Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No en mäkään mutta sitte keksin että jos laimennan vedellä niin ei maistu niin voimakkaalle sitä kyllä joi mutta olihan se vähän ku tosi laihaa mehua jois :/

Musta tuntuu että noi mun testit on antanu vaan viivanpaikkaa. Lui vähän aika sitten että tuo clearbluen testi antaa aika monelle viivanpaikkaa, joten ajattelin olla ajattelematta niitä ja mennä eteenpäin siinä mielessä että ovis on vasta tulossa :) Kuus päivää putkeen talleteltu, huhhuh ja vielä pitäis jaksaa :joyful:

Iinaalisa ois se kyllä vähän outoa jos nuin vähän ajanpäästä melkoista olisi kerennyt tapahtua ovulaatio ja kiinnitys sekä erittyä raskaushormoonia eli luultavasti on ollu viivanpaikkoja :( ihme kyllä että nuin monessa testissä! :o nyt oottelet rauhassa ja testailet sit mahtavan plussan <3

Iinaalisa ois se kyllä vähän outoa jos nuin vähän ajanpäästä melkoista olisi kerennyt tapahtua ovulaatio ja kiinnitys sekä erittyä raskaushormoonia eli luultavasti on ollu viivanpaikkoja :( ihme kyllä että nuin monessa testissä! :eek: nyt oottelet rauhassa ja testailet sit mahtavan plussan <3

Näin mäkin ajattelen! :) Kahden viikon päästä sitten uudelleen se oikea plussa jos on tullakseen!

Mua jännittäää, viikonloppuna pitäis alkaa menkat :S rtestiä en uskalla kyllä tehdä, pettymys olisi liian suuri kun ei kahta viivaa piirtyisikään.
Vatsaa nipistelee ja kaikenlaisia oireita sitä itselleen kehittelee, vaikka todellisuudessa samat voi olla myös menkoille haha :D

Mulla oli raskauden alussa selkee tyttöolo ja tein kaikkia testejä netissä, ja niitten mukaan oli 18-3 tytölle :D mies oli pojan kannalla ja ehkä puolivälissä raskautta mulle tuli myös poikaolo joka vahvistu loppua kohti ja poikahan sieltä sitte tuli :)

Jos ei sit ois ollu valemenkat iinaalisa?!
Pikkuapila täällä mä jännään kans sun testejä ja toivon sulle plussaa! Nuo oireet on aina jännät ku joka kiertoon kuvittelee kaikenlaista nii ikinä ei sit tiiä et onko ne raskausoireita vai mitä!!!! Siksikin otan nyt tän kierron ilman kalenteriin kyttäystä nii jospa ei mitään oireitakaan ilmaantuisi :P
Tylli ettekö sit tienny etukäteen kumpi tulee? :) mä en yhtää osaa päättää että jos/kun joskus raskaudun niin haluanko tietää sukupuolta etukäteen :P

En oikein tiiä kunnolla mut ystävällä tuli kahet kuukautiset ennenku tajus olevansa ees raskaana eli sillä vissii oli valekuukautiset mut en sen tarkemmin tiiä et miten eroo sit normimenkoista..

Mulla kans ystävä, joka sai tietää raskaudesta vasta melkein puolivälissä, kun menkat tuli normaalisti, ei mitään oireita eikä maha ollut vielä kasvanut. Siitä meni ehkä viikko, niin maha pomppas esiin ja alkoi liikkeet tuntua yms. Oli kyllä hullua! :D

Mun äitilläkin kuulemma oli pikkuveljeni kohdalla käynyt niin, että 3 kk ollu raskaana ja menkat tulleet normaalisti :') Itelläkin nyt 3 kk ajan ollu sellanen olo että onko kun erilaiset oireet on vaan lisääntyny, mutta joulukuussa kun testasin oli nega ja en usko että olisin kun on ehkäsykin käytössä :) pahoinvointi vaan on lusääntyny niin en tykkää :D

Ootteko muut mittaillu lämpöö oviksen jälkeen ikinä? Ku oon nyt ainaki kolmena päivänä mitannu ja eilen lämmöt kävi melkeen normaalissa ja nyt taas tänään oli noussu :? Ke 35.8 to 35.5 ja tänään oli 36 :o ja siis mulla normi lämpö on jtn tasan 35 tai 0.2 yli tai ali :D ja nyt menossa kp17/26 dpo 4 tai 5?

Mäkin mittaillu. Normaalisti aamulämpö 35,5-8 ja nyt parina aamuna lämmöt ollu 36,5 :o

Aika jännä että menkat ollu vaikka on raskaana :D

Takaisin