Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tossa testi. Olen viivalaseilla näkevinäni haamujen haamun, mutta ohjeessa luki että 10 min kuluttua testi ei ole luettavissa. Perhanan minä kun en kelloa katsonut kun alkoi tollanen näkymään. Ei siis tullut 3 minuutin sisällä. Ehkä just sen 10-15 sisällä?
 

Liitteet

  • IMG_2467.JPG
    IMG_2467.JPG
    574.3 KB · Katsottu: 172
Tossa testi. Olen viivalaseilla näkevinäni haamujen haamun, mutta ohjeessa luki että 10 min kuluttua testi ei ole luettavissa. Perhanan minä kun en kelloa katsonut kun alkoi tollanen näkymään. Ei siis tullut 3 minuutin sisällä. Ehkä just sen 10-15 sisällä?
Mäkin oon kyllä näkevinäni hailuran haamun :)
 
Kuulostaa tutulta, tietää ettei testissä voi vielä mitään näkyä, mutta silti on ihan pakko kokeilla josko kuitenkin :D Mut toisaalta nyt ehkä jaksat paremmin odottaa sunnuntaihin, kun pääsi pahimman testivimman purkamaan :wink

Jep, kyllä malttaa mut nyt kyllä tuntuu siltä ettei sitä plussaa tuu :D No sen näkee sunnuntai aamuna..
 
Olin muuten unohtanut sen sunnuntaisen testin vessan kaappiin ja olin heittämässä sitä pois, kun huomasin että se haamun esiäiti on vahvistunut huomattavasti kun testi on kuivunut, en oo kyllä ikinä saanut yhtä vahvaa "roskishaamua" vaikka noita testejä on tullut tiirailtua testiajan jälkeenkin liian usein :hilarious:
 
Onko kuvaa? :joyful:
Olin muuten unohtanut sen sunnuntaisen testin vessan kaappiin ja olin heittämässä sitä pois, kun huomasin että se haamun esiäiti on vahvistunut huomattavasti kun testi on kuivunut, en oo kyllä ikinä saanut yhtä vahvaa "roskishaamua" vaikka noita testejä on tullut tiirailtua testiajan jälkeenkin liian usein :hilarious:
 
Testaanko mä nyt sit huomen aamulla uudestaan, ellei oo kk alkanut. VAI vasta parin päivän päästä? Eikö se hcg nouse parin vai kolmen päivän välein?

Toisessa ryhmässä juuri sanottiin tosta mun ostamasta testistä, että on turhia viivanpaikkoja antanut
 
Testaanko mä nyt sit huomen aamulla uudestaan, ellei oo kk alkanut. VAI vasta parin päivän päästä? Eikö se hcg nouse parin vai kolmen päivän välein?
Mä varmaan testaisin aamulla uudestaan, jos olisin sä, mut toki jos jaksaa sunnuntaihin odottaa niin varmaan parempi :)
 
Takaisin
Top