Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testaanko mä nyt sit huomen aamulla uudestaan, ellei oo kk alkanut. VAI vasta parin päivän päästä? Eikö se hcg nouse parin vai kolmen päivän välein?
Toisessa ryhmässä juuri sanottiin tosta mun ostamasta testistä, että on turhia viivanpaikkoja antanut
Niih, periaatteessa en kyllä jaksa oottaa ku kuitenki uusi testi oottaa nyt kaapissa aamupissasta täytyy kuitenki tehä sit kun tekee. No ehken mä viel huomennaMä varmaan testaisin aamulla uudestaan, jos olisin sä, mut toki jos jaksaa sunnuntaihin odottaa niin varmaan parempi :)
No sepä Jos nyt vaan odottelis menkkoja rauhassa ja mikälisikäli ei näy, niin sitten testata uudestaan.Toihan on ihan selkee haamu! Ei tarvii edes tiristellä Mutta outoa jos sait tänään kumminkin negan, jo toi testi on tehty sunnuntaina jolloin testin kyl pitäis nyt olla selkee plussa
Kyl mun täytyy vaan malttaa oottaa la aamuun Ellei nyt siis kerkii siinä välissä menkat alkamaanSit jos varmemman haluut nii piä väli päivä/päiviä ja testaa sit
Nii joo sullahan sunnuntaina ois se testipäivä muutenki :) pitäskö sulla siis milloin alkaa menkat?Hitto en kyllä tiiä maltanko itteni, taidan taas sortua himotestaamaan :D Huomenna lähikaupasta aamulla pc'tä ostamaan :angelic: Tiiän että hermot siinä menee mutta menkööt
Nii joo sullahan sunnuntaina ois se testipäivä muutenki :) pitäskö sulla siis milloin alkaa menkat?
Juu en testaa kuin vasta huomenna said no one ever. Tän aamunen testi, ei alkanu menkat. WTF?! Mikä mul sit on
Tein tänään aamulla kanssa niin negan ku olla ja voi, nyt kp37/30-31. Saa nähä kauanko kestää et menkat taas alkaa... Lääkäriin saa alkaa soittelee, reilu 1v8kk takana siis yritystä. Ois saanu jo aiemminkin mutta kun ei rahkeet oo riittäny, nyt alkaa jo tympäsee niin saa potkua persiilleen sitä soittoa varten. :D
Äääh eikää, pelkkiä negoja nyt vaan kaikilla Mäki sain niin negan vaan ku pystyy tos aamulla, huomenna uutta mut jotenki nyt ei tunnu onnaavan... Ärsyttävää
Onks sulla JjuliaA miten säännölliset kierrot ollut aikasemmin?
Ai vasta sillon kun vaan jaksaisit sinne asti odottaa joo joo tiiän, kukaan ei jaksaKeskiviikkona Huomenna vasta se dpo 9, pitää ostaa pe, la ja su aamuille testit Nega sieltä varmasti tulee mutta tietääpähän ainaki sitte.