Mulla on poistettu kierukka elokuussa eli periaattees syyskuusta asti yritetty. Oviksia aloin tikuttaa varmaan joskus joulu-tammikuussa eli siitä asti "yrittämällä yritetty". Eli nyt on yk 7 (tai 3-4, riippuen mistä laskee)?
Mun poika (5v) oli ns. "vahinko" (kauhee sana!!!), joten häntä ei koskaan tekemällä tehty. Olin rv 6, kun sain tietää olevani raskaana. Sillon ei edes tarvinnut tikkua ja viivoja tiirailla, kun kävin verikokeessa :D Poika oli 3kk, kun olin taas raskaana, mut tää päätty keskenmenoon. Missään vaiheessa ei ehtinyt selvitä oliko kyseessä tuulimuna, kohdunulkoinen, varhainen keskenmeno vai mikä.
Me ollaan tän nykyisen kans oltu kohta 4v yhdessä ja kyllä meidän seksi vaan koko ajan on parempaa ja parempaa. Tää vauvaprojekti vaan ehkä tuonu sellasen "mausteen" tähän, et yrittää hommat hoitaa vaan mahd nopee, ku aina ei vaan jaksais :D Tällöin ei kyllä tuu panostettua myöskään siihen seksin laatuun! Mut nyt tulee sit heiluteltua peittoa just sillon, kun mieli tekee, niin onhan se erilaista!
Mun mies tekee myös jonkun verran reissuhommia, joten sillon ei kyl pääse toisen naamaan kyllästyy. Meidän suhteen alussa mies oli reilu 9kk intissä, joten sillon jo tottu siihen, ettei se toinen oo koko aikaa vieressä. Nykyään on ihan kivaakin, kun mies lähtee reissuun, vaikkei se yh-arki ja ikävä mitään herkkua olekaan. Mut on se sit kiva aina nähdä taas, kun on ikävöinyt
Mä en myöskään tykännyt tosta uudesta äitiyspakkauksesta. Ottaisin varmaan rahana, jos täytyis valita. 2010 pakkauksen otin ja sekin oli mun mielestä aika poikamainen, sillon tosin tiesin, että poika on tulossa (ja tulevaisuudes en enää halua etukäteen tietää).