mymlan
Sanavalmis juttuseppä
Minulla lämpö yleensä 35.3-35.6 astetta. Eli alilämpöä yleensä.
Ei tiedä vaikka ovulaatio ois nyt. Limaa tulee ja alavatsa oikealta kipee sekä selkä
Eikös sulla just alkanu menkat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla lämpö yleensä 35.3-35.6 astetta. Eli alilämpöä yleensä.
Ei tiedä vaikka ovulaatio ois nyt. Limaa tulee ja alavatsa oikealta kipee sekä selkä
Menkat on edelleen teillä tietämättömillä eikä tiputteluakaan ole näkynyt. Tänään pitäisi kuitenkin olla jo dpo 16, pitäisiköhän sitä kuitenkin vielä testata huomenna
Mikä tilanne muilla? :)
Eikös sulla just alkanu menkat?
Kai sitä pitää, dpo 13 testannut viimeksi negan, niin jotenkin en usko että siitä enää mihinkään muuttuisiHerranjumala testaa!
Kai sitä pitää, dpo 13 testannut viimeksi negan, niin jotenkin en usko että siitä enää mihinkään muuttuisi
Nega testattu ja lämmöt laski niin eiköhän viimeistään huomenna ole kp 1.Nooh ootko testannu? :)
Nega testattu ja lämmöt laski niin eiköhän viimeistään huomenna ole kp 1.
Melkein 0.5 astetta, on ne nyt vielä vähän korkeammalla kuin ennen ovista, mutta sen verran radikaali lasku, että eiköhän peli oo jo menetettyEikä Kuinka paljon laski?
Tsemppiä odotteluun, meinaatko tikuttaa ovulaatiota tässä kierrossa? :)Täällä tää tylsin vaihe meneillään. Kp 5 ja päivät vois mennä nopeemmin
Kiitos :angelic: kyllä varmaan:)Tsemppiä odotteluun, meinaatko tikuttaa ovulaatiota tässä kierrossa? :)
Harmi mutta onneksi sullakin lyheni kierto! Mikälie se mun edellinen 36 päivän kierto nyt siis oli 29:angelic:Tiputtelu alkoi, joten huomenna kp 1 ja nokka kohti yk 9. Positiivista sinänsä että kierto jäi 34 päivään, josko se olisi pikkuhiljaa lyhenemään päin :)
Toivottavasti ei tulis enää tollasia pidempiä kiertoja sulle :)Harmi mutta onneksi sullakin lyheni kierto! Mikälie se mun edellinen 36 päivän kierto nyt siis oli 29:angelic:
Toivottavasti ei tulis enää tollasia pidempiä kiertoja sulle :)
Jännä kyllä nähä minkä pituinen tää seuraava kierto tulee olemaan, kun mulla on koko pienen ikäni ollut pitkät kierrot, saattaa tää 34 olla jopa lyhyin kierto mitä on ollut
Pisin kierto on ollut 70 päivää Normi ollut ~36 päivää, mutta sitten ollut nuita ylipitkiä megakiertoja.Mikä sitten on ollut pisin? :O