mymlan
Sanavalmis juttuseppä
Ja mä oon suhteellisen pieni nainen, 155cm :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi miten kiva kollaasi ihana masu sulla ollut onko ikävä?:)
Voi miten kiva kollaasi ihana masu sulla ollut onko ikävä?:)
Jospa sieltä plussa tulisTänään mulla laskurin mukaan ovis, eikö tää siis ole sit dpo 0? Tästä taas sit piinailemaan
Täytyy nyt vaan toivoa, että jos ne menkat sieltä alkaa niin alkais jo kunnolla tyhmää tollanen että tulee vuotoa vähän tai muuta vaikka olojen puolesta vois olla isompi vuoto ainakin mun mielestäJospa sieltä plussa tulis
Eilen alkoi tuhruvuoto illalla, jatku aamuun saakka. Nyt on jo iha hirveet menkkakivut, niinku aina jos kierto mulla heitelly pidemmäksi. Vuotoo vaan on vähemmän ku mitä kivuista vois päätellä - ainakin vielä...
Heippa! Täällä 23-vuotias kuumeilija, joka kesästä asti yrittänyt raskautta. YK 6 menossa, kp 13 nyt tänään. Kovasti halu saada vauva [emoji173]️
// Mainokset poistettu ylläpidon toimesta.
Onhan se ihan mahdollista, että ovis onkin ollut pari päivää myöhemmin mitä laskurin mukaan :) Mä ehkä laskisin myöhemmän oviksen mukaan, mutta toisaalta kun testipäivä pysyy samana niin ei kai sillä niin suurta merkitystä ole :) Tsemppiä piinailuun ja toivotaan että plussa tulisi!Mulla tuli eilen olo, että voisko ovis sittenki olla vasta nyt! Tuntemukset tänään siis dpo 1 luokkaa, mutta laskurien mukaan dpo 3.. Kumminkohan sitä lähtis laskemaan noo mutta täytyy silti testailla uudenvuoden aattona varuiks:)
Joo, itekkin oon sitä mieltä, että myöhemmän ajankohdan mukaan lasketaan! Kiitos paljon:)Onhan se ihan mahdollista, että ovis onkin ollut pari päivää myöhemmin mitä laskurin mukaan :) Mä ehkä laskisin myöhemmän oviksen mukaan, mutta toisaalta kun testipäivä pysyy samana niin ei kai sillä niin suurta merkitystä ole :) Tsemppiä piinailuun ja toivotaan että plussa tulisi!
Hyvältä vaikuttaa mymlan! :)
Meidän nuorempi koira oli ilmeisesti sitä mieltä ettei aamulämpöjä saa mittailla joulunaikaan kun oli päättäny pistää mittarin silpuksi :'D
Tarvinnee sitten luottaa siihen että ovis tapahtui ajallaan jolloinka nyt olisi dpo 1.
Kp 24 :)Selvästikkin sitä mieltä :D mikä kp nyt menossa?