Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla olisi pitänyt menkkojen alkaa eilen mutta ei oo vieläjkään alkanut. 21.-24.1.18 pitäis olla. Jos ei ala menkat niin teen to raskaustestin.
 
Muokattu viimeksi:
Kp 9, tästä se oviksen metsästys alkaa :D
b8973fcde875cd8e770cea4e617d17c4
 
Heippa! :)
Lueskelin muutaman sivun teidän juttuja ja aattelin nyt itsekkin liittyä joukkoon. Tai mikä luetaan nuoreksi äidiksi :think005 (korjatkaa jos olen liian vanha tänne)
Mutta joo siis olen juuri 24 vuotta täyttänyt. Lapsia löytyy 4,5 sekä 2 vuotiaat tyttäret. Ensimmäinen oli yllätys vauva, ei virallisesti edes yritetty. Toinen tärppäsi yk 1.
Tällä hetkellä ehkäisynä käytössä Mirena, joka on nyt ollut paikallaan sen 2 vuotta. Koko Mirenan paikallaan olo aikana ei ole ollut menkkoja :D Tällä hetkellä opiskelen ammattikorkeakoulussa ja tavoite oli aloittaa kolmosen yritys kesällä. (jotta kerkeisin käydä ensi keväänkin koulua) Mirenaa varten meinasin huhti-toukokuuksi varata gynelle poisto ajan, kierukan langat ei näy lähimaillakaan ja kerran paikallaan olo tarkistettu ultralla joten ajattelin suosiolla mennä yksityiselle. enkä kunnalliseen ronklattavaksi.
 
Heippa! :)
Lueskelin muutaman sivun teidän juttuja ja aattelin nyt itsekkin liittyä joukkoon. Tai mikä luetaan nuoreksi äidiksi :think005 (korjatkaa jos olen liian vanha tänne)
Mutta joo siis olen juuri 24 vuotta täyttänyt. Lapsia löytyy 4,5 sekä 2 vuotiaat tyttäret. Ensimmäinen oli yllätys vauva, ei virallisesti edes yritetty. Toinen tärppäsi yk 1.
Tällä hetkellä ehkäisynä käytössä Mirena, joka on nyt ollut paikallaan sen 2 vuotta. Koko Mirenan paikallaan olo aikana ei ole ollut menkkoja :D Tällä hetkellä opiskelen ammattikorkeakoulussa ja tavoite oli aloittaa kolmosen yritys kesällä. (jotta kerkeisin käydä ensi keväänkin koulua) Mirenaa varten meinasin huhti-toukokuuksi varata gynelle poisto ajan, kierukan langat ei näy lähimaillakaan ja kerran paikallaan olo tarkistettu ultralla joten ajattelin suosiolla mennä yksityiselle. enkä kunnalliseen ronklattavaksi.

Hei kiva että liityt mukaan! :) Onko suunnitelmaa milloin kesällä yritys alkais?
 
Tarkoitus ois kesäkuussa-heinäkuussa aloitella yrittämään. Luotan ehkä liikaa siihen, että tulevakin tärppäis yk1 niin kuin edellinenkin.. LA jos ois huhtikuun lopussa tai toukokuussa niin ois aika bueno! Mutta tottakai otetaan raskaus vastaan heti kuin mahdollista. Paitsi ei enää elo-marraskuun väliin vauvaa, liikaa synttäreitä :facepalm:
 
Tervetuloa! Onko tuo ajankohta sen takia, ettei koulut jäisi kesken? :)

Kiitos JJuliaA! :) Itselläni jää koulu vähän kesken jos raskaus alkaa samantien. Valmistuisin vasta seuraavana keväänä, mutta ehtii sen koulun suorittaa loppuun sitten myöhemmin jos saadaan vauva. Kihlattuni valmistuu nyt keväällä ja hänellä on luvattu työpaikka niin kesästä alkaen ollaan vähän vakaammalla pohjalla.
 
Eilen tuli ovislimoja ihan kiitettävästi ja oikeella puolella alavatsaa oli pidemmän aikaa kipuilua, aiempina päivinä samalla puolella nippailua, tänään ei enää mitään. Aamulämpö oli myös tänään koholla, joten epäilen että ovis oli eilen, toivottavasti lämmöt pysyis ylhäällä :)
 
Eilen tuli ovislimoja ihan kiitettävästi ja oikeella puolella alavatsaa oli pidemmän aikaa kipuilua, aiempina päivinä samalla puolella nippailua, tänään ei enää mitään. Aamulämpö oli myös tänään koholla, joten epäilen että ovis oli eilen, toivottavasti lämmöt pysyis ylhäällä :)
Et vissiin ole tikuttanut ovista? :)
 
En ole, aattelin kyllä että voisi tilata seuraavaan kiertoon jos tästä ei tärppää :)
Ookei :) Mä alotin vasta eilen tikuttaa (kp 15) :oops:.
Saa nähdä vahvistuuko viivat vai menikö ovulaatio jo. Uskon, ettei ole vielä tullut ja tämä kierto ois taas aika pitkä
 
Ookei :) Mä alotin vasta eilen tikuttaa (kp 15) :oops:.
Saa nähdä vahvistuuko viivat vai menikö ovulaatio jo. Uskon, ettei ole vielä tullut ja tämä kierto ois taas aika pitkä
Jos sulla ei oo ovikseen viittaavia oloja ollu nii hyvin todennäköstä että on vasta tulossa :) Toivottavasti ei kuitenkaa tuhottoman pitkälle venyisi.
 
Mulla eilen, toissapäivänä ja tänää ollu selkeet ovislimat mutta testi ei vielä kyllä plussa oo :) tänää kp 13. Ketäs kaikkia täällä metsästää ovista samaa aikaa?
 
Mä uskon vahvasti, että tämäkin kierto tulee olemaan 36 päivää. Se tarkottaa, että aikalailla ens ke ois ovulaatio:shy: Viivojen haaleuskin varmasti johtuu siitä, että niin monta päivää vielä jäljellä:angelic: Kohta täytyy oikeen reippaasti alkaa tallettelemaan :p:wink
 
Testejä kp16-kp19. Miten te tulkitsette? Kp 22 oli vissiinkin viime kierrossa ovulaatio, oisko sama homma nytkin? En ole ikinä ennen tikutellut, ja alkaa vähän jo ärsyttää:shifty:
 

Liitteet

  • IMG_2831.JPG
    IMG_2831.JPG
    787.4 KB · Katsottu: 153
Takaisin
Top