Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iinaalisa voisko nuo olla ovisoireita nuo nippailut yms? :)
Pikkuapila täällä myös monesti purskahan itkuun kun ajattelen keskenmenojani mut sit on taas välillä tosi paljo parempia päiviä! :)
Tupakasta sen verran et mää poltin ennen mut sit ku oli puoli vuotta yritystä takana nii lopetin eli nyt oon ollu vuoden polttamatta :) mies lupas lopettaa myös mut eipä se vielä ainakaan oo lopettanu :P

Iinaalisa voisko nuo olla ovisoireita nuo nippailut yms? :)
Pikkuapila täällä myös monesti purskahan itkuun kun ajattelen keskenmenojani mut sit on taas välillä tosi paljo parempia päiviä! :)
Tupakasta sen verran et mää poltin ennen mut sit ku oli puoli vuotta yritystä takana nii lopetin eli nyt oon ollu vuoden polttamatta :) mies lupas lopettaa myös mut eipä se vielä ainakaan oo lopettanu :P

No mä mietin kans, mutta kun ne ei tunnu munasarjojen kohalla ollenkaan vaan suoraan keskellä kohtua :/ Hmm.. Voikun tää aika oikeesti meni nopeemmin.

Miten sulla on menny Minttukarkki? :)

Menis* Tää foorumi ei oikeen toimi mulla kunnolla :/ Ei anna muokkaa tekstiä ja ei alaa uusia ilmotuksia...

Iha hyvin:) tää kierto nii ei mitää hajua mikä kp on nyt ja onko ovis ollu jo vai ei :P ja ihan hyvä näin :) aa ja myös kaikki kikkakolmoset jätetty tästä kierrosta pois eli greippimehu ja foolihappo sekä ovulaatiotikut ja lämmön mittailu :P foorumille en oo nii paljo kerenny kirjoittelemaan :(

Mä taas alotin raskausvitamiinien popsimisen ja verigreipin juomisen jos vaikka auttais :D Nähtäväks jää! Ja musta tuntuu että tollaset poppakonstit kannattaa jättääkki pois jos se vaa aiheuttaa lisä stressiä, joka taas ei oo ollenkaan hyvä.

Asiasta kukkaruukkuun, mua on huimannut ihan koko päivän, onkohan se normaalia? Ja karkkia tekee mieli IHAN HIMONA!!! Ostin kaupasta irtokarkkeja yli kahdeksalla,eurolla, HUPS XD

Mullakin joka kauppareissulla(joka toinen päivä siis) lähteny jotain herkkuja matkaan :D en vaan voi itelleni mitään, pakko keksii jostain se itsehillintä. Sit taas mietin et kerran sitä vaan eletään :D
Mua oikeesti hävetti mennä kassalle, yli kaheksalla eurolla irttareita ja sit mehujäätä, ihan kun näkyis kilometrin päähän et:"hei kattokaa kaikki mä oon raskaana ja syön.kun possu" :DD XD

Takaisin