Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eheheheh, terve kaikki, niin uudet ku vanhat :D mulla on näemmä vähän venähtänyt taas viimekerrasta. Pikanen katsaus joulu-tammikuuhun: tosiaan joo, menkat oli joulukuussa myöhässä, alko kp32/26-28 ja kesti vaan neljä päivää, kun normi on kuusi. Tammikuussa menkat tuli kp35/26-28??????????entiiäenää ja nyt on sit kuudes päivä menossa, eli ehkä normalisoitumassa. :wideyed: Kummallinen on naisen kroppa. :joyful: Ovistestejä tilasin, mutta mietin et ku on nii hirveen sekanen kierto että missähän vaiheessa sitä alkas sitten tikuttaa..? Näillä näkymin flo on sitä mieltä, että ovis ois helmikuun alussa. Tammikuun ollu kotosalla, onneks kohta taas koulunpenkille. Jospa sieltä pikkuinen helpommin hyppis matkaan, ku elämässä on muutakin sisältöö ja miettimistä. :grin

Mitä muille kuuluu?:Heartred
 
Kp 16, valkuaismainen ovislima alkanut loppua ja ovistesteihin en oo saannu selkeetä plussaa :/
54ee1c41fe6cf8b1aff40a448a7f5aaa
 
Kp 16, valkuaismainen ovislima alkanut loppua ja ovistesteihin en oo saannu selkeetä plussaa :/
54ee1c41fe6cf8b1aff40a448a7f5aaa
Jospa korkein lh huippu olisi vaan jäänyt saamatta tikulla kiinni ja ovis olisi ollut, sullahan kuitenkin oli jo melkein ovisplussa aiemmin? :)
 
Jospa korkein lh huippu olisi vaan jäänyt saamatta tikulla kiinni ja ovis olisi ollut, sullahan kuitenkin oli jo melkein ovisplussa aiemmin? :)

Joo, kp 13 perjantai oli kyllä suhteellisen lähellä plussaa ja menis jopa ihan oikeesee aikaan :) Pitää nyt vaan ootella kiltisti menkkoja...
 
Täällä menossa kp 21 ja FF ihme kyllä vahvisti oviksen torstaille, jonka mukaan nyt olisi dpo 4 :rolleyes: Vähän kyllä epäilyttää, miten ovis nuin aikaseen olisi, mutta jos lämmöt pysyy ylhäällä niin kai se on uskottava :wideyed:
 
Heeei, mä en ees muista koska viimeks olen höpissy täällä mut i'm back :grin

Kukaan ei varmaan ees muista mua (paitsi mymlan, toivottavasti), mut siis mä sain tammikuussa 2017 esikoistyttöni ja nyt oon uudelleen raskaana, jos kaikki menee hyvin ni lokakuussa saadaan vauva :hello2

Niin ja tuolla ekalla sivulla lukee et oon 18, mut nykyäänhän ihan parin vk päästä 20 :D
 
Heeei, mä en ees muista koska viimeks olen höpissy täällä mut i'm back :grin

Kukaan ei varmaan ees muista mua (paitsi mymlan, toivottavasti), mut siis mä sain tammikuussa 2017 esikoistyttöni ja nyt oon uudelleen raskaana, jos kaikki menee hyvin ni lokakuussa saadaan vauva :hello2

Niin ja tuolla ekalla sivulla lukee et oon 18, mut nykyäänhän ihan parin vk päästä 20 :D

XD joo neva hööd susta!

Kiva että saadaan taas lisää pölpöttäjiä tänne!
 
Heeei, mä en ees muista koska viimeks olen höpissy täällä mut i'm back :grin

Kukaan ei varmaan ees muista mua (paitsi mymlan, toivottavasti), mut siis mä sain tammikuussa 2017 esikoistyttöni ja nyt oon uudelleen raskaana, jos kaikki menee hyvin ni lokakuussa saadaan vauva :hello2

Niin ja tuolla ekalla sivulla lukee et oon 18, mut nykyäänhän ihan parin vk päästä 20 :D
Heipsan! Paljon onnea :) olet juuri siis plussannut?
 
Koko päivän ollut jossain määrin krapulainen olo, eilen tuli kyllä juotua pari siideriä saunan päälle, mutta ei parista kyllä ikinä ole mitään krapulaan viittaavaakaan tullut :hungover:

Huomenna voisi uskaltautua testailemaan, vaikka dpo10 on kyllä hieman aikaista.
 
Koko päivän ollut jossain määrin krapulainen olo, eilen tuli kyllä juotua pari siideriä saunan päälle, mutta ei parista kyllä ikinä ole mitään krapulaan viittaavaakaan tullut :hungover:

Huomenna voisi uskaltautua testailemaan, vaikka dpo10 on kyllä hieman aikaista.
Laita sitten tänne mitä testi näyttää :)
 
Minulla ollut ovulaatio oireita. Huomenna ovulaatio.

Mistä johtuu että kun käyn wc niin paperiin tulee ihan vähän verta. Ei tule pikkareihin kuitenkaan yhtään ja ei tunne että menkat ois alkamassa.

Voiko olla ovulaatiosta johtuva? Vai siitä että olisi alkio kiinnittymässä?
 
Takaisin
Top