Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin löysin nyt tommosen taulukon, missä on "aika hedelmöityksestä 3vkoa, aika viimeisistä kuukautisista 5vkoa ja hcg:n määrä 18-7340"! Mullahan ei noi viikot edes ole vielä noin paljoa, eli toivoa todellakin vielä on?! Pitäsköhän käydä ostamassa herkistä herkin tänään... :D Kiitos tsempeistä. <3

Pystyn, mut nyt kun itekin katoin näitä uudestaan isommalta tietokoneen näytöltä ja viivasilmä on rentoutunut, en näe itekään enää mitään, paitsi noissa muokatuissa. Se missä on selvä haamu, siinä on filtteri päällä ja negative on siitä filtteröidystä kuvasta.View attachment 63969 View attachment 63970

Muokkaus: se alkuperäinen kuva oli liian suuri tiedosto, en saanu lisättyä ku nuo muokatut. :( Mut noita nyt ei kannata jäädä tuijotteleen, varmasti vaan muokkauksien ansiota, jos siellä on näkynyt viivanpaikka ja tuo filtteri värjäs sen.

Apua, mä näen niin selkeet viivat etten voi uskoa et olis muokkauksen takia vaan! :angelic:
Meet kyl ostaan uuden testin!
 
Mut kun ei se oo ollenkaan noin vahva siinä alkuperäisessä, h*tto ku saisin sen lisättyä tänne. Hahaa! Rajasin paintilla niin sain koon pienenmään. Alla nyt siis se alkuperäinen kuva ilman mitään muokkauksia, johon myöhemmin IMG_20171231_123216.jpg löin ton filtterin ja negatiivin päälle.
 
Noissa aikasemmissa näin viivan! Mut en tiiä onko ihan oikeassa paikassa :eek:

Viivat on samoilla kohin noissa muokatuissa ku se viivanpaikka? minkä paljaalla silmällä olin näkevinäni itse testistä, veikkaan siis et ihan oikeissa paikoissa mutta viivanpaikka mikä on vaan värjäytynyt muokkauksella. En uskalla noihin muokattuihin luottaa, ettei tarvii sit vielä korkeammalta tippua menkkojen alkaessa, ku mistä nyt ollaan tippumassa.
 
Mut kun ei se oo ollenkaan noin vahva siinä alkuperäisessä, h*tto ku saisin sen lisättyä tänne. Hahaa! Rajasin paintilla niin sain koon pienenmään. Alla nyt siis se alkuperäinen kuva ilman mitään muokkauksia, johon myöhemmin View attachment 63971 löin ton filtterin ja negatiivin päälle.

Mitä mun silmissä on... kun oon näkevinäni tosi hailakan punertavan viivan o_O no ilmeisesti mun silmiin ei kannata uskoa, jos te ette näe punertavaa :D
 
Mitä mun silmissä on... kun oon näkevinäni tosi hailakan punertavan viivan o_O no ilmeisesti mun silmiin ei kannata uskoa, jos te ette näe punertavaa :D

Uskon ihan mielelläni sun silmiin, toi vaihtoehto kuulostaa paljon paremmalta ku negatiivinen vaihtoehto! :D Kai tässä on pakko mennä kauppaan/apteekkiin hakemaan se herkkä tänään, ellen saa jostain puhtia odotella vielä. :D
 
Mä en oo ikään tikuttanut ovulaatiota. Harvoin tiedän milloin ovulaatio on. Mulla on tabletissa ohjelma mihin voin merkata oireet, kuukautiset, panot yms.

Todella hyvä on. Se näyttää milloin ovulaatio on.

Nyt ollut 1,5 viikkoa pahoinvointia (pari kertaa oksentanut), närästystä, huimausta, vatsa turvonnut, rinnat arat, wc käynnit lisäntyneet ja juonut myös paljon nestettä.

Vuoto piti olla 21.-24.12.17 ja seuraavien 21.-24.1.18. Neuvolasta sano et jos seuraavia kuukautisia ei tuu niin tee sitten testi
 
Mä en oo ikään tikuttanut ovulaatiota. Harvoin tiedän milloin ovulaatio on. Mulla on tabletissa ohjelma mihin voin merkata oireet, kuukautiset, panot yms.

Todella hyvä on. Se näyttää milloin ovulaatio on.

Nyt ollut 1,5 viikkoa pahoinvointia (pari kertaa oksentanut), närästystä, huimausta, vatsa turvonnut, rinnat arat, wc käynnit lisäntyneet ja juonut myös paljon nestettä.

