Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negaa näyttää :arghh:
EikäNegaa näyttää :arghh:
Äääh eikä mikä testi oli?
Jep apteekki raskaustesti ultra, eli herkkyys kuiteki 10!Eikä
Mäkin oon kyllä näkevinäni hailuran haamun :)Tossa testi. Olen viivalaseilla näkevinäni haamujen haamun, mutta ohjeessa luki että 10 min kuluttua testi ei ole luettavissa. Perhanan minä kun en kelloa katsonut kun alkoi tollanen näkymään. Ei siis tullut 3 minuutin sisällä. Ehkä just sen 10-15 sisällä?
No niin ehkä mäkin mut kuitenki 10 herkkyys testissä? :arghh:Mäkin oon kyllä näkevinäni hailuran haamun :)
Kuinka kauan muuten pidätit ennen testin tekoa? Jos oliskin vaan ollu niin laimeeta ettei näy paremminNo niin ehkä mäkin mut kuitenki 10 herkkyys testissä? :arghh:
Varmaan tunti?Kuinka kauan muuten pidätit ennen testin tekoa? Jos oliskin vaan ollu niin laimeeta ettei näy paremmin
Aaa mä jotenkin luulin että tolla herkkyyksillä näkyy vaik pinnistäis pissanEikse yleensä oo joku 3 tuntia mikä kandeis pidättää, koska mäki oon ehkä näkevinäni jotain! Ota salaman kanssa läheltä kuva!
Kuulostaa tutulta, tietää ettei testissä voi vielä mitään näkyä, mutta silti on ihan pakko kokeilla josko kuitenkin :D Mut toisaalta nyt ehkä jaksat paremmin odottaa sunnuntaihin, kun pääsi pahimman testivimman purkamaan
Olin muuten unohtanut sen sunnuntaisen testin vessan kaappiin ja olin heittämässä sitä pois, kun huomasin että se haamun esiäiti on vahvistunut huomattavasti kun testi on kuivunut, en oo kyllä ikinä saanut yhtä vahvaa "roskishaamua" vaikka noita testejä on tullut tiirailtua testiajan jälkeenkin liian usein
Onko kuvaa?
Jep, tosin pc ei oo yhtä herkkä kun tuo, mutta en jotenkin usko että enää plussaksi muuttuu, ehkä ollut joku kiinnittymisyritys korkeintaan.Aa no siinä kyllä ihan selvä viiva. Teit siis negan tänään aamulla?
Mä varmaan testaisin aamulla uudestaan, jos olisin sä, mut toki jos jaksaa sunnuntaihin odottaa niin varmaan parempi :)Testaanko mä nyt sit huomen aamulla uudestaan, ellei oo kk alkanut. VAI vasta parin päivän päästä? Eikö se hcg nouse parin vai kolmen päivän välein?