Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitkä kierto varmasti siinä vaiheessa mukava kun ei lasta yritä:grin sit vaan reilu viikon päästä tallettelemaan kunnolla :wink

Kieltämättä sillon kun ei yrittänyt pitkä kierto oli kyllä ihan mukava asia, varsinkin kun menkat on yleensä melko kivuliaat :D Jep, siihen mennessä mieskin varmaan on kerennyt toipumaan flunssasta :)

Pahoittelut mymlan :(
 
Pahoittelut mymlan! :( hirveesti voimii ja tsemppii uuteen kiertoon <3
Meliii ei muutako testin ostoon! Täällä peukut pystyssä! :)
JjuliaA mikä vaihe sulla nyt kierrosta? :)
Sunnuntaina tai maanantaina pitäis olla ovis. En tiedä vielä varmaksi kumpi päivä, sillä pillereitä syödessä kierto oli 28 päivää ja nyt kun jätin pois niin oli 29 päivää. Tosi hyvin kyllä tunsin oviksen viimeksi :)
Muoks. Nyt vasta tajusin kun hieman laskeskelin, että ovulaatio ois ma tai ti
 
Muokattu viimeksi:
Mymlan, jos ei muuta hyvää asiasta löydy, niin ainakin tekeminen on mukavaa .. :P kyllä sieltä pieni tulee kun on oikea aika <3
Tänään oon kuumotellu ihan hulluna et entäs jos ne menkat sieltä nyt alkaakin, mutta ei vaan ole näkyny. Kierto on yleensä 26 päivää, joskus heittää 28 päivää, nyt on 27 menossa. Ajattelin vielä huomisen odotella. Voi juku että mua jännittää, jospa ei sen takii oo myöhässä ku on nii jänskää. Välillä tuntuu alavatsalla melko kipeitäkin nipistyksiä ja istuessa kiristää alaselkää sillein hupsusti, niinku menkkojen aikaan. Pitäis olla nyt rv 3+6 jos siellä pieni kasvaa. Ehkä vähän pelottaakin testata, kun ois sääli luopua tästä epävarman varmuuden tunteesta :D Kuolen varmaan tähän jännitykseen.
 
Mymlan, jos ei muuta hyvää asiasta löydy, niin ainakin tekeminen on mukavaa .. :p kyllä sieltä pieni tulee kun on oikea aika <3
Tänään oon kuumotellu ihan hulluna et entäs jos ne menkat sieltä nyt alkaakin, mutta ei vaan ole näkyny. Kierto on yleensä 26 päivää, joskus heittää 28 päivää, nyt on 27 menossa. Ajattelin vielä huomisen odotella. Voi juku että mua jännittää, jospa ei sen takii oo myöhässä ku on nii jänskää. Välillä tuntuu alavatsalla melko kipeitäkin nipistyksiä ja istuessa kiristää alaselkää sillein hupsusti, niinku menkkojen aikaan. Pitäis olla nyt rv 3+6 jos siellä pieni kasvaa. Ehkä vähän pelottaakin testata, kun ois sääli luopua tästä epävarman varmuuden tunteesta :D Kuolen varmaan tähän jännitykseen.
Oi täällä ootellaan sun testiä :angelic:
 
heippa kaikki! :) yks tuleva nuori äiti täällä päijät-hämeestä :D ite kuumeilin jo 14 vuotiaasta asti pientä omaa naperoa ja nyt oli sitten toisen aika tulla ja tulinki heti raskaaksi tuossa kesällä ja nyt mennäänki 21+0 toivon että pysyy matkassa loppuu asti! itse täytän kohta 20v niinku puolisoniki ja asumme yhdessä :) tsemppiä kaikille jotka pientä haluavat! on tähän mennessä ollu niin sanotusti rankka raskaus :)
 
heippa kaikki! :) yks tuleva nuori äiti täällä päijät-hämeestä :D ite kuumeilin jo 14 vuotiaasta asti pientä omaa naperoa ja nyt oli sitten toisen aika tulla ja tulinki heti raskaaksi tuossa kesällä ja nyt mennäänki 21+0 toivon että pysyy matkassa loppuu asti! itse täytän kohta 20v niinku puolisoniki ja asumme yhdessä :) tsemppiä kaikille jotka pientä haluavat! on tähän mennessä ollu niin sanotusti rankka raskaus :)

Hei mäkin oon päijät-hämeestä! Mietin tässä että haluaako kukaan treffailla?
 
eii, ensimmäinen tulossa :D nyt menossa 21+0 eli laskettu aika olis 28.4 :) mites sulla ? mikä tilanne :) en hirveesti lukenu tässä näitä viestei :)

Aa okei, en siis osaa lukea :D Meillä on 2vk päästä täyttävä 1v tyttö ja yritetään uutta beibiä aviomiehen kanssa :)
 
Aa okei, en siis osaa lukea :D Meillä on 2vk päästä täyttävä 1v tyttö ja yritetään uutta beibiä aviomiehen kanssa :)
haha :D okei! onnea sinne toivottavasti tärppää! haluatko jutella yksityisviestillä ? vaikka kaikkea maan ja taivaan väliltä :) jos kyllä niin tuu sä laittamaan viestiä koska oon ihan tumpelo vielä täällä enkä osaa mitää :D
 
Meliii:n testiä oottelen kans et joko se on testannu :)
Napero kiva ku tulee uusia :) meillä onki aika lähekkäin la ku mulla 1.5 :p joko tunnet kovasti liikkeitä?
 
Joko?:arghh::grin
Meliii:n testiä oottelen kans et joko se on testannu :)
Napero kiva ku tulee uusia :) meillä onki aika lähekkäin la ku mulla 1.5 :p joko tunnet kovasti liikkeitä?

Ootko jo testannu? :D

No jo! Vaan negahan se oli. Ainoa sellainen pieni mutka matkassa on se, että menkat on nyt neljättä päivää myöhässä..:bored: vähän rupeaa jo kyllästyttää, kun ei tiiä asioista suuntaan eikä toiseen. Eilen illalla alkoi inhottavat menkkajomotukset alaselässä ja olin satavarma että sieltä tullaan ja rytinällä, niin ei - ei sitten mitään. Tänä aamunakin on alaselkää kiristellyt. Nyt ei vaan tämän kotitohtorin kuuppaan uppoa jotta mikä tässä mättää. Testissä ei haamun haamua, mut silti tässä olemattomia menkkoja odotellaan... jos ei keskiviikkoon mennessä ala niin silloin uusi testi. Jospa siinä sais selityksen asialle.. :P
 
No jo! Vaan negahan se oli. Ainoa sellainen pieni mutka matkassa on se, että menkat on nyt neljättä päivää myöhässä..:bored: vähän rupeaa jo kyllästyttää, kun ei tiiä asioista suuntaan eikä toiseen. Eilen illalla alkoi inhottavat menkkajomotukset alaselässä ja olin satavarma että sieltä tullaan ja rytinällä, niin ei - ei sitten mitään. Tänä aamunakin on alaselkää kiristellyt. Nyt ei vaan tämän kotitohtorin kuuppaan uppoa jotta mikä tässä mättää. Testissä ei haamun haamua, mut silti tässä olemattomia menkkoja odotellaan... jos ei keskiviikkoon mennessä ala niin silloin uusi testi. Jospa siinä sais selityksen asialle.. :P

Whaat, aika outoa :o Onko ennen ollu myöhässä?
 
Takaisin
Top