Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin on :/ Vaikka tykkäänki sinisestä, niin äitiyspakkauksen pitäis olla unisex mutta ei tuo mun silmään ole.

Ite söin tossa alku viikosta puoli toista kilua irttareita ja nyt on vähä aikaa toivottavasti nami kiintiö täynnä :D

Missä vaiheessa muut on nyt kierrossa menossa ja monesko yk :? Paitsi siis minttukarkki ja iijamariija jotka ette siis seurannu tätä kiertoa? :)

Mä kävin tänään kattoon miehen ystävän vauvaa joka syntyi karkauspäivänä! :) pääsivät siis eilen jo kotiin ja tänää pyysivät meitä kattomaan vauvaa kun asutaan samassa kaupungissa :) iiiihana prinsessa siellä oli ja nyt on tosi iso vauvakuume :P

Tiijän niin sen tunteen ku saa tuoksutella ihan tuoretta vauvaa <3 tää kuulostaa vähä oudolta mutta joo sain pikkuveljen tossa viime vuoden lopulla ja sekös nyt ärsyttää ku ei itellä oo vielä napannu:(

Tiijän niin sen tunteen ku saa tuoksutella ihan tuoretta vauvaa <3 tää kuulostaa vähä oudolta mutta joo sain pikkuveljen tossa viime vuoden lopulla ja sekös nyt ärsyttää ku ei itellä oo vielä napannu:(

Minkä ikänen sun äiti on?

Siitä oonkin vähä katkera ku se tuli melkein heti kapselin poiston jälkeen raskaaksi :( mutta kyllä ne oli sen ansainnu ku pikkuveli lähti pilven reunalle muutama vuosi sitten :'(

Tossa tän päivän testit...

12825161_1250117828350048_315055622_n.jpg

12784744_1250117891683375_1533596755_n.jpg

Mulla on poistettu kierukka elokuussa eli periaattees syyskuusta asti yritetty. Oviksia aloin tikuttaa varmaan joskus joulu-tammikuussa eli siitä asti "yrittämällä yritetty". Eli nyt on yk 7 (tai 3-4, riippuen mistä laskee)?

Mun poika (5v) oli ns. "vahinko" (kauhee sana!!!), joten häntä ei koskaan tekemällä tehty. Olin rv 6, kun sain tietää olevani raskaana. Sillon ei edes tarvinnut tikkua ja viivoja tiirailla, kun kävin verikokeessa :D Poika oli 3kk, kun olin taas raskaana, mut tää päätty keskenmenoon. Missään vaiheessa ei ehtinyt selvitä oliko kyseessä tuulimuna, kohdunulkoinen, varhainen keskenmeno vai mikä.

Me ollaan tän nykyisen kans oltu kohta 4v yhdessä ja kyllä meidän seksi vaan koko ajan on parempaa ja parempaa. Tää vauvaprojekti vaan ehkä tuonu sellasen "mausteen" tähän, et yrittää hommat hoitaa vaan mahd nopee, ku aina ei vaan jaksais :D Tällöin ei kyllä tuu panostettua myöskään siihen seksin laatuun! Mut nyt tulee sit heiluteltua peittoa just sillon, kun mieli tekee, niin onhan se erilaista!

Mun mies tekee myös jonkun verran reissuhommia, joten sillon ei kyl pääse toisen naamaan kyllästyy. Meidän suhteen alussa mies oli reilu 9kk intissä, joten sillon jo tottu siihen, ettei se toinen oo koko aikaa vieressä. Nykyään on ihan kivaakin, kun mies lähtee reissuun, vaikkei se yh-arki ja ikävä mitään herkkua olekaan. Mut on se sit kiva aina nähdä taas, kun on ikävöinyt <3

Mä en myöskään tykännyt tosta uudesta äitiyspakkauksesta. Ottaisin varmaan rahana, jos täytyis valita. 2010 pakkauksen otin ja sekin oli mun mielestä aika poikamainen, sillon tosin tiesin, että poika on tulossa (ja tulevaisuudes en enää halua etukäteen tietää).

Vingun koko aika mieheltä mutta ei se anna :D Kuulemma menee hukkaa, jos ei oo vielä tarpeeks korkeella hcg ja sit mä kuulemma petyn :D

Takaisin