Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tossa testi. Olen viivalaseilla näkevinäni haamujen haamun, mutta ohjeessa luki että 10 min kuluttua testi ei ole luettavissa. Perhanan minä kun en kelloa katsonut kun alkoi tollanen näkymään. Ei siis tullut 3 minuutin sisällä. Ehkä just sen 10-15 sisällä?
Mä näen kyl ihan selkeesti :wideyed::p
 
Antakaa mun testispämmäilylle anteeks! Mutta, kuvassa eilen ja tänään testatut testit:pompus: huomaatteko eroa mun lisäks :grin:wacky:

En tiedä :grin ehkä mun nyt vaan pitäs malttaa
 

Liitteet

  • IMG_2500.JPG
    IMG_2500.JPG
    218.8 KB · Katsottu: 185
No älä :wacky: No mutta jos tässä vaikka sunnuntaihin nyt jaksais oottaa seuraavan testauksen kanssa, ellei nyt sit siinä jo ehdi alkaa vuoto :greyalien:
Mäkin aattelin testata sunnuntaina seuraavaks jos huomenna ei aukee hanat:grin Tiputtelua ei ainakaan vielä oo näkyny ja se alkaa yleensä edellisenä päivänä.
 
Antakaa mun testispämmäilylle anteeks! Mutta, kuvassa eilen ja tänään testatut testit:pompus: huomaatteko eroa mun lisäks :grin:wacky:

En tiedä :grin ehkä mun nyt vaan pitäs malttaa

Musta tuntuu että toi oikee puoleinen on ihan vähän tummempi, tai luulen vaa :D toivottavasti ei oo viivanpaikka koska aika selkee ois ku kameraanki näkyy...
 
Musta tuntuu että toi oikee puoleinen on ihan vähän tummempi, tai luulen vaa :D toivottavasti ei oo viivanpaikka koska aika selkee ois ku kameraanki näkyy...
Niih, väriä ei kylläkään ole. Jos sunnuntaiks ostaisin pc testin, eikö ne oo herkkyydeltään 25?

Vai onko muita marketti testejä suositella kellään?
 
Yleensä jos ei väriä ooo niin se on valitettavasti vaan viivanpaikka :( ääh harmittaa kaikkien teiän puolesta ne tympeet negat testeissä :( kumpa menkat pysyis teillä pois ja alkais testitki muuttuun plussaksi <3 tsemppii testailuun ja plussaonnee!!
 
Turotus, mikä tilanne sulla on testailujen suhteen?:)
Yritän malttaa sunnuntaihin asti, viimeks tosiaan sen negan testannu :) Tiputtelusta ei kyllä vielä ole tietoakaan ja aamulla pitäis menkkojen alkaa :confused:
 
Dpo 10. Sanoisin että nega, koska joku haamujen haamu siellä oli mitä ei meinaa ees silmällä nähä :D Plääh... Menkkoja odotellessa :)
 
Muokattu viimeksi:
Toivon vaan niin kaikille meille plussakiertoa nyt:happy:
Täällä ei ole vielkään alkanu menkat

Kp 33/28-29, dpo 16
 
Muokattu viimeksi:
Samaa toivon teille :shy: Meinasitko säkin testata huomenna? :)
Kiitos :) Joo meinaan! Tänään aion kyllä mennä ostamaan pc testejä. Vähän mietin rfsun testejä mutta liikaa kuullut niistä huonoa.

Niin sellanen olo, ettei mulle mitään plussaa huomenna tule, onhan mulla menkat jo myöhässä ja annettu vain viivanpaikkaa.. tottunut jo negatesteihin niin miten vois tulla plussa:wtf::grin
 
Kiitos :) Joo meinaan! Tänään aion kyllä mennä ostamaan pc testejä. Vähän mietin rfsun testejä mutta liikaa kuullut niistä huonoa.

Niin sellanen olo, ettei mulle mitään plussaa huomenna tule, onhan mulla menkat jo myöhässä ja annettu vain viivanpaikkaa.. tottunut jo negatesteihin niin miten vois tulla plussa:wtf::grin
Samat fiilikset ittellä, sellanen nega sieltä tulee, mutta testataan nyt kuitenkin-olo :grin Jos testi näyttäis plussaa nii varmaan kieltämättä pyörtyisin :hilarious:
 
Tein nyt päiväpissasta testin. Joku ihaaaan haamujen haamu siinä on jonka mies näkee myös mutta en jaksa uskoa että ois mikään alkava plussa. Tekis mieli olla kaks pv testaamatta mut tiiän etten malta :D
 
Takaisin
Top