Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ovulaatio tapahtuu normaalin kierron aikana kerran kuukautiskierron aikana kahtien menkkojen välissä, mikä yleensä tarkoittaa päivien mukaan kerran kalenterikuukaudessa. Jos kierto menee yli 60pv jotta menkkojen välissä on 2kk tai yli niin tuolloinkaan ovulaatio ei tapahdu montaa eri kertaa eikä siten joka kuukausi. Jos kierto on noin epäsäännöllinen ja raskaus toiveissa niin ota lääkäriin yhteyttä :) Kukaan meistäkään ei voi tietää 100% varmuudella milloin ovulaatio on taikka mikään sovellus, siihen on keino ja ne on ovulaatiotikut mutta nekään ei aina auta lh huipun bongaamisessa.

Olemme yrittäneet elokuusta 2017 lähtien vauvaa. Vielä ei oo tärpännyt. Toivottavasti tärppää pian. Olen tikuttanut
 
Olemme yrittäneet elokuusta 2017 lähtien vauvaa. Vielä ei oo tärpännyt. Toivottavasti tärppää pian. Olen tikuttanut

Terveellä ja säännöllisen kuukautiskierron omaavalla naisellakin voi mennä vuosi ennekuin raskaus tapahtuu. Vielä vaikeampaa siitä tekee jos kierto on todella sekaisin. Onko sulla kuvia sun ovulaatiotikuista? :)
 
Terveellä ja säännöllisen kuukautiskierron omaavalla naisellakin voi mennä vuosi ennekuin raskaus tapahtuu. Vielä vaikeampaa siitä tekee jos kierto on todella sekaisin. Onko sulla kuvia sun ovulaatiotikuista? :)

Ei ole kuvia. Aloitan lääkkeen joka tasaa kuukautiskierron
 
Dpo 11 ja aamusta asti ollut sen luokan menkkajomot, että jätin testaamisen väliin. Olo on sellainen että jos ei tänään ala niin viimeistään huomenna :shifty:
 
Dpo 11 ja aamusta asti ollut sen luokan menkkajomot, että jätin testaamisen väliin. Olo on sellainen että jos ei tänään ala niin viimeistään huomenna :shifty:
Voi hitsi! Mulla tänään dpo 12 ja olo on samanlainen kuin kuukaus sit just ennenku menkat alko! Hitto jos meinaa alkaa eikä anna plussaa :grin testaan kun testit saapuu kotiin. Ellei oo jo alkanu siinä vaiheessa:yuck:
 
Mä täällä vaan pohdin, että tulispa hetkeks ees semmonen kunnon pahoinvointi. Tai joku muu "varma" oire. :D 3+2 tein ensimmäisen haamun ja eilen 4+2 lopetin testailun. Nyt saa riittää tää hullutus... :D Parempi vaan uskoa et raskaana ollaan ja jos jotain tapahtuu ni enhän minä sille mitään voi.
 
Mä täällä vaan pohdin, että tulispa hetkeks ees semmonen kunnon pahoinvointi. Tai joku muu "varma" oire. :D 3+2 tein ensimmäisen haamun ja eilen 4+2 lopetin testailun. Nyt saa riittää tää hullutus... :D Parempi vaan uskoa et raskaana ollaan ja jos jotain tapahtuu ni enhän minä sille mitään voi.
Nauti vähäisistä oireista :) niitä varmasti tulee :grin onnea!:angelic:
 
Voi hitsi! Mulla tänään dpo 12 ja olo on samanlainen kuin kuukaus sit just ennenku menkat alko! Hitto jos meinaa alkaa eikä anna plussaa :grin testaan kun testit saapuu kotiin. Ellei oo jo alkanu siinä vaiheessa:yuck:
Toivottavasti menkat pysyis poissa ja tulisi vielä plussa :)

Mulla menkkajomot loppu yhtä nopiaan kuin alkokin, mitähän tää kroppa nyt taas meinaa :wideyed:
 
Toivottavasti menkat pysyis poissa ja tulisi vielä plussa :)

Mulla menkkajomot loppu yhtä nopiaan kuin alkokin, mitähän tää kroppa nyt taas meinaa :wideyed:
Tänään ainakin tosissaan oli nega kun testasin :shifty:

Mulkin tuntuu et lähti oikeestaan kokonaan :grin vaikka päivällä tuntu et koht valahtaa:hilarious:
 
Nannaaa onnea plussasta ja nauti oireettomuudesta! :wink Mulla oli myös vaikeuksia uskoa kummassakin alkuraskaudessa et tässä ihan oikeasti ollaan raskaana. Ainoat oireet ainoastaan hormonimyrskyt (+ menkkajuilintaa), joten oli vaikeuksia uskoa kun ei ollu minkäänlaista pahoinvointia. Silti molemmissa varhaisultrissa löytyi pieni papunen vahvan sykkeen kera. :)

Tohon kuvan lisäämiseen; jos herjaa tiedostoa liian isoks, kannattaa lähettää kuva itelleen whatsapissa, tallentaa ja ladata tänne, pienentää kuvan itsestään. :)
 
Takaisin
Top