Kyfi2299540
Näppärä viestien naputtelija
Mulla olisi pitänyt menkkojen alkaa eilen mutta ei oo vieläjkään alkanut. 21.-24.1.18 pitäis olla. Jos ei ala menkat niin teen to raskaustestin.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla olisi pitänyt menkkojen alkaa eilen mutta ei oo vieläjkään alkanut. 21.-24.1.18 pitäis olla. Jos ei ala menkat niin teen to raskaustestin.
Siis tarkoitatko että menkat alkaa 21pv ja kestää 24 asti vai noiden päivien aikana menkkojen pitäisi alkaa?
Heippa! :)
Lueskelin muutaman sivun teidän juttuja ja aattelin nyt itsekkin liittyä joukkoon. Tai mikä luetaan nuoreksi äidiksi (korjatkaa jos olen liian vanha tänne)
Mutta joo siis olen juuri 24 vuotta täyttänyt. Lapsia löytyy 4,5 sekä 2 vuotiaat tyttäret. Ensimmäinen oli yllätys vauva, ei virallisesti edes yritetty. Toinen tärppäsi yk 1.
Tällä hetkellä ehkäisynä käytössä Mirena, joka on nyt ollut paikallaan sen 2 vuotta. Koko Mirenan paikallaan olo aikana ei ole ollut menkkoja :D Tällä hetkellä opiskelen ammattikorkeakoulussa ja tavoite oli aloittaa kolmosen yritys kesällä. (jotta kerkeisin käydä ensi keväänkin koulua) Mirenaa varten meinasin huhti-toukokuuksi varata gynelle poisto ajan, kierukan langat ei näy lähimaillakaan ja kerran paikallaan olo tarkistettu ultralla joten ajattelin suosiolla mennä yksityiselle. enkä kunnalliseen ronklattavaksi.
Tervetuloa! Onko tuo ajankohta sen takia, ettei koulut jäisi kesken? :)
Et vissiin ole tikuttanut ovista? :)Eilen tuli ovislimoja ihan kiitettävästi ja oikeella puolella alavatsaa oli pidemmän aikaa kipuilua, aiempina päivinä samalla puolella nippailua, tänään ei enää mitään. Aamulämpö oli myös tänään koholla, joten epäilen että ovis oli eilen, toivottavasti lämmöt pysyis ylhäällä :)
En ole, aattelin kyllä että voisi tilata seuraavaan kiertoon jos tästä ei tärppää :)Et vissiin ole tikuttanut ovista? :)
Ookei :) Mä alotin vasta eilen tikuttaa (kp 15) .En ole, aattelin kyllä että voisi tilata seuraavaan kiertoon jos tästä ei tärppää :)
Jos sulla ei oo ovikseen viittaavia oloja ollu nii hyvin todennäköstä että on vasta tulossa :) Toivottavasti ei kuitenkaa tuhottoman pitkälle venyisi.Ookei :) Mä alotin vasta eilen tikuttaa (kp 15) .
Saa nähdä vahvistuuko viivat vai menikö ovulaatio jo. Uskon, ettei ole vielä tullut ja tämä kierto ois taas aika pitkä
Kp 15 oli kyllä tuntemuksia. Korjaan, tänään siis kp 17 :) Saa nähdä :arghh:Jos sulla ei oo ovikseen viittaavia oloja ollu nii hyvin todennäköstä että on vasta tulossa :) Toivottavasti ei kuitenkaa tuhottoman pitkälle venyisi.