Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No siis mä oon aika paljonki kotona yksin koirien kans mutta välillä se on tosi ihanaa olla omassa rauhassa mutta sitte välillä on pakko lähtä autolla johonki sululaisiin tai kaverille :D ja meillä siis kans mies aina töissö aamuyöstä iltaan asti :/

Pakko taas avautua kun on niin tylsää.. Tää kotona oleminen ei oo kyllä minua varten. Varsinkin kun tyttö nukkuu niin pitkiä päikkäreitä aina että joka kerta loppuu tekeminen kesken ja makaan sohvalla kun mikäkin peruna :/ ootteko ite miten koti ihmisiä tai tykkäättekö vaan kotona olla ?? Itelle tää ei oo unelmaa kun kaikki muut joko opiskelee tai on töissä ja tietenkään kukaan ei pääse kahville päiväs aikaan. Harmittaa itseäni kun kaveritkaan eivät edes vapaa-ajallaan muista kysyä minnekkään tai tule käymään. Kyllä tietenkin nautin siitä että saan olla lapsen kanssa kotona ja nähdä kun hän kasvaa, mutta pidemmän päälle haluaisin itse kyllä jotakin aktiviteettiakin elämään. Ja itselleni on kova pala myös se että mies käy tienaamassa ja itselle tulee vain kuukaudessa niin pieni summa äitiysrahaa, että ihan hävettää. Oho nyt tuli pitkä teksti pahoittelut siitä :)

Mä olen tosi kova kotihiiri, eli viihdyn kotona. Hirveämmin en koskaan missään käy. Aina ollut tälläinen. ''Nuorempanakin'' kun serkku kyseli kylille niin ei napannut. Tykkään olla kotona ja aika menee aikalailla koneella olemiseen. Toki ois kiva käydä kahvilla jonkun kanssa, mutta kun ystäviä ei niinkään ole niin joko anopilla tai appiukolla tulee käytyä viikonloppusin saunomassa. Olishan tää kotona oleminen mun kohdalla varmaan mukavempaa, kun ois pieni nyytti mukana tässä päivittäin ja ois tekemistä. Käydä vaikka ulkona lenkeillä tai hiekkalaatikolla tekemässä linnoja, mutta minkäs mahat ei ole lapsia vielä :/

Mäki oon luonteeltani kyllä vähä erakko että mielellään oon enempi yksin kotona mut sit välillä tulee semmosia hetkiä että pakko päästä jonku kans just kahville tai muuten vaan juoruaan :D

Ehkä tälläset erakot ja yksinäiset sudet pärjää helpommin kotiäiteinä, kun eise kotona oleminen olekkaan niin maailman loppu eikä elämän muutos :D

Näin viime yönä unta että mulla oli tyttö lapsi. Raskaana ollessakin näin synnytys unta ja tyttö syntyi :D Mutta se tyttö näytti aivan mun 5 vuotiaalta pikkusiskolta, joka on mun mielestä maaiman kaunein ja söpöin vauva :3 Ja näyttää aivan minulta :DD Oltiin jossain ulkona sen mun pikkusen kanssa ja se oli niin suloinen pakkaus.

Onko teistä kuinka moni nähny tälläsiä unia?

Tosin ei hän enään mikään vauva ole, mutta pieni on kun keskosena syntyi. Pituutta oli 33 cm ja paino 865g.

Oon nähny menkkoja edeltävänä yönä semmosta painajaista että oksat pois..siin unessa olin raskaana aika pitkälläki ku maha oli niin iso ja sit yhtäkkiä tuliki kauhiasti verta ja sit heräsin ja menkat alko.. :D kamalin uni ikinä!

Hui kamala! Nyt kun tuli puheeksi pituus, niin mua kiinnostais kuinka pitkiä te naiset olette? :D Täältä löytyy pituutta 155cm :DD

Mutta en siöti pidä itseäni huonona äitinä vaikka välillä tykkään käydä esimerkiksi ulkonatuulettumassa ilman alkoholiakin ja että saa hetken olla poissa kotoa neljän seinän sisältä :) ja olen 162cm pitkä:p

Eikä siinä mitään vikaa olekkaan, kaikkien pitää välillä saada irtiotto normaalista arjesta sitten kukin millä tavalla tahansa :)

Ei se tee susta julia huonoa äitiä .. se on ihan hyvä että osaa ite erottaa sen millon oikeesti haluaa vaan sitä omaa aikaa!:)

Mulla tulee samanlainen fiilis melkeen aina ja en ees kerkee kotua lähtä mihinkään saatan illan aikana pari juua ja siihen se jää tulee uni :D

Takaisin