Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laita sitten tänne mitä testi näyttää :)
Joo laitan! :)

Onko kellään muuten kokemusta sofin testeistä? Tuli niitä tilattua samalla kun tilasin uuden kahden desimaalin mittarin aamulämpöjä varten, eikä itsellä oo niistä kokemusta.
 
Minulla ollut ovulaatio oireita. Huomenna ovulaatio.

Mistä johtuu että kun käyn wc niin paperiin tulee ihan vähän verta. Ei tule pikkareihin kuitenkaan yhtään ja ei tunne että menkat ois alkamassa.

Voiko olla ovulaatiosta johtuva? Vai siitä että olisi alkio kiinnittymässä?
Mun käsittääkseni molemmat voi aiheuttaa pientä veristä vuotoa, mutta jos kerta ovulaatio tulossa niin todennäköisemmin siitä johtuvaa. Voi kyllä johtua muustakin, itsellä tuli kerran kesken kierron jonkun sortin välivuotoa joka ei kyllä johtunut kiinnittymisestä eikä ovulaatiosta.
 
Mun käsittääkseni molemmat voi aiheuttaa pientä veristä vuotoa, mutta jos kerta ovulaatio tulossa niin todennäköisemmin siitä johtuvaa. Voi kyllä johtua muustakin, itsellä tuli kerran kesken kierron jonkun sortin välivuotoa joka ei kyllä johtunut kiinnittymisestä eikä ovulaatiosta.

En ole varma onko huomenna ovulaatio. Pitäis olla 30.1.-4.2.18 välillä

Ollaan tolla välillä pantu joka päivä.

Mulla menkat viimeksi tullut marraskuussa 2017
 
Joo laitan! :)

Onko kellään muuten kokemusta sofin testeistä? Tuli niitä tilattua samalla kun tilasin uuden kahden desimaalin mittarin aamulämpöjä varten, eikä itsellä oo niistä kokemusta.
Mulla ollut sen merkin ovulaatiotikkuja :angelic:
Mutta eipä tullu ikinä bongattua sitä niin en osaa sanoa onko kuin luotettavia:hilarious:
 
En ole varma onko huomenna ovulaatio. Pitäis olla 30.1.-4.2.18 välillä

Ollaan tolla välillä pantu joka päivä.

Mulla menkat viimeksi tullut marraskuussa 2017
Jotenkin en usko että ois kiinnottymisvuotoa, jos pitäisi olla ovulaatio. Ois nimittäin erittäin myöhänen kiinnittyminen:grin
 
Joo laitan! :)

Onko kellään muuten kokemusta sofin testeistä? Tuli niitä tilattua samalla kun tilasin uuden kahden desimaalin mittarin aamulämpöjä varten, eikä itsellä oo niistä kokemusta.

Mä oon käyttäny Sofin ovulaatitikkuja ja myös raskaustestejä. Hyvin on löytynyt oikein ovulaatio, tämä tilanne siis eilen ja nyt rinnat aristaa, että eiköhän se huomenna tai viimeistään maanantaina nosta lämpöä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1517691035.059970.jpg
 
Testi nega aamulla, ei hyvällä tahdollakaan saanut kuviteltua edes viivanpaikkaa :'D Josko sitä odottelis pari päivää ja testais sitten uudestaan :rolleyes:
 
Mulla tosissaan tilanne, etten oikein tiedä missä vaiheessa mennään. Ens ke on kp 29, jolloin aion testata ellei ala vuoto. Jos nega ja vuoto ei ala, niin odotan sen viikon ainakin lisää. On tää melkosta :facepalm:
 
Takaisin
Top