Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itelle on kyllä maistunut siideri jos toinenki ja vaikka kuinka paljon hauskoja tarinoita kertynyt sinne kiikkustuoliin jo tässä vaiheessa :D toisaalta oon ihan ilonen et ollaan menty paljon miehen ja kaveriporukankaa nii eipähä tarvii hätääntyä ettei ois jo pahinta menovaihetta saanu pois päältä :D nyt ei malttais odottaa et saa plussan testiin :rolleyes:

Mä viihdyn kotona sillonku mies on töissä ja ite kotona mut sit jos kumpiki ollaan vaa kotona nii pakko päästä tekemään jotain ja nähä kavereita. Meillä kyllä käy paljo kavereita kylässä ku ollaan tälleen sopivasti kaikkien matkanvarrella aina :P ja tuossa on amk ihan vieressä missä moni kaveri ja miehen kaveri opiskelee nii käyvät kyllä ahkerasti kahvilla esim koulupäivän päätteeksi :P viikonloppuna sit ollaan tosi paljo menossa Oulussa kavereilla ja Raahessa myös :)
Nii ja pituutta mulla on 161 :P
Menkoista en oo varma millon pitäs alkaa? Varmaan parin viikon sisään :)

Meki ollaan kyllä aika harvoin yhtä aikaa kotona.välillä tulee semmonen tunne että voitaspa tehä enemmän asioita yhessä mutta sitte taas ku rupee miettiin niin en kyllä välttämättä kestäis olla koko ajan yhtä aikaa kotona :D ja kyllä sitä miestäki on mukavampi nähä illalla ku se töistä tulee :p ja mun mielestä pieni etäisyyski välillä piristää suhdetta yllättävän paljon! :)

Ääk tuli kauhee toffeesuklaan himo.. Toivottavasti tää enteilis jtn hyvää tai putoon tosi korkeelta jos ja kun menkat alkaa :(

Mulla on hirvee leipomisen himo :p sämpylät oon jo saanu leivottua nyt alan tekee suklaamuffinsseja :P namm! Onneks miehen veli perheineen on huomenna tulossa kylään nii hyvä vaan et tulee leivottua :P

Tohon oviskeskusteluun liittyen. Vielä pillereitä syödessä en huomannut ovulaation aikaa mitenkään ja olin melkeimpä varma, ettei mulla sellasta edes tule. Pillereiden lopetettua ovulaation korvilla en tunne sitä muuten, mutta seksin jälkeen kouristaa oikein kovasti vatsasta ja tarvii mennä ihan sikiö asentoon kivun takia :O myöskin liman eritys lisäntyy silloin huomattavasti.
Musta on btw ollu ihanaa olla ilman ylimääräisiä hormooneja mitä pillereistä tietenkin tuli. Mukava nähdä että kroppa toimii, näin on itselläkin parempi olla :)

Oli itse teinivuosista n. 21vuotiaaksi aika menevä ja kävin joka viikonloppu ulkona juhlimassa. Nyt pari vuotta elellyt rauhassa "kotihiiren" elämää. Olin tällainen nuorempanakin, tykkään olla kotona rauhassa tooosi paljon. Tää on melkeimpä parasta mitä tiedän :D kyllä mulla muutamia harrastuksia on, mutta muutoin viihdyn itsekseni/tietysti miehen kanssa. Alkoholin käyttökin on tässä jäänyt ihan 1-2krt/vuosi tasolle hahaa.

Äh täällä nyt siivousoperaatio käynnissä leipomisen jälkeen. Inhottaa ku ei jaksais joka nurkkaa kiillottaa mutta miehen veljen vaimo on tosi tarkka ja huomauttaa kyllä samantien jos näkee pienenkää pölyhiukkasen kaapin päältä !!! :( ja matto kun kerkee vähänkää liikahtaa nii heti se on suoristamassa yms..

Mietin kans samaa että miten ees kehtaa mainita jos jossain näkee pölyä :? Kyllä sitä itekki välillä tulee katottua ku jossain oudolla käy kylässä mutta en kyllä siitä mainitse ja ajattelen vaan että ei oo mun asia jos jollain on matot vinossa tai vähä pölyä jossain nurkassa :D

No sepäs tässä onki!! Se ei vissiin oikein oo koskaan tykännyt musta muutenkaa :P en määkää sille mitään sano ku ollaan niillä kylässä! No miehen veli kuitenkin on tosi mukava ja heidän lapsensa joten kiva on niitä nähdä muuten :)

Mä en oo koskaan huomannut itekkään ovista. Ja oon 166 pitkä. Ja mä oon taas melkein päinvastainen tässä kotihiiri jutussa, mä tykkään aika paljon liikkua, siis tehdä ihan mitä vaan, esim. Kirppiskierroksia, kahvilla jonkun kans, tai muuten vaan kävelyllä. :) Mut oon kyllä sillain pikkusen rauhottunut jotenkin alitajuisesti kun on raskaana, eikä kaikkee koko aikaa jaksakkaan..:)

Mulla on aika kovat oviskivut, joten mä ainakin tunnen oviksen.

Pituudesta puhuttiin myös ja mulla on pituutta 160cm :) Kiva, kun täällä on muitakin kääpiöitä <3

Mä viihdyn nykyään aika paljon kotona. Johtuu ehkä siitä, et muutettiin pk-seudulle 2v sitten ja mulla ei siellä ihan hirveesti kavereita vielä oo. Tosin en mä arkisin enää työpäivän, ruuanlaiton yms jälkeen ehdikään juuri ketään nähdä. Käydään n. kerran kuussa meidän kotipaikkakunnalla (itseasiassa nytkin ollaan) ja tällöin poika yleensä menee isälleen. Sillon meillä on aikaa nähdä kavereita ja täällä me sit käydään baareissakin, jos on innostusta. Nykyään vähän harvemmin, on tullut vanhaks jo :D

Hih, onpas hauskaa, kun ei tiedä missä kierto menee! Sen mä tiedän, et ovis alkaa lähestyy, ku limat lisääntyy. Toivottavasti ei iske ovis nyt enää tän viikonlopun aikana. Ollaan nimittäin jo kerran jääty tääl anoppilas rysän päältä kii eikä toista kertaa enää tule!!! :D

Kyllä mäki kohta pidän semmosen kierron etten kyttää tikkuja.. :/näättekö te jotaki tossa halppis tikussa:?
e9211258fe4cad8ba2eede97415d39fb

Täällä ainakin yleensä rakennus ultrassa mut tietenki jos aikasemmin selvästi näkyy nii sit aikasemmin :)
Marzquu mä en ainakaan mitään nää :( mikä kp sulla?

Vasta 18 mutta livenä näkyy joku hailura ja ikinä en oo mihinkään saanu ees viivan paikka näkyviin :/ pitää vielä oottaa että tikku kuivaa ja kahtoo uuvestaan.

Takaisin