Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin testattu nega ja menkkoja ei näy eikä kuulu :shifty:

Oon muuten huomannu että pc antaa nykyään tosi selkeetä viivanpaikkaa, aiemmin oli ihan valkosia ja nykyään näkyy melkein aina toinen hailu.
 
Täälläkin testattu nega ja menkkoja ei näy eikä kuulu :shifty:

Oon muuten huomannu että pc antaa nykyään tosi selkeetä viivanpaikkaa, aiemmin oli ihan valkosia ja nykyään näkyy melkein aina toinen hailu.

Oon miettinyt et vaikuttaakohan pissan vahvuus? :O mul välil näkyy jtn ja välil ei vaikken oo raskaana...
 
Apua tännehän oli tullu ihan hirveesti tekstiä! :eek:

Minttukarkille onnittelut tyttölupauksesta! :dummy1:

Ja muille pikaista tärppionnea, toivottavasti tulis kohta kunnon plussa-aalto tänne. :wink
 
Onneksi alkaa huomenna arki, koulut ja sali. Tuntuu, että nää piinapäivät menee ihan tätä foorumia kyttäillessä:p Olen asiassa samaa aikaa optimistinen (että hormonit nousis hitaasti, mistä johtuis sit myöhänen plussa), mutta silti yritän päässäni miettiä, että kyllä ne menkat sieltä alkaa:bored: vähän yritän jo pehmittää sitä pudotusta kun tajuaakin ettei tää ollut se meidän kuukaus:blackeye::angelic:
 
Onneksi alkaa huomenna arki, koulut ja sali. Tuntuu, että nää piinapäivät menee ihan tätä foorumia kyttäillessä:p Olen asiassa samaa aikaa optimistinen (että hormonit nousis hitaasti, mistä johtuis sit myöhänen plussa), mutta silti yritän päässäni miettiä, että kyllä ne menkat sieltä alkaa:bored: vähän yritän jo pehmittää sitä pudotusta kun tajuaakin ettei tää ollut se meidän kuukaus:blackeye::angelic:
Huomannut ite saman, että varsinkin nyt kun on ollut lomalla niin joka välissä on joko täällä foorumilla tai sitten googlailee mahollisia oireita ja sitä voiko testi enää plussaksi muuttua :wacky:

Nooh, onneksi kohta alkaa kiireinen arki :grin
 
Huomannut ite saman, että varsinkin nyt kun on ollut lomalla niin joka välissä on joko täällä foorumilla tai sitten googlailee mahollisia oireita ja sitä voiko testi enää plussaksi muuttua :wacky:

Nooh, onneksi kohta alkaa kiireinen arki :grin
Joo mullakin viimeisimmät haut "nega muuttunut plussaksi" "miten pitkään kestää että raskaustestiin tulee plussa" yms yms :grin tai sit tän kierron kk jää vaan välistä ja ovulaatio tulossa alle parin viikon päästäo_O
 
Voi höh noille teidän negoille! :( olin ihan varma et jollekki ees ois plussa tullu (paras jos kaikille <3) jospa ne pian näyttäs sitä plussaa ku menkkojakaan ei teillä kuulu :)

Talvitintti mitäs sulle/teille muuten kuuluu? :)
 
Voi höh noille teidän negoille! :( olin ihan varma et jollekki ees ois plussa tullu (paras jos kaikille <3) jospa ne pian näyttäs sitä plussaa ku menkkojakaan ei teillä kuulu :)

Talvitintti mitäs sulle/teille muuten kuuluu? :)

Mäki olin ihan varma että kyllä ny jonku meistä pitäis saada plussa ku on nii monta testaajaaki, noh ehkä ens kierrosta sitten kaikki plussataan ;)
 
Talvitintti mitäs sulle/teille muuten kuuluu? :)

Meillä menee ihan hyvin, kiitti kysymästä. :happy: Esikoinen 2v ja toukuinen täyttää 8kk. Meillä on arki selkeesti helpottunu kun toukokuisella tullu ikää lisää, jääny se turha jokapäiväinen kitinä ja rutkutus pois. Pitää kyl tarkkana nykyään olla kun pääsee joka paikkaan ja seisoo kaikkea vasten, pää kolissu monta kertaa. :nailbiting: Samanlainen päivärytmi kuin isoveljellään, ja kohta on viikon nukkunu esikoisen kans samassa huoneessa. :)
 
Nyt meneillään kp30/28-37, dpo11. Menkkoja ennustaa ylihuomiselle, katsotaan kuin käy. Viime viikolla tosiaan pieni flunssa iski päälle, tosi kevyesti. Oireita ei juuri ole, tissit vähän turvonneen oloiset. Milloin uskaltaisin tekemään raskaustestiä? Odottelenko tohon keskiviikkoon?
 
Nyt meneillään kp30/28-37, dpo11. Menkkoja ennustaa ylihuomiselle, katsotaan kuin käy. Viime viikolla tosiaan pieni flunssa iski päälle, tosi kevyesti. Oireita ei juuri ole, tissit vähän turvonneen oloiset. Milloin uskaltaisin tekemään raskaustestiä? Odottelenko tohon keskiviikkoon?

Mä testaisin jo nyt :joyful:
 
Nyt meneillään kp30/28-37, dpo11. Menkkoja ennustaa ylihuomiselle, katsotaan kuin käy. Viime viikolla tosiaan pieni flunssa iski päälle, tosi kevyesti. Oireita ei juuri ole, tissit vähän turvonneen oloiset. Milloin uskaltaisin tekemään raskaustestiä? Odottelenko tohon keskiviikkoon?
Jos vaan jaksat oottaa, niin parempi:grin mut mä tosissaan kans varmaan testaisin jo:p
 
Takaisin
Top