Mä olin siinä ekassa kuvassa näkevinäni haamun! Toivotaan että vahvistuu! Miten jaksat odotella noin pitkään Ootko muuten tietonen, että oliko sulla ovulaatio normaaliin aikaan vai myöhästyikö? Mulla siis laskurin antamasta pvästä myöhästy 2 päivää, siks menkat nyt päivän myöhässä ja huomenna tosissaan pitäs alkaa jos alkaa.. Toivon, että olisi tärpännyt teillä:)Tuntupa kivalta ku joku kysyy! :D En oo vielä hakenut, aattelin tänään tai huomenna hakea. Nyt kp35/30-31 ja toissapäivänä tehny raskaustestin viimeksi, jonka itekin lasken negaks epätoivohaamulaseista huolimatta. Jännitttääää.
Turotus:
Mulla nyt on hyvin todennäköistä etten raskaana ole, jotenkin tottunut siihen et menkat aina kuitenkin alkaa, varsinkin kun Pregcheck ainakin vielä toissapäivänä näytti negaa, mutta vastaan silti. Tajusin aiemmin tänään et mulla on koko ajan lähes normaali olo, menkkakivun tyylistä ollut reilun viikon jo (yleensä max 3-4pv ennen menkkoja alkaa kivut) ja jotain "nippailua" (en osaa sanoa onko oikeanlaista) tuntunut, eilen tähän mennessä eniten, mut siltikin olo tuntuu normaalilta.
Joskus oon kehittämällä kehittänyt oireita itelleni et pakkohan tässä nyt on raskaana olla, kun kaikki maholliset oireet on koko ajan päällä. Sitä tunnetta ei oo nyt, tiiä sitten onko hyvä vai huono juttu. Edelleen se pelko takamuksessa, et sieltä ne menkat varmasti kohta alkaa. Satunnaisia "oireita" ollut, mut ei mitään sen pysyvämpää paitsi nuo päivän mittaan ilmestyvät satunnaiset mahakivut on päivittäisiä. Rinnat oli jossain vaiheessa niin kipeet et heräsin yks yö siihen, kun käännyin (tästä varmaan jo viikko aikaa) ja välillä niitä vihloo. Jotain satunnaista äklötystä ollut pahoista hajuista johtuen sekä väsymystä, mut niitä en nyt laskis. Voi johtua monista eri tekijöistä. Ton saman oon kyllä tässä kierrossa huomannut, et sitä kuivaa kautta ei oo ollut missään välissä. Toivottavasti jaksatte lukea mun poukkoilevaa selitystä. :D