Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi onnea plussasta lillamy94. :)

Mä odottelen menkkoja, tänään kp24 menossa.
Ihmeellisiä menkkamaisia kipuja ollut noin viikon. Pientä pahoinvointia myös. Se voi johtua kylläkin työstressistä.
Jokaisen kierron loppu on yhtä tuskaa , mä en halua edes testailla vielä. En kestä nähdä enää yhtäkään nega testiä :(. Jos menkat ei oo ens sunnuntaihin mennessä alkanut niin sit testailen.
Mitenkäs muilla?

Mikä dpo sulla on nyt? :) No mä en oikeen ota selvää tästä mun kierrosta, että mä tässä tallettelen kp 15 asti ja testaan ekan r-testin viikon päästä, kun o-testit näytti plussaa jo kp 5...

Mietin jos huvikseen jo ennakkoon tilais raskauskeijulta r-testejä niin onko kokemusta noista perus puikko testeistä? kun ennen oon käyttäny clearblue, mutta ne on pidemmän päälle kalliita :p

Mietin jos huvikseen jo ennakkoon tilais raskauskeijulta r-testejä niin onko kokemusta noista perus puikko testeistä? kun ennen oon käyttäny clearblue, mutta ne on pidemmän päälle kalliita :p

Hmm käy raskauskeijun sivuilla siellä on puikkotestejä! Ite oon aina käyttäny clearbluen :)

Hmm... Mun lämpö on koholla... 36.7, joka on mulle lähempänä flunssalämpö :o Normaalisti mun lämpö on 36.0-36,4... Aamulämmöt 35,5-36.0. Ja ei en oo kipeenä ja se tässä ihmetyttää...

Okei nyt kuulostaa ällöltä mut oli pakko saad jostain sisä lämpö niin mittasin kakkosesta :D Ja yhtäkkiä lämpö onki 37.5.....
Ja ei tunnu yhtään että olisit kipeä!!?? Mulla on lämpö pysynyt tähän mennessä raskautta ihan samoissa lukemissa kun normaalisti ellei mun kuumemittari oo rikki. :o

No ei oo yhtäänkipeä :o Ja en kyllä hirveemmin voiskaan kun en minnekkään oikeen koskaan liikukkaan :D Joten tää on aika outoa mun kohalla. Aina kun oon ollu kipeenä ja tollasia lukemia niin ollu ihan kamala olo.

Mulla on tänään kp27 ja nipistelee vatsassa.. Joka kyllä luultavasti enteilee vaan menkkoja. Mietiskelen pitäiskö tilat rtestejä netistä lisää kotiin. Mulla on nyt vielä jäljellä 1 herkkä halppisliuska, muutama clear blue kuumottelis tilata :)
Kiva kun tää keskustelu on niin aktiivista täällä :-)

Mäki tilasin tuolta raskauskeijulta lisää otestejä ja sit clearblue + ja digin niin ja tietty pari halppisliuskaa ku hätä housu oon ton testailun suhteen :D mulla menossa dpo 3? Ja aattelin huomis aamuna alottaa lämmön mittailun ihan vaan sen takia että saisin jtn tekemistä aamuiks etten menis testaileen liian aikasin :p

Oon jo pidemmän aikaa seuraillu keskusteluja sivusta mutta jos nyt uskaltautuisin mukaan :) täytän sunnuntaina 19, mukana mies kohta 22 ja poika kohta 3kk. Ehkäisy ei käytössä, joten tjot meiningillä mennään :D meillä muutto tulossa kuun vaihteessa miehen työpaikan ja nykyisen asunnon tilanpuutteen vuoksi.
Ensimmäinen raskaus oli omasta mielestäni aika helppo, olin koulussa vielä viikko ennen synnytystä. Lievän raskausmyrkytyksen takia synnytys käynnistettiin. Itselleni ei jäänyt mitään traumoja, joten uusi raskaus ja synnytys eivät pelota :)

Kyfi oli kysellyt siitä huimauksesta, voi olla just hb mutta mulla oli raskauden alkupuolella verenpaine tosi matala ja se aiheutti huimausta, välillä jopa niin paljo että sängyssä maatessa tuntu että taju menee tai että putoaa :o

Plussatuulia kaikille! :) ja kyselkäähän toki jos jotain en kertonu tai jostain haluaa tietää lisää :)

Ei siis ei vaan käy järkeen tää kierto ollenkaan jos näihin testeihin on uskomista... No joka tapauksessa ajattelin lämpöjen takia tehdä taas testin, noh se näyttää sit taas tällästä. Kolme päivää sitten anto samaa viivaa ja sen jälkeen testit on ollu selkeitä negoja ja himmeitä viivoja ja nyt sit taas tällänen D: TURHAUTTAA, mikä mulla on?!

12784611_1248923208469510_274488767_n.jpg

No eipä onnistukkaan... Tää foorumi ei anna mun muokata mitään tekstiä, lisään sut sitten kun toimii :)

Takaisin