Yllätys on toki parempi sana :) Ja maailman paras yllätys olikin
Oon muuten viime aikoina alkanut miettimään sellasta, et mä varmasti olisin onnellinen tälleen yhden lapsen äitinäkin. Mut en ikinä pystyis elämään sen taakan kanssa, et mun lapseni jäis ilman sisarusta/sisaruksia, koska poika selvästi sellaista kaipaa. Saati sit sen taakan kanssa, etten pysty antamaan miehelleni lasta!!! Mun sydän särkyy pelkästä ajatuksesta...
Iinaalisa no viikonloppuna tai sen jälkeen uus testi? :) oon mäki monesti miettiny että entä jos en voikkaan saada lapsia niin kylläpä tuo mies pettyis ja pahemman kerran! mutta mutta toivottavasti näin ei kuitenkaan ole vaan että me joskus saatais se oma vauva ja sit sen jälkeen vielä muutama lisääkin
Uutta testiä sit myöhemmin iinaalisa ! :)
Kumpa me kaikki plussattais pian! Nii ja tuoda punkusta oli puhetta nii siitä oon kyllä kuullut paljon et auttaa oikeesti :)
Mulla on semmonen jännä tunne, että meille on tulossa poika, en yhtään tiiä miks, mut jotenkin vaan tuntuu siltä. Mä nauran jos se pitää paikkaansa! :D
Punaviini siis lisää verenkiertoa kohdun alueella, joka voi edesauttaa kiinnittymistä. Lasi päivässä n. dpo 5-7. On ollut käytössä meillä nyt pari kiertoa (jos oon muistanut) eikä tuota ongelmaa kyllä tuo punaviinin litkiminen! :D Nimim. Punaviinin ystävä Ihanaa, kun on joku perusteltu syy juoda punaviiniä työviikolla :D Miehen mielestä kaikki tämmöset punaviinit, greippimehut yms on ihan huuhaata. Olisitte nähneet sen ilmeen, kun bongas mun foolihapot :D Mut sen kyllä onnistuin perustelemaan niin hyvin, ettei tullut mitään vastalauseita
Mäki syön jo noita foolihappoja ja viime kierrossa join monta purkkia greippimehua elikkä nyt ois sitte punkun vuoro ikinä en oo siitä tykännyt semmosti että ois voinu kahta lasia enempää juua mutta jospa sitä jois hyvän asian puolesta
Mä oon siis opetellut juomaan punaviiniä! En voinut sietää punaviiniä, mut sit mä halusin opetella :D Aloin googlaa hyviä punaviiniä ja aloitin maistelun kehutuimmista ja siitä se sit lähti. Nyt en vois enää kuvitellakaan syöväni esim. jotain kunnon pihviä ilman punaviiniä :)