Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
25590328_1544886525560494_338736145_o.jpg

Ja mä oon suhteellisen pieni nainen, 155cm :D
 
Tänään mulla laskurin mukaan ovis, eikö tää siis ole sit dpo 0? Tästä taas sit piinailemaan :p
Jospa sieltä plussa tulis :Heartred

Eilen alkoi tuhruvuoto illalla, jatku aamuun saakka. Nyt on jo iha hirveet menkkakivut, niinku aina jos kierto mulla heitelly pidemmäksi. Vuotoo vaan on vähemmän ku mitä kivuista vois päätellä - ainakin vielä...
 
Jospa sieltä plussa tulis :Heartred

Eilen alkoi tuhruvuoto illalla, jatku aamuun saakka. Nyt on jo iha hirveet menkkakivut, niinku aina jos kierto mulla heitelly pidemmäksi. Vuotoo vaan on vähemmän ku mitä kivuista vois päätellä - ainakin vielä...
Täytyy nyt vaan toivoa, että jos ne menkat sieltä alkaa niin alkais jo kunnolla :shifty: tyhmää tollanen että tulee vuotoa vähän tai muuta vaikka olojen puolesta vois olla isompi vuoto :wtf: ainakin mun mielestä:sorry:
 
Täällä kp 21 ja oviksen pitäsi olla parin päivän päästä, mutta vähän tuntuu siltä, että tulee joko myöhässä tai ei ollenkaan. Tallettelut aloitettu jo hyvissä ajoin, mutta halut ei ole kyllä läheskään yhtä korkealla kuin yleensä tähän aikaan kierrosta..

Mä en ottanut tässä kierrossa kuin muutaman kerran macaa, mitä oon syöny viimeset 3 kiertoa ja veikkaan että se kostautuu kun ennen macan alottamista menkat tuli miten sattuu ja pahimmillaan kierrot venyi 70 päivään.
 
Heippa! Täällä 23-vuotias kuumeilija, joka kesästä asti yrittänyt raskautta. YK 6 menossa, kp 13 nyt tänään. Kovasti halu saada vauva ❤️

// Mainokset poistettu ylläpidon toimesta.
 
Last edited by a moderator:
Mulla tuli eilen olo, että voisko ovis sittenki olla vasta nyt! Tuntemukset tänään siis dpo 1 luokkaa, mutta laskurien mukaan dpo 3.. Kumminkohan sitä lähtis laskemaan :grin noo mutta täytyy silti testailla uudenvuoden aattona varuiks:)
 
Mulla tuli eilen olo, että voisko ovis sittenki olla vasta nyt! Tuntemukset tänään siis dpo 1 luokkaa, mutta laskurien mukaan dpo 3.. Kumminkohan sitä lähtis laskemaan :grin noo mutta täytyy silti testailla uudenvuoden aattona varuiks:)
Onhan se ihan mahdollista, että ovis onkin ollut pari päivää myöhemmin mitä laskurin mukaan :) Mä ehkä laskisin myöhemmän oviksen mukaan, mutta toisaalta kun testipäivä pysyy samana niin ei kai sillä niin suurta merkitystä ole :) Tsemppiä piinailuun ja toivotaan että plussa tulisi!
 
Hmm, saa nähä onko ovis tällä kertaa aikasemmin - tänään kp 10. Tai sit mun kroppa kerää taas hitaasti hormooni ja on huipussaan oikeaa aikaan :D Mun ovis plussa on selkee testi viiva tummempi ku kontrolli.

abf578a7ee42b7b8cef2a3de7444ee46
 
Mymlan, lähellä o-plussaa tuo ainakin on jo! Talletteluiloa ;)

Oon ittekkin alkanu kallistua vähän siihen suuntaan pitäiskö alkaa tikuttamaan ovista, aamulämpöjä mittaan jo, mutta tälleen kärsimättömänä ihmisenä olis kiva tietää vähän etukäteen millon ovis on tulossa :D
 
Ovislimat bongattu!

Ekassa raskaudessa käytin yhden kierron tikkuja mut aloin ressaamaan ja seuraavassa en käyttänyt ja raskauduin. Nyt tää on toinen kierto ja mieli on muuttunut että on mukavempi tietää milloin ovis on :)
 
Mäkin huomasin yrityksen alkupuolella, että selvästi stressasin oviksen metsästystä ja lopetin aamulämpöjen mittailun, mutta jossain kohtaa mieli muuttu ja halusin tietää mieluummin millon ovis on ollu tai onko ylipäätään ollu :)
 
Onhan se ihan mahdollista, että ovis onkin ollut pari päivää myöhemmin mitä laskurin mukaan :) Mä ehkä laskisin myöhemmän oviksen mukaan, mutta toisaalta kun testipäivä pysyy samana niin ei kai sillä niin suurta merkitystä ole :) Tsemppiä piinailuun ja toivotaan että plussa tulisi!
Joo, itekkin oon sitä mieltä, että myöhemmän ajankohdan mukaan lasketaan! Kiitos paljon:)
 
Hyvältä vaikuttaa mymlan! :)

Meidän nuorempi koira oli ilmeisesti sitä mieltä ettei aamulämpöjä saa mittailla joulunaikaan kun oli päättäny pistää mittarin silpuksi :'D

Tarvinnee sitten luottaa siihen että ovis tapahtui ajallaan jolloinka nyt olisi dpo 1.
 
Hyvältä vaikuttaa mymlan! :)

Meidän nuorempi koira oli ilmeisesti sitä mieltä ettei aamulämpöjä saa mittailla joulunaikaan kun oli päättäny pistää mittarin silpuksi :'D

Tarvinnee sitten luottaa siihen että ovis tapahtui ajallaan jolloinka nyt olisi dpo 1.

Selvästikkin sitä mieltä :D mikä kp nyt menossa?
 
Takaisin
Top