Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elokuussa poistettu kierukka, syyskuusta aloitettu yrittäminen ja varmaan marras-joulukuussa alettiin ihan yrittämällä yrittää. Mut luonteelta, kun on tämmönen kaikkimullenytheti, niin kylhän tää nyt suoraan sanottuna v*tuttaa!

Vauvalassahan oli juuri loppuunmyynti eli ne on lopettanut. Mulla on itelläni Raskauskeijun o-testit käytössä ja niistä ei mitään huonoa sanottavaa. Ne herkät liuskat kyl antaa hyvin selkeitä viivanpaikkoja, se on tullut tässä kyllä todettua parin kierron aikana.

Mä en tykkää käyttää 10 mlU herkkyyksiä vaan 25 mlU. Tilasin raskauskeijulta 10 mlU ja pc 25 mlU, niin 10 näytti haamu kun taas pc selkeää viivaa.

Joo, samat kokemukset taitaa olla monella muullakin. Mutta näköjään noi pc:t myös antaa nykyään vahvoja viivanpaikkoja. Ei taida olla enää muita luotettavia kuin apteekin oma :D

Ja kiitos Julia tsempeistä! :) Kyllä tää tästä. Miehelle laitoin aamulla heti viestin, että menkat alkoi ja tänään tarviin suklaata, siiderin, syliä ja suudelmia :D Kaikki sain ja nyt jo vähän parempi fiilis :) Tää kierto menee tikuttelematta, kun en joulukuulle välttämättä laskettua aikaa halua ja huhtikuussa taas ollaan just mahdollisen plussaamisen aikoihin lähdössä etelän matkalle, niin haluaisin lomailla ilman turhaa pähkäilyä ja stressiä vauvahommista. Mutta katsotaan nyt. Kuitenkin kuume on sen verran kova, että voi olla ettei kykene tehtailusta pidättäytymään :)

Oon ollu vähän hissukseen nyt tän foorumin suhteen ku niin raskaasti otin nuo menkat.. Jotenki alkaa usko mennä tähän raskautumiseen.. Aateltiin ainaki tää kierto mennä ihan rennolla meiningillä et en jaksa miettii kiertoo sen kummemmin.. Pahoittelut menkoista muille!

Oon ollu vähän hissukseen nyt tän foorumin suhteen ku niin raskaasti otin nuo menkat.. Jotenki alkaa usko mennä tähän raskautumiseen.. Aateltiin ainaki tää kierto mennä ihan rennolla meiningillä et en jaksa miettii kiertoo sen kummemmin.. Pahoittelut menkoista muille!

Mikä kp sulla on nyt menossa? :) Toivotaan että sullakin tärppäis piakkoin!

Se ois kyl iso juttu jos kaikki tulis melkein samoihin aikoihin ainakin jutustelu lisääntys odotuksesta enemmän ja kaikesta ja kukaan ei tuntis itseään ulkopuoliseksi jos ymmärrätte mitä tarkoitan :)

Mä oon ollu taka-alalla tän kierron, nyt on menossa kp 21/22-31 :0 mulla siis kierto vieläkin sekasin vaikka marraskuussa jätettiin nuvaring pois

Hmm nyt kyllä menee jännäks... kp 5/28 ja ovistestit näyttää tällästä. Mitä mieltä te ootte negoja vai positiivisia?

12788056_1246617122033452_1980509170_n.jpg

Jotenki pelottaa että jos onki ovis nyt jo tuloillaan niin voiko menkka vuoto jotenki vaikuttaa siihen että munasolu hedelmöittyis ja jos kohdussa ei oo vielä tarpeeks paksut limakalvot...

Mun silmään ei ainakaan ihan vielä olis plussa toi alin :? Mullaki tuntunu tänään mahassa semmosta juilimista että varmaan kans ovis kohta tulossa ^^

No mä tässä vielä testailen sinne kp 15 asti niin kattoo mihin suuntaan alkaa viivat menemään :rolleyes:

Voi ku ois itelläki tikkuja mitä testata :( eiköhän ne huomenna oo jo postissa ainaki toivottavasti :?

Niimpä! En tiijä meniköhän ovis ohi nyt jotenki semmonen olo että ois jo myöhästä tikuttaa :/ mulla siis menossa nyt kp 12 ja kierto ollu nyt jotenki tosi lyhyttä oisko ollu vaan 22-26 päivää :?

Takaisin