Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toihan on ihan selkee haamu! Ei tarvii edes tiristellä :o Mutta outoa jos sait tänään kumminkin negan, jo toi testi on tehty sunnuntaina jolloin testin kyl pitäis nyt olla selkee plussa :o
 
Testaanko mä nyt sit huomen aamulla uudestaan, ellei oo kk alkanut. VAI vasta parin päivän päästä? Eikö se hcg nouse parin vai kolmen päivän välein?

Toisessa ryhmässä juuri sanottiin tosta mun ostamasta testistä, että on turhia viivanpaikkoja antanut

Testaa uudeleen mieluiten kahden pv päästä, hcg tuplaantuu noin 48h välein :)
 
Mä varmaan testaisin aamulla uudestaan, jos olisin sä, mut toki jos jaksaa sunnuntaihin odottaa niin varmaan parempi :)
Niih, periaatteessa en kyllä jaksa oottaa ku kuitenki uusi testi oottaa nyt kaapissa :grin aamupissasta täytyy kuitenki tehä sit kun tekee. No ehken mä viel huomenna:grumpy:
 
Toihan on ihan selkee haamu! Ei tarvii edes tiristellä :eek: Mutta outoa jos sait tänään kumminkin negan, jo toi testi on tehty sunnuntaina jolloin testin kyl pitäis nyt olla selkee plussa :eek:
No sepä:confused: Jos nyt vaan odottelis menkkoja rauhassa ja mikälisikäli ei näy, niin sitten testata uudestaan.
 
No nyt sai liitettyä. Ei ole salamaa, valo vain
 

Liitteet

  • IMG_2481.JPG
    IMG_2481.JPG
    523.8 KB · Katsottu: 180
Hitto en kyllä tiiä maltanko itteni, taidan taas sortua himotestaamaan :D Huomenna lähikaupasta aamulla pc'tä ostamaan :angelic: Tiiän että hermot siinä menee mutta menkööt :rolleyes:
 
Hitto en kyllä tiiä maltanko itteni, taidan taas sortua himotestaamaan :D Huomenna lähikaupasta aamulla pc'tä ostamaan :angelic: Tiiän että hermot siinä menee mutta menkööt :rolleyes:
Nii joo sullahan sunnuntaina ois se testipäivä muutenki :) pitäskö sulla siis milloin alkaa menkat?
 
Tein äsken ovulaatiotestin ja se näyttää tältä. Mitä meinaa?

En saanut kuvia laitettua. Näytössä oli kirjan ja tikun kuva. Tikun näytössä haaleeta sinistä.

Testi oli CLEARBLUE DIGITAL OVULATION TEST
 
Juu en testaa kuin vasta huomenna :grin said no one ever. Tän aamunen testi, ei alkanu menkat. WTF?! Mikä mul sit ono_O
 

Liitteet

  • IMG_2494.JPG
    IMG_2494.JPG
    310.3 KB · Katsottu: 154
Tein tänään aamulla kanssa niin negan ku olla ja voi, nyt kp37/30-31. Saa nähä kauanko kestää et menkat taas alkaa... Lääkäriin saa alkaa soittelee, reilu 1v8kk takana siis yritystä. Ois saanu jo aiemminkin mutta kun ei rahkeet oo riittäny, nyt alkaa jo tympäsee niin saa potkua persiilleen sitä soittoa varten. :D
 
Juu en testaa kuin vasta huomenna :grin said no one ever. Tän aamunen testi, ei alkanu menkat. WTF?! Mikä mul sit ono_O

Tein tänään aamulla kanssa niin negan ku olla ja voi, nyt kp37/30-31. Saa nähä kauanko kestää et menkat taas alkaa... Lääkäriin saa alkaa soittelee, reilu 1v8kk takana siis yritystä. Ois saanu jo aiemminkin mutta kun ei rahkeet oo riittäny, nyt alkaa jo tympäsee niin saa potkua persiilleen sitä soittoa varten. :D

Äääh eikää, pelkkiä negoja nyt vaan kaikilla :( Mäki sain niin negan vaan ku pystyy tos aamulla, huomenna uutta mut jotenki nyt ei tunnu onnaavan... Ärsyttävää

Onks sulla JjuliaA miten säännölliset kierrot ollut aikasemmin?
 
Äääh eikää, pelkkiä negoja nyt vaan kaikilla :( Mäki sain niin negan vaan ku pystyy tos aamulla, huomenna uutta mut jotenki nyt ei tunnu onnaavan... Ärsyttävää

Onks sulla JjuliaA miten säännölliset kierrot ollut aikasemmin?

Ennen pillereitä ja niiden aikana mulla on ollut tosi säännölliset, ei oo ennen pillereitäkään ollut näin pitkää kiertoa. Niin ja siis pillereiden aikana on ollut tasan se 28 päivää. Voi tää tietenki olla, että kun tää on toinen kierto ilman, nii nyt sit vaan pidentyy kierto
Ku en tiiä :confused:
 
Takaisin
Top