Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Seuraavan plussan saaminen voikin olla vähän erilainen tilanne kun viime kerralla:) muistan oli aikanen aamu kun testin tein ja ajattelin kokoajan että ei olla raskaana kun testejä oli tullut tehtyä sinä vuonna paljon, mutta näyttöön kun katsoin ja se näytti 5+ raskaana niin voin sanoa että ilme kyllä ois ollu nähtävän arvonen:D

Musta se on niin absurdi ja niin huvittava tilanne kun nainen testailee ja sitten testiin piirtyykin kaks viivaa niin nainen menee ihan sekasin :D Mäki muistan kun testasin niin ajattelin että tuskin se vielä mitään näyttää ja varmaan onkin nega, mutta kas kummaa se olikin positiivinen! Heti ensimmäisenä piti soittaa kaverille ja olin ihan haltioissa. Sitä fiilistä ei osaa ees kuvailla :D

Pahoittelut tädistä iijamariija :( mitrn muuten pääsettekö te vauvalan sivuille? Mulla sanoo vaan että se on suljettu :?

Siis tilasin sieltä viimmeks rtestit ja otestit ja tykkäsin kauhiasti ku oli seuraavana päivänä jo postin mukana laatikossa mutta ei nähtävästi pysty enää sieltä tilaan :/

Joo no tilasin nyt tuolta vaikka en oikeen tykkää ku joutuu postista hakeen :D enkä viittiny maksaa 12 euroo siitä että kotia toisivat :D

Joo no tilasin nyt tuolta vaikka en oikeen tykkää ku joutuu postista hakeen :D enkä viittiny maksaa 12 euroo siitä että kotia toisivat :D

Mulla ne tulee suoraa postiluukusta :o postikulut 1e ite ihmettelin miks posteljooni ne kotii tuo mut en valita :D

Sit tämmönen tyhmä kysymys tähän väliin :D onko kellään masussa tatuointeja? Ja miten niille on käyny ku masu on lähteny kasvaan :? Nimimerk. mua vähä pelottaa mun tatuoinnin puolesta joka on siis tossa ns kylki mahassa tossa lantioluun yläpuolella :s

Elokuussa poistettu kierukka, syyskuusta aloitettu yrittäminen ja varmaan marras-joulukuussa alettiin ihan yrittämällä yrittää. Mut luonteelta, kun on tämmönen kaikkimullenytheti, niin kylhän tää nyt suoraan sanottuna v*tuttaa!

Vauvalassahan oli juuri loppuunmyynti eli ne on lopettanut. Mulla on itelläni Raskauskeijun o-testit käytössä ja niistä ei mitään huonoa sanottavaa. Ne herkät liuskat kyl antaa hyvin selkeitä viivanpaikkoja, se on tullut tässä kyllä todettua parin kierron aikana.

Iijamariija mie luulen et tässä lähi kuukausina tärppää koska tuon verran jo aikaa kierukan poistamisesta :) plussia nyt olevaan kiertoon ++++:)

Takaisin