Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja mun lämmöt on noussu 35.5 tässä neljän päivän aikana 36.5 :o yleensä ku on noin paljo lämpöö niin tuntuu jo oloki kuumeiselta mut nyt ei :?

Melko aikaset kp:t vielä testailla eli kannattaa ihan rauhas odottaa lähemmäs menkkojen oletettua alkamispäivää :)

Rakenneultrassa tosiaan saa sukupuolen tietää, jos sikiö siellä on otollisessa asennossa ja halukas sen näyttämään ;)

Mun koira varmaan aistii musta jotenki tän kaiken ressin mitä tää vauvakuume aiheuttaa ja sit tietty koulu ja työt yms huooh.. Välillä tuntuu että vois vaan lösähtää sohvalle ja unohtaa kaiken :/ koirasta siis on tullu hirveän huomion kipeä ja koko ajan seuraa joka paikkaan..en siis tosiaan pääse vessaankaan yksin :'D

Eikös ne eläimet vaistoa sen et ihminen on raskaana? :) mun äiti ainakin on sanonut et meiän koiran käytöksestä se on aina tajunnut olevansa raskaana ;)

Nii kumpa vaan en nyt tippuis korkeelta.. Mutta tossa testissä näky hailura livenä sitä ihmettelen ku ennen ei oo saanu pitään aina ollu kirkkaan valkonen koko tikku jos kontrolliviivaa ei lasketa :D mutta nyt vaan malttia ja huomiota tolle koiralle nii eiköhän tää tästä :)

Jep meinaa tulla aika pitkäksi ku oon yksin kotona ku mies lähti kahtoon jääkiekkoa ouluun..jospa sitä kohta lähtis jollekki kylään jossei kukaan tuu meille :D

Täällä eilen bongattu ovislimat! Koskaan en oo ennen bongannu, just sellasta kananmunavalkuaista :D Eli onko ovis sit parin päivän sisään? Ja kaiken lisäks en tarvinnu liukkariii ku nakuiltii :o Yleensä sitä aina tarviin, kun en oo mikään kova poika kostumaan :/

Näyttääköhän noi halppis tikut värillisiä viivanpaikkoja ku kuivuvat :? En oo koskaan ainakaan ite saanu entä te muut? :D

Hmm täytyy siis tehä varmaan to tai pe uus ;) roi oli siis lauantaina tehty testi ja tänään erehyin sitä kattoon ku olin unohtanu sen vessan pöyvälle :D mulla siis nyt menossa kp20/26 ja säästän clearblue + tonne lauantaille jossei sillon menkat ala ja sit on vielä digiki jos toi näyttää lauantaina plussaa :p

Tietenki ku on nuin pitkä aika testin tekemisestä nii on voinu tulla viiva siihen vaikket raskaana oliskaan :( toivottavasti kuitenki loppuviikosta näkyy selkee plussa nii ei tarvi pähkäillä <3 tsemppiä jännitykseen ja mä jännäilen kans sun ja muiden tuloksia :)
Miten kaikilla menee?

Nyt kyllä tsemppejä tarvitaan! Onneks oon tän viikon töissä niin saa muuta ajateltavaa ku nuo hiivatin tikut :D

Noniin! Ite oon viikon lomalla :P saas nähä kestänkö olla tarkistamatta mikä kp menossa ku tekis nii mieli kattoa mutta enköhän mä vielä viikon malta olla ilman tietoa :D ei kyllä oo mitään oireita ainakaan :P ihan jännä ku menny ajantaju jotenki et en oo ees varma onko ovis jo ollu vai vasta tulossa

Mulla oli eilen ihan kamalat oviskivut että oksat pois :( Ei kyllä jäännyt huomaamatta :D Mutta tänään alan laskemaan dpo 0 ja ens viikolla alan testaamaa raskaustesteillä :)

Mietin tässä että tänään on siis kp 14 niin mihin päivään uskallan jättää talletukset viimeseks. Kun viime raskaudessa ovis oli kp 15 niin uskallanko vikan talletuksen tehdä sitten huomenna ja en enään sen jälkeen niinkään peittoja heiluttele vai pitäiskö vielä kp 16 varuiks?

Takaisin