Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja eilen meni yhtäkkiä saunassaki maha ihan sekasi ja ihan hetken oli maha ihan kivi kova mut meni sit hetken päästä ohi ku oli istunu pöntöllä vaikka aluks en tienny että kummin päin olis pöntöllä :D aluks luulin että alko mahatauti tai ennen aikaset menkat ku oli just samanlaista kipua..

Tein tossa äsken testin ja negaahan se :D Eli noi clearbluen plussat antaa aika selkeetä viivanpaikkaa :o Pitäsköhän siirtyä apteekin omiin?

No mä tunsin tässä kierrossa mut en oo aikasemmin tuntenu tai en oo yhdistäny niitä ovulaatioon ja mulla siis ne kivut vetää hetkeks ihan kaksin kerroin ku käy niin kipeetä :?

Mulla yleensä melkeen heti kivun helpotuttua tulee aika reilusti oikeen sitkeetä limaa ja se jatkuu sit sinne asti ku ovis on ohi tai ainaki luulen niin :D

En malta oottaa, että me kaikki yrittäjät saatais plussa testiin! hihiii :cat: Mä en oo koskaa sillain ihmeellisesti bonganu mitään limoja :o onkohan se ihan normaalia, jos ei tuu sellasta limaa ku ''pitäis'' olla :D? Tai ainakaan en oo huomannut.

No se lima vaan auttaa siittiöitä "uimaan" helpommin kait? :D että kyllä se vissiin vaikuttaa raskautumiseen aika paljon..mä otin käyttöön foolihappo tabletit just sen takia että se jotenki laittaa limaa erittymään enemmän ja niitten avulla bongasin edes oviksen tässä kierrossa tai ainaki luulen niin :D

Niinhän se on että se auttaa niitä uimaan. Eipä kai mun limoissa aikasemmin mitään vikaa ollut kun raskaaks tulin :D Mutta tässä kierrossa mulla on varuiks mukana foolihapot raskausajan vitamiini muodossa ja vergreippimehu. On muuten happamaa!

Oon nyt kiusannu itteeni noilla prkl ovistikuilla ja nyt 3 päivänä peräkkäin tehny ja koko ajan vahvistuu viiva :?

Mutta siinä mielessä testannu että jos ne näyttäs aikasemmin plussaa ku rtesti :p ei siis näyttäny vielä ovisplussaa mutta mulla ei yleensä näytä mitään viivoja nekään testit.

e9428f7eeb6bff7bf5a7aca9b3843fab
yleensä siis näyttää tältä jos liian aikasin tai myöhään testaan ovista :D

Pakko taas avautua kun on niin tylsää.. Tää kotona oleminen ei oo kyllä minua varten. Varsinkin kun tyttö nukkuu niin pitkiä päikkäreitä aina että joka kerta loppuu tekeminen kesken ja makaan sohvalla kun mikäkin peruna :/ ootteko ite miten koti ihmisiä tai tykkäättekö vaan kotona olla ?? Itelle tää ei oo unelmaa kun kaikki muut joko opiskelee tai on töissä ja tietenkään kukaan ei pääse kahville päiväs aikaan. Harmittaa itseäni kun kaveritkaan eivät edes vapaa-ajallaan muista kysyä minnekkään tai tule käymään. Kyllä tietenkin nautin siitä että saan olla lapsen kanssa kotona ja nähdä kun hän kasvaa, mutta pidemmän päälle haluaisin itse kyllä jotakin aktiviteettiakin elämään. Ja itselleni on kova pala myös se että mies käy tienaamassa ja itselle tulee vain kuukaudessa niin pieni summa äitiysrahaa, että ihan hävettää. Oho nyt tuli pitkä teksti pahoittelut siitä :)

Takaisin