Vuoto piti olla 21.-24.12.17 ja seuraavien 21.-24.1.18. Neuvolasta sano et jos seuraavia kuukautisia ei tuu niin tee sitten testi

Jouluna olisi siis pitänyt vuoto alkaa eikä alkanut? Ootko tehnyt mitään testiä nyt joulun jälkeen vai soititko ilman testin tekemistä neuvolaan? :eek:
 
Tervetuloa mukaan uusille! :)

Meikäläisen kärsivällisyys testaamisen kanssa alkaa olla koetuksella, tekis mieli rynnätä pikapikaa ostamaan testi ja tehdä se mahdollisimman nopiaan. :hilarious: Mutta eei, sunnuntaihin pitäisi vielä malttaa. :shifty:

Dpo 12 menossa ja oviksen jälkeisestä kuivasta kaudesta ei ole tietoakaan, vaan valkovuotoa tulee todella paljon. :grin Rinnatkin on turvonnut ihan kiitettävästi kun mieskin kommentoi asiaa, ja ne on myös pirun arat, tosin en kyllä yhtään osaa sanoa onko ne kuitenkaan mitenkään edellisistä kierroista poikkeavat. :rolleyes:

Onko muilla piinailijoilla millaisia oireita? :)
 
Tervetuloa mukaan uusille! :)

Meikäläisen kärsivällisyys testaamisen kanssa alkaa olla koetuksella, tekis mieli rynnätä pikapikaa ostamaan testi ja tehdä se mahdollisimman nopiaan. :hilarious: Mutta eei, sunnuntaihin pitäisi vielä malttaa. :shifty:

Dpo 12 menossa ja oviksen jälkeisestä kuivasta kaudesta ei ole tietoakaan, vaan valkovuotoa tulee todella paljon. :grin Rinnatkin on turvonnut ihan kiitettävästi kun mieskin kommentoi asiaa, ja ne on myös pirun arat, tosin en kyllä yhtään osaa sanoa onko ne kuitenkaan mitenkään edellisistä kierroista poikkeavat. :rolleyes:

Onko muilla piinailijoilla millaisia oireita? :)
Toivotaan, että teillä ois oikeesti tärpänny:angelic: Huomenna jos ei ala kk, niin sit kyllä testaan. Tekis tosissaan jo mieli ostaa testi varuiks, mut entä jos sit huomenna alkaakin vuoto:bored:
 
Vielä huomiseen asti odoteltava:shifty: on tää piinaavaa!:grin

Pipi, ootko ostanut uuden, herkemmän testin?

Tuntupa kivalta ku joku kysyy! :D En oo vielä hakenut, aattelin tänään tai huomenna hakea. Nyt kp35/30-31 ja toissapäivänä tehny raskaustestin viimeksi, jonka itekin lasken negaks epätoivohaamulaseista huolimatta. Jännitttääää.

Turotus:
Mulla nyt on hyvin todennäköistä etten raskaana ole, jotenkin tottunut siihen et menkat aina kuitenkin alkaa, varsinkin kun Pregcheck ainakin vielä toissapäivänä näytti negaa, mutta vastaan silti. Tajusin aiemmin tänään et mulla on koko ajan lähes normaali olo, menkkakivun tyylistä ollut reilun viikon jo (yleensä max 3-4pv ennen menkkoja alkaa kivut) ja jotain "nippailua" (en osaa sanoa onko oikeanlaista) tuntunut, eilen tähän mennessä eniten, mut siltikin olo tuntuu normaalilta.

Joskus oon kehittämällä kehittänyt oireita itelleni et pakkohan tässä nyt on raskaana olla, kun kaikki maholliset oireet on koko ajan päällä. Sitä tunnetta ei oo nyt, tiiä sitten onko hyvä vai huono juttu. Edelleen se pelko takamuksessa, et sieltä ne menkat varmasti kohta alkaa. Satunnaisia "oireita" ollut, mut ei mitään sen pysyvämpää paitsi nuo päivän mittaan ilmestyvät satunnaiset mahakivut on päivittäisiä. Rinnat oli jossain vaiheessa niin kipeet et heräsin yks yö siihen, kun käännyin (tästä varmaan jo viikko aikaa) ja välillä niitä vihloo. Jotain satunnaista äklötystä ollut pahoista hajuista johtuen sekä väsymystä, mut niitä en nyt laskis. Voi johtua monista eri tekijöistä. Ton saman oon kyllä tässä kierrossa huomannut, et sitä kuivaa kautta ei oo ollut missään välissä. Toivottavasti jaksatte lukea mun poukkoilevaa selitystä. :D
 
Määkin täällä jännäilen teidän testejä :p me saatiin muuten rakenneultrassa varovainen tyttölupaus :Heartpink nii ja esikoinen on siis poika, vielä en sen vanhoja vaatteita uskalla eteenpäin laittaa :)
Oi ihanaa, onnea tyttölupauksesta! Millä viikoilla olet tällä hetkellä?:happy:
 
Takaisin
Top