mymlan
Sanavalmis juttuseppä
Antaa vaan viivanpaikkaa/haamun esi-isää mikä ei koskaan vahvistu
Toikaan ei varmasti ole tullut testiajalla, tunteja ennemminkin sen jälkeen
Ääh hitto todella rasittavaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Antaa vaan viivanpaikkaa/haamun esi-isää mikä ei koskaan vahvistu
Toikaan ei varmasti ole tullut testiajalla, tunteja ennemminkin sen jälkeen
Niin onÄäh hitto todella rasittavaa...
Täälläkin testattu nega ja menkkoja ei näy eikä kuulu
Oon muuten huomannu että pc antaa nykyään tosi selkeetä viivanpaikkaa, aiemmin oli ihan valkosia ja nykyään näkyy melkein aina toinen hailu.
Sekin voi tietty ollaOon miettinyt et vaikuttaakohan pissan vahvuus? :O mul välil näkyy jtn ja välil ei vaikken oo raskaana...
Huomannut ite saman, että varsinkin nyt kun on ollut lomalla niin joka välissä on joko täällä foorumilla tai sitten googlailee mahollisia oireita ja sitä voiko testi enää plussaksi muuttuaOnneksi alkaa huomenna arki, koulut ja sali. Tuntuu, että nää piinapäivät menee ihan tätä foorumia kyttäillessä Olen asiassa samaa aikaa optimistinen (että hormonit nousis hitaasti, mistä johtuis sit myöhänen plussa), mutta silti yritän päässäni miettiä, että kyllä ne menkat sieltä alkaa vähän yritän jo pehmittää sitä pudotusta kun tajuaakin ettei tää ollut se meidän kuukaus::angelic:
Joo mullakin viimeisimmät haut "nega muuttunut plussaksi" "miten pitkään kestää että raskaustestiin tulee plussa" yms yms tai sit tän kierron kk jää vaan välistä ja ovulaatio tulossa alle parin viikon päästäHuomannut ite saman, että varsinkin nyt kun on ollut lomalla niin joka välissä on joko täällä foorumilla tai sitten googlailee mahollisia oireita ja sitä voiko testi enää plussaksi muuttua
Nooh, onneksi kohta alkaa kiireinen arki
Voi höh noille teidän negoille! olin ihan varma et jollekki ees ois plussa tullu (paras jos kaikille ) jospa ne pian näyttäs sitä plussaa ku menkkojakaan ei teillä kuulu :)
Talvitintti mitäs sulle/teille muuten kuuluu? :)
Talvitintti mitäs sulle/teille muuten kuuluu? :)
Eipä oo näkynyt. Mites sulla? :)Mites turotus, onko vuoto alkanut?
Nyt meneillään kp30/28-37, dpo11. Menkkoja ennustaa ylihuomiselle, katsotaan kuin käy. Viime viikolla tosiaan pieni flunssa iski päälle, tosi kevyesti. Oireita ei juuri ole, tissit vähän turvonneen oloiset. Milloin uskaltaisin tekemään raskaustestiä? Odottelenko tohon keskiviikkoon?
Ei oo täälläkäänEipä oo näkynyt. Mites sulla? :)
Jos vaan jaksat oottaa, niin parempi mut mä tosissaan kans varmaan testaisin joNyt meneillään kp30/28-37, dpo11. Menkkoja ennustaa ylihuomiselle, katsotaan kuin käy. Viime viikolla tosiaan pieni flunssa iski päälle, tosi kevyesti. Oireita ei juuri ole, tissit vähän turvonneen oloiset. Milloin uskaltaisin tekemään raskaustestiä? Odottelenko tohon keskiviikkoon?
Millon meinaat testata uudestaan, jos menkat jatkaa poissaoloaan? :)Ei oo täälläkään
Sunnuntaihin meinasin jaksaa odottaaMillon meinaat testata uudestaan, jos menkat jatkaa poissaoloaan? :)