Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse poltin ennen raskutta mutta kun plussa tuli se loppu kuin seinään. Tietenkään se ei kaikilla onnistu, mutta onneks kaikki tuki kovasti :) imetin lastani 2 kk (jolloin en polttanut)ja se loppui kun seinään maidon tulo.. No siihen aikaan oli stressiä joten aloitin sitten tyhmänä uudelleen ja nyt aina sillon tällön poltellu, mutta ei ikinä vauvan seurassa ! Ja seuraavan kohdalla yritetään miehen kanssa molemmat lopettaa kokonaan, mutta luulen että tämä onnistuu vain taas odotus ajaksi ja alkaa taas kun itselle se on ollut ns. Rauhoittunmisen hetki vauva arjen seassa että hetken saa ajatella omia ajatuksia ...

Minäkin poltan, enkä oo vieläkään ikävä kyllä eroon päässyt kokonaan! HIRVEETÄ! Mut paljon oon vähentänyt.. kokeiltu purkkaa yns. Mut pahoja ja rupee oksettaan ne... :o

Täällä kans yks tupakoija. Lopetin aikoinaan heti, kun sain tietää olevani raskaana ja aloitin taas heti, kun imetys loppui. Ajatuksissa nyt taas lopettaa heti, kun (jos?) plussa tulee tikkuun.

Mulla tuli tänään joku ihmeellinen alavatsakipu. Alkoi töissä ja pisti kyllä ihan kaksinkerroin lattialle. Otin 1g panadolin ja sit helpotti. Kävin varulta kotona (asun siis ihan duunipaikan vieressä) tekemässä ovistestin, koska mulla on usein aika kovat oviskivut, mut se ei ainakaan ollut syynä. Nyt on jäänyt vaan sellanen viiltävä tunne/jomottelu tohon ihan alavatsaan :o Viime yönä oli taas ihan samanlaista nippailua alavatsalla kuin loppukierrostakin oli. Ja menkathan kesti kolme päivää normaalin kuuden sijaan!!! Mitä ihmettä tapahtuu!? R-testejäkään ei oo enää kaapissa :(

Hmm.. Taitaa mulla mennä usko ovistesteihin... Ekat kolme kp 5, seuraavat 2 kp 6 ja kolme viimeistä kp 7 päivä ja nyt illalla.

12767445_1248246411870523_730803041_n.jpg

Miten teillä menee? :)

Mua on viimeaikoina harmittanu kamalasti se kesken menny raskaus :( kuinka paljon siinä vajaassa viikossa ehti haaveilemaan ja suunnittelemaan tulevaisuuttaan.. Nyt on niin epäluuloinen olo ja sellainen epäonnistuja fiilis.. Vähän väliä on mieli ihan maassa. Loppuviikosta pitäis alkaa menkat tästä kierrosta ja oon ihan varma että ne sieltä tosiaan alkaakin. Ei oo mitään oireita mitä kesken menneessä oli :--(((
No ehkä tää tästä ajan kanssa.. En vaan ole kaikkein kärsivällisintä sorttia tälläisissä asioissa mitä todella haluan.

Mua on viimeaikoina harmittanu kamalasti se kesken menny raskaus :( kuinka paljon siinä vajaassa viikossa ehti haaveilemaan ja suunnittelemaan tulevaisuuttaan.. Nyt on niin epäluuloinen olo ja sellainen epäonnistuja fiilis.. Vähän väliä on mieli ihan maassa. Loppuviikosta pitäis alkaa menkat tästä kierrosta ja oon ihan varma että ne sieltä tosiaan alkaakin. Ei oo mitään oireita mitä kesken menneessä oli :--(((
No ehkä tää tästä ajan kanssa.. En vaan ole kaikkein kärsivällisintä sorttia tälläisissä asioissa mitä todella haluan.

Tiiän tasan tarkkaa mitä mietit :/ Mä kerkesin haaveilemaan 6 viikkoa :( Mulla taas ei ollut mitään oireita keskenmenossa paitsi että multa katos pahoinvointi.
Mullaki on jo nyt sellanen fiili että tuskin tästä mitään tulee... Ja kun täälläkään minä en ole sitä kärsivällisintä sorttia :D

Mullakaan ei oo toiveet kovin korkialla tässä kierrossa.. En tiijä mistä johtuu bongasin kyllä oviksen ja talleteltiin mutta silti :? Aattelin olla nyt ajattelematta koko yritystä loppu kierron ja testailen vasta sitte jos on täti myöhässä.

Mäkin vaan päivä kerrallaan meen ilman mitään tressiä... silti turhauttaa tää ajan kulku.

Täällä on ihan outoja fiiliksiä :o Kohdussa sillai nippailee vähän välii ja sellasta ihmeellistä painetta :D

Ja ihmeellisesti tuntuu sillasi mietoja menkkakipuja ja hieman polttelee :o Luulempa että mieli mun kohalla aika voimakas :D Mikä dpo meinasit Marquu testata? :)

Varmaan muutaman step onen teen kuitenki dpo8-10 :p ku tilasin raskauskeijulta myös clearblue + ja sitte digin mutta ne säästän kyllä sitte vasta johonki dpo 15 :D

Mulla on melkeen kymmenen one stepin liuskatestiä ja kolme clearpluen plussaa :D Jos siis huom jos mulla nyt oli se ovis niin mä testaan varmaan dpo 10--> ja tänään mennään kans dpo 3 :D Mutta en pidä mitään toiveita yllä että ois ollu mutta varuiks ja jos näyttää negaa niin sitten ovis on normaaliin aikaan tai ei oo ollenkaa :D

Mäki varmaan teen ovistestejä nyt tän viikon lopulla jos niihin tulis vähä viivoja ku sillon ois jo kiinnittyny tai kiinnittymässä :)mulla siis ei tuu muuten minkäänlaisia viivoja ovistestiin jos ei oo ovista :D ja aattelin lähtä alkoon ostaan punkkua :p

Takaisin