Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^ Mä en oo perehtyny raskautumisen vippaskonsteihin, mut eräs tuttu kerran kehui Maca-jauhetta. En muista sen kummemmin mut kuulemma pitäis edesauttaa hedelmöittymistä. :rolleyes:

Jos on oikeasti kauhea stressi yrittämisestä ja raskaaks tulosta, niin kai sekin voi jollain tapaa vaikuttaa... :confused005 Hyvähän mun on huudella kun ei ole tarvinnu yrittämällä yrittää, mut jos vaan pystyy, niin yrittää jättää liiallisen stressaamisen ja miettimisen. Sängyssäkin itse h-hetkellä keskittyy vain nautintoon ja omaan kumppaniin. :) Tsemppiä!
 
^ Mä en oo perehtyny raskautumisen vippaskonsteihin, mut eräs tuttu kerran kehui Maca-jauhetta. En muista sen kummemmin mut kuulemma pitäis edesauttaa hedelmöittymistä. :rolleyes:

Jos on oikeasti kauhea stressi yrittämisestä ja raskaaks tulosta, niin kai sekin voi jollain tapaa vaikuttaa... :confused005 Hyvähän mun on huudella kun ei ole tarvinnu yrittämällä yrittää, mut jos vaan pystyy, niin yrittää jättää liiallisen stressaamisen ja miettimisen. Sängyssäkin itse h-hetkellä keskittyy vain nautintoon ja omaan kumppaniin. :) Tsemppiä!

Kiitos tsempeistä! :) Mielestäni olen stressitön, mutta voihan tässä stressiä olla alitajuisesti. Täytyy tota Macaa kokeilla :rolleyes:
 
Kiitos tsempeistä! :) Mielestäni olen stressitön, mutta voihan tässä stressiä olla alitajuisesti. Täytyy tota Macaa kokeilla :rolleyes:
Mä ainakin voin suositella macaa, vaikka raskautta ei vielä olekaan kuulunut. Kuitenkin kierto säännöllistyi sen aloittamisen jälkeen, aiemmin oli pahimmillaan 70 päivän kierto, muut 55-63 välistä. Joten kyllä ainakin jollakin tapaa vaikuttaa ja tasaa hormoneja! :)
 
Mamma-97 onnea plussasta ja toivottavasti nyt parempi onni ja pikkuinen pysyy mukana <3 älä pelkää liikaa keskenmenoa vaan muista myös iloita ja ole onnellinen raskaudesta :) ite muistan et keskenmenojen takia oli hirveen hanlala luottaa ja nauttia esikoisen alkuraskaudesta ja harmittaa nyt suuresti kun turhaa murehti ja pelkäsi kun ei sille mitään olisi voinut vaikka sekin olisi kesken mennyt..

Babakoors greippimehua suositeltiin muistaakseni kp 1 alkaen juoda 1 kuppi päivässä ovulaatioon asti. Voin olla kyllä muistaa ihan väärinkin xD tuli vaan kokeiltua lähes kaikkea kun yritettiin esikoista niin kauan
 
Tein testin ja oli nega, ehkä tää kierto menee sinne 30pv kiertoon mikä aina välillä on :) Mites muilla menee?

Mulla saattaa olla että 1-3 kk menkat pois ja taas 1kk tulee menkat ja taas pois. Ihan sekaisin. Mut mulle sanottiin että naisella menkkojen pitää tulla 4 kertaa vuodessa vähintään.
 
Mulla saattaa olla että 1-3 kk menkat pois ja taas 1kk tulee menkat ja taas pois. Ihan sekaisin. Mut mulle sanottiin että naisella menkkojen pitää tulla 4 kertaa vuodessa vähintään.

Joo, mulla ei onneks oo ollu ongelmaa etteikö menkat alkais normaalin tapaan. Välillä kierto on 28 ja välillä 30. Toki omassa elämässä menossa niin paljon kaikkea että voi olla että ressi vaikuttaa...

Onko sulla tutkittu ettei oo mitää pco'ta tai mikä se nyt olikaan? :)
 
Joo, mulla ei onneks oo ollu ongelmaa etteikö menkat alkais normaalin tapaan. Välillä kierto on 28 ja välillä 30. Toki omassa elämässä menossa niin paljon kaikkea että voi olla että ressi vaikuttaa...

Onko sulla tutkittu ettei oo mitää pco'ta tai mikä se nyt olikaan? :)

Pco'ta?

Sanottu että ei ongelmaa tulla raskaaksi
 
Mymlan ai sullakin venähti :wideyed: täällä mennään kp 6, eipä hirveesti tuu näihin aikoihin kirjoteltua täällä, kun ei oo mistä kirjottaa :grin niin niin toivon, että tärppäis tästä kierrosta kaikilla <3

Aiokooko täällä porukka tikutella oviksia? Koska sellainen kannattaa aloittaa? Ja oliko se niin, että vahvan viivan kun saa, nii ovis siinä 24 vai 48 tunnin päästä?:wideyed:
 
Mymlan ai sullakin venähti :wideyed: täällä mennään kp 6, eipä hirveesti tuu näihin aikoihin kirjoteltua täällä, kun ei oo mistä kirjottaa :grin niin niin toivon, että tärppäis tästä kierrosta kaikilla <3

Aiokooko täällä porukka tikutella oviksia? Koska sellainen kannattaa aloittaa? Ja oliko se niin, että vahvan viivan kun saa, nii ovis siinä 24 vai 48 tunnin päästä?:wideyed:
Mä en aio, makuuhuoneen puolella on sen verran aktiivista, ettei tartte pelätä oviksen menevän ohi ja aamulämmöt kertoo jälkikäteen onko ovis tapahtunut vai ei :) Vaikka ukko kyllä nettiä selatessa yhtäkkiä kysy, että hei pitäskö meiän tilata tollasia ovulaatiotestejä :hilarious: Oli huolissaan siitä jos en ovuloikaan :rolleyes:

Mun käsittääkseni tikuttaminen aloitetaan muutamaa päivää ennen oletettua ovista ja sofin testeissä ainakin sanotaan, että ovis on 24-36 tunnin päästä :)
 
Takaisin
Top