Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä menee ihan hyvin, kiitti kysymästä. :happy: Esikoinen 2v ja toukuinen täyttää 8kk. Meillä on arki selkeesti helpottunu kun toukokuisella tullu ikää lisää, jääny se turha jokapäiväinen kitinä ja rutkutus pois. Pitää kyl tarkkana nykyään olla kun pääsee joka paikkaan ja seisoo kaikkea vasten, pää kolissu monta kertaa. :nailbiting: Samanlainen päivärytmi kuin isoveljellään, ja kohta on viikon nukkunu esikoisen kans samassa huoneessa. :)

Nonii kuulostaa hyvältä! :) meille tulossa ihan samalla ikäerolla ku esikoinen nyt 1v ja tän masuasukin la 1.5 <3
 
Nyt meneillään kp30/28-37, dpo11. Menkkoja ennustaa ylihuomiselle, katsotaan kuin käy. Viime viikolla tosiaan pieni flunssa iski päälle, tosi kevyesti. Oireita ei juuri ole, tissit vähän turvonneen oloiset. Milloin uskaltaisin tekemään raskaustestiä? Odottelenko tohon keskiviikkoon?

Mulla on tullu aina (myös km) ennen plussaa pieni flunssa!! :p oii toivottavasti nyt ois pieni matkassa ja plussa pärähtäis testiin sit ku testaat :) ite varmaan oottasin keskiviikko aamuun testauksen kans :)
 
Negaa täällä, viivanpaikalla taas kiusaa :sorry:
 

Liitteet

  • IMG_2547.JPG
    IMG_2547.JPG
    775.7 KB · Katsottu: 172
Täti punainen suvaitsi viimein saapua paikalle aamulla, kierto venyi siis 40 päivään ja flokin muutti kierron arvioidun keston 38 päivään.

Saa nähdä kuinka moneen kertaan menee hermot kun saa taas odotella ovista reilu 3 viikkoa :shifty:

Mutta leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, kp 1/38 yk 8.
 
Täti punainen suvaitsi viimein saapua paikalle aamulla, kierto venyi siis 40 päivään ja flokin muutti kierron arvioidun keston 38 päivään.

Saa nähdä kuinka moneen kertaan menee hermot kun saa taas odotella ovista reilu 3 viikkoa :shifty:

Mutta leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, kp 1/38 yk 8.
Voi harmi! Ens kierto on sit teidän:)

Mä tässä kans pohtinut, et miten pitkän kierron tää kroppa mulle nyt heittää. Toinen kierto ilman pillereitä, joten joo, ymmärrän. Mut silti kun vauva haaveissa, niin menkkojen myöhästyminen on niin ärsyttävää:arghh: koko ajan tunne, et kohta alkaa. Mut ei :bored:
 
Voi harmi! Ens kierto on sit teidän:)

Mä tässä kans pohtinut, et miten pitkän kierron tää kroppa mulle nyt heittää. Toinen kierto ilman pillereitä, joten joo, ymmärrän. Mut silti kun vauva haaveissa, niin menkkojen myöhästyminen on niin ärsyttävää:arghh: koko ajan tunne, et kohta alkaa. Mut ei :bored:
Kiitos, vaikken jaksa uskoa, että tässäkään kierrossa tärppäisi :) Todennäkösesti tämä on viimeinen kierto ennen kuin napsahtaa vuosi yrittämistä täyteen.

Toivottavasti menkat sullakin tulisi pian, niin pääsis uuteen kiertoon, jos nyt ei ole tärpännyt :)
 
Mulla vuoto myöhässä 21 päivää jo. Ovulaatio oli 7 päivä ja silloin päästettiin sisälle kaksi kertaa. 6 päivä päästettiin sisälle kaksi kertaa.
 
Tänään ei ole ainakaan vielä vuoto alkanut. Aamulla kävin vessassa, pyyhkiessä tuli pieni määrä vaaleamman punaista (ei vaaleanpunaista, eikä normi veren väristä) vuotoa vv:n seassa. Laitoin siteen, kun ajattelin, että nyt ne varmaan alkaa. Ei oo ainakaan vielä alkanut vaikka siltä tuntuu. Hirveät menkkajomot ollut vissiin ainakin eilisestä asti, tänään ehkä vähän pahemmat. :bored:
 
Takaisin
Top