Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No voihan sitä ostaa uuden? Jos ei vielä näytä mitään mutta siis kyllä noi on jo sellaset viivat että itte tekisin jo digin :p

Yllätys on toki parempi sana :) Ja maailman paras yllätys olikin <3

Oon muuten viime aikoina alkanut miettimään sellasta, et mä varmasti olisin onnellinen tälleen yhden lapsen äitinäkin. Mut en ikinä pystyis elämään sen taakan kanssa, et mun lapseni jäis ilman sisarusta/sisaruksia, koska poika selvästi sellaista kaipaa. Saati sit sen taakan kanssa, etten pysty antamaan miehelleni lasta!!! Mun sydän särkyy pelkästä ajatuksesta... :(

Iinaalisa no viikonloppuna tai sen jälkeen uus testi? :) oon mäki monesti miettiny että entä jos en voikkaan saada lapsia niin kylläpä tuo mies pettyis ja pahemman kerran!:( mutta mutta toivottavasti näin ei kuitenkaan ole vaan että me joskus saatais se oma vauva ja sit sen jälkeen vielä muutama lisääkin <3 ;)

Uutta testiä sit myöhemmin iinaalisa ! :)
Kumpa me kaikki plussattais pian! Nii ja tuoda punkusta oli puhetta nii siitä oon kyllä kuullut paljon et auttaa oikeesti :)

Mulla on semmonen jännä tunne, että meille on tulossa poika, en yhtään tiiä miks, mut jotenkin vaan tuntuu siltä. :o Mä nauran jos se pitää paikkaansa! :D

Punaviini siis lisää verenkiertoa kohdun alueella, joka voi edesauttaa kiinnittymistä. Lasi päivässä n. dpo 5-7. On ollut käytössä meillä nyt pari kiertoa (jos oon muistanut) eikä tuota ongelmaa kyllä tuo punaviinin litkiminen! :D Nimim. Punaviinin ystävä <3 Ihanaa, kun on joku perusteltu syy juoda punaviiniä työviikolla :D Miehen mielestä kaikki tämmöset punaviinit, greippimehut yms on ihan huuhaata. Olisitte nähneet sen ilmeen, kun bongas mun foolihapot :D Mut sen kyllä onnistuin perustelemaan niin hyvin, ettei tullut mitään vastalauseita ;)

Mäki syön jo noita foolihappoja ja viime kierrossa join monta purkkia greippimehua elikkä nyt ois sitte punkun vuoro ;) ikinä en oo siitä tykännyt semmosti että ois voinu kahta lasia enempää juua mutta jospa sitä jois hyvän asian puolesta :p

Mä oon siis opetellut juomaan punaviiniä! En voinut sietää punaviiniä, mut sit mä halusin opetella :D Aloin googlaa hyviä punaviiniä ja aloitin maistelun kehutuimmista ja siitä se sit lähti. Nyt en vois enää kuvitellakaan syöväni esim. jotain kunnon pihviä ilman punaviiniä :)

Jos saan suositella viiniä, niin tää on tosi hyvä: http://www.alko.fi/tuotteet/455377/#ath

Apua! Mulla lähtee hiukset päästä :o siis lähtee ihan kamalasti koskaan ennen tällästa oo ollu :'(

Takaisin