Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meliii:n testiä oottelen kans et joko se on testannu :)
Napero kiva ku tulee uusia :) meillä onki aika lähekkäin la ku mulla 1.5 :p joko tunnet kovasti liikkeitä?

Tunnen! :) jatkuvasti potkii ja möyrii <3 aloin tuntee jo 17-18 viikoilla ja vahvistunu nyt vaan :D joka päivä potkii menee <3 tykkää kovasti ku isä sille puhuu <3 alkaa aina enemmän potkuja tulemaan :D
 
Ovuloiko nainen joka kk :bookworm: Olin hölmö ja luotin siihen, että kyllä minä ovulaation tunnen sillä viime kierrossa se oli aivan selvää! Ovulaatioajankohdan pitäisi tässä kierrossa olla joko ma(eilen) tai tänään, muttei kumpanakaan päivänä mitään erikoisia tuntemuksia. En ole tikutellut, enkä seuraillut lämpöjä. Kai tää vauvan mahis meni tässä, toivoisin kyllä että olen ovuloinut ja pupuilut ois menny "oikeille päiville":bored: täytyy ensi kierrosta sit alkaa tikuttelemaan!
Kymysys: vaikuttaako hiiva siihen, ovuloiko ollenkaan siinä kuussa? Jos samoihin aikoihin on hiiva
 
No jo! Vaan negahan se oli. Ainoa sellainen pieni mutka matkassa on se, että menkat on nyt neljättä päivää myöhässä..:bored: vähän rupeaa jo kyllästyttää, kun ei tiiä asioista suuntaan eikä toiseen. Eilen illalla alkoi inhottavat menkkajomotukset alaselässä ja olin satavarma että sieltä tullaan ja rytinällä, niin ei - ei sitten mitään. Tänä aamunakin on alaselkää kiristellyt. Nyt ei vaan tämän kotitohtorin kuuppaan uppoa jotta mikä tässä mättää. Testissä ei haamun haamua, mut silti tässä olemattomia menkkoja odotellaan... jos ei keskiviikkoon mennessä ala niin silloin uusi testi. Jospa siinä sais selityksen asialle.. :p
Monillahan se hormoni nousee hitaammin, ja plussa näkyy tikussa vasta n viikon kuluttua. Toivotaan sulle sitä:grin testailet loppuviikosta uudelleen, ellei menkat ala
 
Monillahan se hormoni nousee hitaammin, ja plussa näkyy tikussa vasta n viikon kuluttua. Toivotaan sulle sitä:grin testailet loppuviikosta uudelleen, ellei menkat ala

Niinpähän se on. Mietin sitäkin et oisko vaan stressi, mut kun hitto mä en ole ees stressannu! :D Tavallisesti oon iha pahimmasta päästä sen asian kanssa, mutta jotenki ollu kaikki sellanen ja sen myötä kiukkuilukin poissa, lukuunottamatta eilistä ja paria muuta kiukkuilukertaa. Työpäivä muuttui vapaapäiväksi, mikä sopii kyllä paremmin ku hyvin; on meinaan joulusiivoilua ja lahjojen värkkäilyä vielä aika rutosti. Ukkokaan ei oo jaloissa pyörimässä niin saapi rauhassa touhuta, kerrankin kun jaksaa. :P
 
Ovuloiko nainen joka kk :bookworm: Olin hölmö ja luotin siihen, että kyllä minä ovulaation tunnen sillä viime kierrossa se oli aivan selvää! Ovulaatioajankohdan pitäisi tässä kierrossa olla joko ma(eilen) tai tänään, muttei kumpanakaan päivänä mitään erikoisia tuntemuksia. En ole tikutellut, enkä seuraillut lämpöjä. Kai tää vauvan mahis meni tässä, toivoisin kyllä että olen ovuloinut ja pupuilut ois menny "oikeille päiville":bored: täytyy ensi kierrosta sit alkaa tikuttelemaan!
Kymysys: vaikuttaako hiiva siihen, ovuloiko ollenkaan siinä kuussa? Jos samoihin aikoihin on hiiva

Terveellä naisella voi olla ovuloimattomia kiertoja mutta yleisesti niin jokatapauksessa tapahtuu terveellä. Ovulaatiota ei tosiaan kovinkaan moni osaa tunnistaa (eikä sitä aina tunne vaikka sen osais bongata) eikä kaikki saa ovulaatioplussaakaan tikkuihin koska lh- hormoonin huippu voi mennä todella nopeesti ohi :) Kaikista näistä huolimatta ovis todennäkösesti toteutuu :D En oo kuullu että hiiva vaikuttais ovulaatioon mutta voisko se vaikuttaa hedelmöittymiseen, jos ph- arvot emättimessä on huonot, voi se tappaa siittiöitä(?). Joten ei sulla mitään hätää oo :)
 
Täällä on menossa kp 7, ja luulin jo eilen menkkojen loppuneen kun ei koko päivänä vuotoa tullu mutta illalla taas alko pieni vuoto ja tänään vielä jatkuu. Tässä ois sellanen viikko aikaa venailla vielä ovista, en tiiä tikutanko tässä kierrossa :angelic:
 
Terveellä naisella voi olla ovuloimattomia kiertoja mutta yleisesti niin jokatapauksessa tapahtuu terveellä. Ovulaatiota ei tosiaan kovinkaan moni osaa tunnistaa (eikä sitä aina tunne vaikka sen osais bongata) eikä kaikki saa ovulaatioplussaakaan tikkuihin koska lh- hormoonin huippu voi mennä todella nopeesti ohi :) Kaikista näistä huolimatta ovis todennäkösesti toteutuu :D En oo kuullu että hiiva vaikuttais ovulaatioon mutta voisko se vaikuttaa hedelmöittymiseen, jos ph- arvot emättimessä on huonot, voi se tappaa siittiöitä(?). Joten ei sulla mitään hätää oo :)
Oi vitsi, kiitos paljon vastauksesta :)
 
Meliii myös ovulaatio on voinu tapahtua myöhemmin ja testi näyttää siks negaa :)
Totta! En tiiä, tuntuu vaa jotenki hupsulle. Sitä vaa oottaa niitä menkkoja nyt ku negatestin teki mut sit taas samalla tuntuu että suotta niitä oottaa. Tulis nyt jompikumpi sentäs, niin tietäis mitä odottaa! :grin Tympeetä vaa pohtia.
 
25590328_1544886525560494_338736145_o.jpg
 
Takaisin
Top