Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan se olla, että sulla on vielä pillerien lopettamisen jälkeen hormoonit sekasin, joillainhan menee tosi pitkään siihen että kierto tasoittuu, toivotaan että tulisi plussa pian :)

Toivotaan että pian tulen raskaaksi tai sitten meen ensimmäisenä arkipäivänä hoitoon minkä avulla tulen nopeampaa raskaaksi
 
Koska ollaan yritetty niin kauan ja en ole tullut raskaaksi srkä haluaisin olla raskaana. Sitten vauva syntyis lokakuussa 2018

Mutta jos lapsen yritys on alkanut vasta maaliskuussa niin ei mitään hätää vielä, vasta kun vuosi on täyttänyt niin kannattaa harkita apuja :) Ja koska sitä ennen olet ottanut pillereitä miten sattuu niin kroppa voi helposti olla vielä hormonaalisesti sekaisin.
 
Mutta jos lapsen yritys on alkanut vasta maaliskuussa niin ei mitään hätää vielä, vasta kun vuosi on täyttänyt niin kannattaa harkita apuja :) Ja koska sitä ennen olet ottanut pillereitä miten sattuu niin kroppa voi helposti olla vielä hormonaalisesti sekaisin.

Ollaan aloitettu lokakuussa 2016
 
Voiko jos on tulossa raskaaksi niin olla seuraavia oireita:

- pahoinvointi
- närästys
- arat rinnat
- turvonnut vatsa
- lisääntynyt virtsaamisen tarve
- lisäntynyt janon tunne
- alaselkä kipu
 
Moikka!
Ekaa kertaa tänne kirjottelen, olen 22v ja kovasti olis vauva haaveita. Meillä on esikoinen 12/16
km 12/17 kovasti on vauva haaveet mutta en tiedä uskaltaako sitä kuin nopeasti km jälkeen alkaa taas yrittämään..
lääkäri sano että kun 1kk on tullu nii sit vois.
Mitään kiertojan oon aina ollu huono laskemaan kun niin epäsäännölliset ne on aina ollu, nii ei oikein myöskään tiiä milloin se "otollisin" aika olis:scratch
 

Liitteet

  • 20180101_164058.jpg
    20180101_164058.jpg
    630.6 KB · Katsottu: 157
  • 20180101_164119.jpg
    20180101_164119.jpg
    529.4 KB · Katsottu: 179
Moikka!
Ekaa kertaa tänne kirjottelen, olen 22v ja kovasti olis vauva haaveita. Meillä on esikoinen 12/16
km 12/17 kovasti on vauva haaveet mutta en tiedä uskaltaako sitä kuin nopeasti km jälkeen alkaa taas yrittämään..
lääkäri sano että kun 1kk on tullu nii sit vois.
Mitään kiertojan oon aina ollu huono laskemaan kun niin epäsäännölliset ne on aina ollu, nii ei oikein myöskään tiiä milloin se "otollisin" aika olis:scratch
Moikka! Pahoittelen keskenmenosta :sad001

Varmaan kannattaa odottaa se 1 kk minkä lääkäri sanoi, seurata raskaustesteistä että onko vielä hormoonia. Sit vaan tikuttelemaan ovulaatiota! Korjatkaa jos olen ihan hakoteillä:bored:
 
Takaisin
Top