Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein nyt päiväpissasta testin. Joku ihaaaan haamujen haamu siinä on jonka mies näkee myös mutta en jaksa uskoa että ois mikään alkava plussa. Tekis mieli olla kaks pv testaamatta mut tiiän etten malta :D

Olihan mullaki niin olematon haamujen haamu tämä vaava nyt mahassa ku ekana testasin sillon :D joten äläs nyt toivotaan parasta!
 
Onko sulla jo vauvamasu tullu esiin:angelic:

välil näkyy ja välil ei :D omaa masua kams tiellä ni kestää vähän pidempää ennen ku kunnolla näkyy ja mennää jo 24+0 :D tänääki esim kaupassa maha oli taas niin palloa niin palloa :D että kyllä se välillä tulee esii
 
välil näkyy ja välil ei :D omaa masua kams tiellä ni kestää vähän pidempää ennen ku kunnolla näkyy ja mennää jo 24+0 :D tänääki esim kaupassa maha oli taas niin palloa niin palloa :D että kyllä se välillä tulee esii
Oi ihana :) kaikkea hyvää odotukseen:shy:
 
Oispa jo aamu :p Tää on tätä kun ei tänään testannut
Täälläkin yks kärsimätön lisää :grin Meinasin jo tänään testata, mutta puhuin ittelleni järkeä ja totesin etten jaksa lähteä ostamaan lisää testejä, joten se yks pitää säästää huomiselle :rolleyes:
 
Täälläkin yks kärsimätön lisää :grin Meinasin jo tänään testata, mutta puhuin ittelleni järkeä ja totesin etten jaksa lähteä ostamaan lisää testejä, joten se yks pitää säästää huomiselle :rolleyes:
Mul on kaks, arvaa himottaako just sen takii testaa jo nyt:wtf: Kyl täytyy jaksaa oottaa:grin ei oo alkanu tiputteluvuoto?
 
En malta oottaa sun testiä:arghh: sama mymlan
Oon kyllä aika varma, että mulla tulee nega, menkat kuitenki lähteny jonnekki luvattomalle etelänmatkalle ja tulee joskus 3 viikon päästä :banghead:

Ei vaan oo yhtään raskaana oleva olo, eikä ois mitenkään poikkeuksellista, että mulla heittelee kierto miten sattuu vaikka ne nyt on tullutkin säännöllisesti.
 
Muokattu viimeksi:
Oon kyllä aika varma, että mulla tulee nega, menkat kuitenki lähteny jonnekki luvattomalle etenlänmatkalle ja tulee joskus 3 viikon päästä :banghead:

Ei vaan oo yhtään raskaana oleva olo, eikä ois mitenkään poikkeuksellista, että mulla heittelee kierto miten sattuu vaikka ne nyt on tullutkin säännöllisesti.

Sama täällä!
 
Meh... Selkee negahan siellä töllötti :( eli tais olla vaan joku viivanpaikka mikä nähtiin. 3pv menkkoihin, joten pitäis olla jo jotain... Noh pääseepähän uuteen kiertoo taas piinailemaan :D

Mymlan dpo 11, kp 26/28
 
Antaa vaan viivanpaikkaa/haamun esi-isää mikä ei koskaan vahvistu

Toikaan ei varmasti ole tullut testiajalla, tunteja ennemminkin sen jälkeen
 

Liitteet

  • IMG_2530.JPG
    IMG_2530.JPG
    534.8 KB · Katsottu: 174
Takaisin
Top