Mimmmma
Oman äänensä löytänyt
Onko sulla tietty kierto vai vaihteleeko? :)Mulla kp 30, dpo 13 :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko sulla tietty kierto vai vaihteleeko? :)Mulla kp 30, dpo 13 :)
Pillerit kun oli, kierto oli 28 pvää. Viime kierto (eka ilman pillereitä) oli 29 päivää. Nyt tää kierto menee myöhästyneen oviksen takia kp 31 asti jos nyt ei ole tärpännytOnko sulla tietty kierto vai vaihteleeko? :)
Aivan joo, tärppi onnet :)Pillerit kun oli, kierto oli 28 pvää. Viime kierto (eka ilman pillereitä) oli 29 päivää. Nyt tää kierto menee myöhästyneen oviksen takia kp 31 asti jos nyt ei ole tärpännyt
Kiitos samoin :)Aivan joo, tärppi onnet :)
Testatkaa joku nyt aamulla ku muaki jännittää teiän puolesta :D nii ja 24 viikolla tää raskaus jo hirmu nopsaa menee kyllä aika ku ei vieläkään kunnolla tajua et kohta meillä on toinen lapsi :)
Noku ei ooJJuliaA onko menkat alkanut?
Kääk testii pian....Noku ei oo
Kääk testii pian....
Joo mä testaan asap ei oo kyl testiä mut täytyy hakee ! Silti kyllä epäilenÄkkiä sitä testiä! :D
Voi ei toivotaan hälle pikaista paranemista varmaan sulle itsellesikin aika rankkaa. Kun pitäs toisen saada syötyä ja nukuttuaMeillä ollu nyt vähän hankalat pari pv ton esikoisen kanssa ku tuli kipeeks. Ei meinaa saada mitään ruokaa alas ja nukkuminen haastavaa :/ Onneks kuumetta ei enää oo
Joo vähän itekkin malttamattomana ihmisenä ihmettelen, ettei kaapeista löydy mitään testejä Mikä kp sulla nyt olikaan? :)
Kuulostaa tutulta, tietää ettei testissä voi vielä mitään näkyä, mutta silti on ihan pakko kokeilla josko kuitenkin :D Mut toisaalta nyt ehkä jaksat paremmin odottaa sunnuntaihin, kun pääsi pahimman testivimman purkamaanEn kestä itteäni, tein äsken testin enkä tosiaan tiiä miks ehkä ajattelin että ovis ois ollu aikasemmin :D rfsun 25 tein ja selkee negahan se oli. Plääh nyt ärsyttää... :S dpo 8 siis