Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mymlan ai sullakin venähti :wideyed: täällä mennään kp 6, eipä hirveesti tuu näihin aikoihin kirjoteltua täällä, kun ei oo mistä kirjottaa :grin niin niin toivon, että tärppäis tästä kierrosta kaikilla <3

Aiokooko täällä porukka tikutella oviksia? Koska sellainen kannattaa aloittaa? Ja oliko se niin, että vahvan viivan kun saa, nii ovis siinä 24 vai 48 tunnin päästä?:wideyed:

Mä ajattelin tikuttaa. Riippuu ihan kierron pituudesta milloin suositellaan alottaa, mutta muutama päivä ennen oletettua ovista. Mulla kierto nyt sitten heittelee siellä 28-32pv välillä nii yleensä alotan tikuttamaan jo kp 10, koska not testien tekeminen :D. Ja ku plussa tulee niin jossain lukee jopa 18h-48h välillä mut yleensä 24-48h aikana.
 
Mymlan ai sullakin venähti :wideyed: täällä mennään kp 6, eipä hirveesti tuu näihin aikoihin kirjoteltua täällä, kun ei oo mistä kirjottaa :grin niin niin toivon, että tärppäis tästä kierrosta kaikilla <3

Aiokooko täällä porukka tikutella oviksia? Koska sellainen kannattaa aloittaa? Ja oliko se niin, että vahvan viivan kun saa, nii ovis siinä 24 vai 48 tunnin päästä?:wideyed:

Mä meinaan joo tikutella, kuten oon tehny yk2 asti. Mulla NaturalCycles kertoo, milloin aloitan tikuttelun. Tässä kierrossa alotan kp14. Ovikset mulla ollu kp16-25 välillä.
 
Last edited by a moderator:
Me pidettiin lauantaina juhlat kavereiden kesken ja tuli otettua muutama lasi boolia, valkoviiniä lasi ja yks breezeri. Loppuilta menikin pönttöä halaillessa ja kaikki tuli ylös. Ikinä ennen ei oo noin pahaa oloa tullu alkoholista ja vaikka menkat olikin viime viikolla (ke-pe), eli nyt on kp6, niin voisko silti raskaus olla mahdollinen. Mietin tätä just ton alkoholin käytön oireilun takia. Olisko tarpeen tehä testi vai luottaa siihen et kun menkat tuli, niin ei tässä raskaana olla?
 
Me pidettiin lauantaina juhlat kavereiden kesken ja tuli otettua muutama lasi boolia, valkoviiniä lasi ja yks breezeri. Loppuilta menikin pönttöä halaillessa ja kaikki tuli ylös. Ikinä ennen ei oo noin pahaa oloa tullu alkoholista ja vaikka menkat olikin viime viikolla (ke-pe), eli nyt on kp6, niin voisko silti raskaus olla mahdollinen. Mietin tätä just ton alkoholin käytön oireilun takia. Olisko tarpeen tehä testi vai luottaa siihen et kun menkat tuli, niin ei tässä raskaana olla?

Mä tekisin! Muistan esikoisesta, kun oltiin ulkona ei tehnyt ollenkaan mieli juoda ja ällötti vaan. Sit plussasinkin.
 
Mulla pitäs ovulaatio olla jossain 25.1-1.2 paikkeilla. Joku päivä noista. Riippuu, että miten pitkä tää mun kierto nyt taas on:grin 29 päivää oli pillereiden lopetuksen jälkeen, viimeks oli 36:woot:

Oon niin kahen vaiheilla, tilaanko ovulaatiotestejä:p
 
Muokattu viimeksi:
Mymlan ai sullakin venähti :wideyed: täällä mennään kp 6, eipä hirveesti tuu näihin aikoihin kirjoteltua täällä, kun ei oo mistä kirjottaa :grin niin niin toivon, että tärppäis tästä kierrosta kaikilla <3

Aiokooko täällä porukka tikutella oviksia? Koska sellainen kannattaa aloittaa? Ja oliko se niin, että vahvan viivan kun saa, nii ovis siinä 24 vai 48 tunnin päästä?:wideyed:
Joo mä tikuttelen, kun oviksen ajankohta vaihtelee niin kovasti. Kp12 aloitan yleensä. Ja nyt menossa kp20 ja vasta ovisplussa! Suosittelisin tikutteleen, jos on epäsäännöllinen kierto :happy:
 
Näyttää siltä, että en voi koskaan tulla raskaaksi.

Jos ei menkkoja tule niin ei myöskään ovulaatiota ja sen seurauksena raskaaksi tuloa.

Mulla on noi molemmat. Menkkoja ei tule eikä ovulaatiota


Poistun ryhmästä. Toivotan muille onnea
 
Mitäköhän tää kroppa oikein meinaa, kp 11 ja olo sellanen, että ovis olis nurkan takana :wideyed: Kuitenkin ovikseen pitäisi olla vielä n. 2 viikkoa, eikai ovista edeltävät tuntemukset nyt näin aikaisin voi alkaa :hilarious:
 
No nyt on laitettu 14 kpl ovulaatiotestejä tilaukseen :woot: Riittääkö tikuttelu kerran päivässä vai pitääkö se kaksi kertaa (aamu ja iltapvä/ilta) testailla? 25.1-1.2 välillä kuitenkin tulis ovulaatio, joten ihan hyvä nyt että sain testit tilattua
 
Joo mä tikuttelen, kun oviksen ajankohta vaihtelee niin kovasti. Kp12 aloitan yleensä. Ja nyt menossa kp20 ja vasta ovisplussa! Suosittelisin tikutteleen, jos on epäsäännöllinen kierto :happy:
Eli onko sulla tod. näkösesti kierto 35 päivää?

Yritän siis vaan ymmärtää ja opetella nää ovulaatio jutut:grin
 
Takaisin
Top