Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menkat on edelleen teillä tietämättömillä eikä tiputteluakaan ole näkynyt. :confused: Tänään pitäisi kuitenkin olla jo dpo 16, pitäisiköhän sitä kuitenkin vielä testata huomenna :shy:

Mikä tilanne muilla? :)

Eikä :( Kuinka paljon laski?
Melkein 0.5 astetta, on ne nyt vielä vähän korkeammalla kuin ennen ovista, mutta sen verran radikaali lasku, että eiköhän peli oo jo menetetty :sorry:

Liitteet

• Screenshot_20180211-122036.png
    Screenshot_20180211-122036.png
    173.1 KB · Katsottu: 154
Tiputtelu alkoi, joten huomenna kp 1 ja nokka kohti yk 9. Positiivista sinänsä että kierto jäi 34 päivään, josko se olisi pikkuhiljaa lyhenemään päin :)

Tiputtelu alkoi, joten huomenna kp 1 ja nokka kohti yk 9. Positiivista sinänsä että kierto jäi 34 päivään, josko se olisi pikkuhiljaa lyhenemään päin :)
Harmi :sad001 mutta onneksi sullakin lyheni kierto! Mikälie se mun edellinen 36 päivän kierto:wtf: nyt siis oli 29:angelic:

Harmi :sad001 mutta onneksi sullakin lyheni kierto! Mikälie se mun edellinen 36 päivän kierto:wtf: nyt siis oli 29:angelic:
Toivottavasti ei tulis enää tollasia pidempiä kiertoja sulle :)

Jännä kyllä nähä minkä pituinen tää seuraava kierto tulee olemaan, kun mulla on koko pienen ikäni ollut pitkät kierrot, saattaa tää 34 olla jopa lyhyin kierto mitä on ollut :grin

Toivottavasti ei tulis enää tollasia pidempiä kiertoja sulle :)

Jännä kyllä nähä minkä pituinen tää seuraava kierto tulee olemaan, kun mulla on koko pienen ikäni ollut pitkät kierrot, saattaa tää 34 olla jopa lyhyin kierto mitä on ollut :grin

Mikä sitten on ollut pisin? :O

Takaisin