Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomannut ite saman, että varsinkin nyt kun on ollut lomalla niin joka välissä on joko täällä foorumilla tai sitten googlailee mahollisia oireita ja sitä voiko testi enää plussaksi muuttua :wacky:

Nooh, onneksi kohta alkaa kiireinen arki :grin

Tuttua tuo googlailu, voiskohan mitenkään olla mahis plussaan vaik nega testi... :nailbiting:
 
Mulla ovistestit näyttää ihmeen tummaa, oviksen pitäs olla n. 6 päivän päästä. Yleensä siis mulla on melko haaluraiset viivat, ovisplussa tummenee samanvahvuiseksi kun kontrolliviiva. Saas nähä, miten tässä kierrossa :cat: mulla on kp13.
Emmä tiedä, tuntuu et vehnänalkioöljy ja vitamiinit on jotakin tehnyt kehossa!
 
Nyt on lähiaikoina iskeny sellanen ikävä että haluis vaa takas koulun penkille tän vuoden lopussa mut se taistelee mun vauvahaaveita vastaan :(

Hei samoja ajatuksia täällä! Silti meinasin hakea keväällä opiskelemaan. Teen sit mammalomalla opintoja etänä jos sattuu pääsemään sisälle (Y)
 
Hei samoja ajatuksia täällä! Silti meinasin hakea keväällä opiskelemaan. Teen sit mammalomalla opintoja etänä jos sattuu pääsemään sisälle (Y)

Mulla jäi opinnot sillain kesken että voin palata marraskuussa, ja jos nyt tärppää lähiaikoina nii lapsi syntyis just silloin ku pitäis palata :/
 
Mulla jäi opinnot sillain kesken että voin palata marraskuussa, ja jos nyt tärppää lähiaikoina nii lapsi syntyis just silloin ku pitäis palata :/

Voi harmi! Milloin sun pitäisi ilmoittaa itsesi opiskeluihin mukaan? Mulla alkaisi tosiaan elo-syyskuussa, niin ehtisi hetken olla mukana ja sit jatkaa etänä.
 
Tein äsken ovulaatiotestin ja se näyttää tältä. Mitä meinaa?

En saanut kuvia laitettua. Näytössä oli kirjan ja tikun kuva. Tikun näytössä haaleeta sinistä.

Testi oli CLEARBLUE DIGITAL OVULATION TEST


Mulla vuoto myöhässä 21 päivää jo. Ovulaatio oli 7 päivä ja silloin päästettiin sisälle kaksi kertaa. 6 päivä päästettiin sisälle kaksi kertaa.

Mä en tiedä että milloin mulla on ovulaatio. Miten sen sais tietää tai selville

Aiemmin olet tuntunut tietävän. Eikö riittäisi jo?
 
Oon kerran tehnyt ovulaatiotestin mutta näytti ihan väärin ja ei oikein. En ymmärtänyt mitään. Tuli joku kirja ja tikun kuva vaikka ois piyänyt tulla ympyrä tai ympyrä minkä sisällä iloinen naama
Olisi kannattanut lukea testin mukana tulleet ohjeet. Ohjeessa sanotaan, että nuoli ja kirja tarkoittavat, että koe on väärin tehty, eli testiä tehdessä ei ole noudatettu ohjeita kunnolla. Tuolloin pitää ostaa uusi testi, lukea ohjeet niin että ymmärtää ne, ja tehdä testi täsmälleen ohjeiden mukaan.

IMG_20180110_143910.png
 
Muokattu viimeksi:
Tytöllä tulee heti perään toinen hammas läpi ja on myös käyttänyt sen mukaan. Eilen saatiin jopa nukkua yöllä ja tänään on onneks ollu oma itsensä :) Nyt vaan vaihteeks me vanhemmat ollaan kipeinä...
 
Voi harmi! Milloin sun pitäisi ilmoittaa itsesi opiskeluihin mukaan? Mulla alkaisi tosiaan elo-syyskuussa, niin ehtisi hetken olla mukana ja sit jatkaa etänä.

Nyt kesällä pitäis ilmottaa palaanko takasin tai viimeistään ens vuoden kesällä kun tulee se 3v täyteen kotona. Jos nyt toinen lapsi meille suodaan niin sitte vasta 2019 takasin :D

Mitä muuten opiskelet?
 
Nyt kesällä pitäis ilmottaa palaanko takasin tai viimeistään ens vuoden kesällä kun tulee se 3v täyteen kotona. Jos nyt toinen lapsi meille suodaan niin sitte vasta 2019 takasin :D

Mitä muuten opiskelet?

Odottelet siihen asti ja jos toinen ilmoittaa tulostaan niin et mee takasin :D opiskelen kasvatustieteitä avoimessa, nyt keväällä haen ensimmäisen kerran.
 
Odottelet siihen asti ja jos toinen ilmoittaa tulostaan niin et mee takasin :D opiskelen kasvatustieteitä avoimessa, nyt keväällä haen ensimmäisen kerran.

Niin ajattelinki että jos tärppää ja laskettu aika ois loka-marras. Mut jos venyis raskautuminen että laskettu aika ois joulukuusta eteenpäin niin saattaisin pari kk olla koulussa ennenku tulee taas uus napero :D Sitte takas kouluun ku esikko 3v ja toinen 1v :D

Ite siis vielä vasta amiksessa lähärinä.
 
Niin ajattelinki että jos tärppää ja laskettu aika ois loka-marras. Mut jos venyis raskautuminen että laskettu aika ois joulukuusta eteenpäin niin saattaisin pari kk olla koulussa ennenku tulee taas uus napero :D Sitte takas kouluun ku esikko 3v ja toinen 1v :D

Ite siis vielä vasta amiksessa lähärinä.

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :D
 
Mulla alkoi tänään siis kp1, yk7. Missä vaiheessa kiertoa kannattaa alkaa juomaan greippimehua? Havaitsen kyllä ovulaation tapahtuvan selkeästi lh-testeillä ja lämpöjen nousulla, mutta miten saisin hedelmöittymisen tapahtumaan tai kiinnittymään? En tiedä kummasta kiikastaa.. Onko mitään tehtävissä? Taitaa vielä olla liian vähän aikaa yritystä takana, että voisi päästä tutkimuksiin..
 
Takaisin
Top