Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo 12 ja nega testattu aamulla
Jep, ens kuun alussa tulee vuosi yritystä täyteen niin olisin kyllä salaa vähän toivonut että tästä kierrosta olisi tärpännytEikää, höh
Jep, ens kuun alussa tulee vuosi yritystä täyteen niin olisin kyllä salaa vähän toivonut että tästä kierrosta olisi tärpännyt
Tuo vuosihan katsotaan vielä normaaliksi ajaksi yrittää raskautta :)Minä ja kihlattuni olemme yrittäneet heinäkuusta 2017 lähtien. Eikä tärppää millään
Voi ei pian varmasti on se teidän kierto :angelic:Jep, ens kuun alussa tulee vuosi yritystä täyteen niin olisin kyllä salaa vähän toivonut että tästä kierrosta olisi tärpännyt
Tässä mun menkat ja kierrot
KIERROT:
20 marraskuusta 2017- 3 heinäkuuta 2018 (76p)
25 elokuuta 2017 - 19 marraskuuta 2017 (87p)
25 heinäkuuta 2017 - 24 elokuuta 2017 (31p)
11 kesäkuuta 2017 - 24 heinäkuuta 2017 (44p)
Heinäkuu 2018 on vasta tulossa, pitäiskö olla helmikuu :)
Täällä dpo 15 ja flo ennusti tälle päivää menkkoja alkavaksi, mutta ei ole näkynyt Lämmötkään ei ole vielä laskussa, joten tuskin hanat aukeaa ainakaan pariin päivään ja FF ennustaa menkkoja sunnuntaille
Ovulaation aiheuttama lämmönlasku on yleensä niin pieni, ettei sitä saa kiinni, vaan oviksen jälkeen nousevat aamulämmöt osoittaa parhaiten ovulaation ajankohdan :)Mulla lämpö pysynyt pitkään 36.0-36.4. Ei ole laskussa.
Ovulaatio oireita ollut nyt mulla 3 päivää.
Menkat loppu eilen.
Täällä dpo 15 ja flo ennusti tälle päivää menkkoja alkavaksi, mutta ei ole näkynyt Lämmötkään ei ole vielä laskussa, joten tuskin hanat aukeaa ainakaan pariin päivään ja FF ennustaa menkkoja sunnuntaille
Onhan se periaatteessa mahdollista, mutta kipujen, limojen ja lämpöjen perusteella oon sen tonne kp 17 sijoittanut :)Ei ois mahollista et ovis ois ollu myöhemmin?
Ovulaation aiheuttama lämmönlasku on yleensä niin pieni, ettei sitä saa kiinni, vaan oviksen jälkeen nousevat aamulämmöt osoittaa parhaiten ovulaation ajankohdan :)