Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkään en oo aikasemmin koskaan tikuttanut... Tää onki vähän kakspiippusempaa kun ihmisiltä tulee erilaisia mielipiteitä onko negaa vai plussaa :D One steppejä tässä oon nyt käyttänyt ja niiden mukaan olis plussa mutta eihän sitä tiedä, ihme arvailua tällänen tikuttaminen :D Raskaustestejä on paljon miellyttävämpää käyttää kun tietää onko plussa vai ei :D

En mäkään aikasemmin tikuttanu mutta nyt ku oikeen yritetään nii viimme kierrossa tikutin koska en oo aikasemmin huomannut ees mun ovista tai en oo kiinnittäny siihen niin kauheesti huomioo :D ällövarotus nyt eilen ja tänään ku oon vessassa käyny aamulla nii kirkkaat ja kauheen sitkeet limat roikkunu puoleen väliin pönttöä :D en tiijä johtuskohan tää tosta foolihaposta mitä oon ruvennu syömään viimme kierron aikana :?

Niin sitähän se varmaan onki muttaku ei oo aikasemmin ollu mitään ovisoireita niin aattelin jos nyt olis oireita ku ruvennu noita tabuja syömään :)

Mäkään en oo koskaan itse huomannut mitään ovisoireita ja harvempihan niitä huomaakaan :) Ehkä foolit saa limatkin runsaimmaks.

Jaahas. Sanokaas muut että alkaako tuo viiva himmentymään vai näänkö väärin?

s
12804557_1247283438633487_283899057_n.jpg

Suoraan sanoen vituttaa! Oon ollu ihan hermona koko päivän kun ollaan muuttoo tehty. Kaikki muutenkin ärsyttää tosi herkästi nykyään ja huomaan itte että teen kärpäsestä härkäsen välillä, ei kivaa. Mut mun huumori loppu kun oltiin kaikki saatu muutettua, olin ihan poikki ja olin JUST VAIHTANU sänkyyn petivaatteet. Käänsin selän sekunniks niin oli jo kissa kussu sänkyyn! On meinaan pikkusen hermojen koettelua kaikki näin raskaana!! >:( ps. (Anteeks avautuminen) Huomenna 9+1!! :o

Minä tupakoin myös! Viimeksi kun olin raskaana niin onneksi pystyin seinään lopettamaan kun kaksi viivaa sain. Lopetan taas kun saan ne viivat :/

Mulla ne ei ainakaan auta :/ mutta luulen että kyllä sitä tahtoa sitte tulee ku plussaki tulee :) mulla mies ainaki kannustaa ku se yrittää saaja mua nyt jo lopettamaan :D

Takaisin