Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

!!!!
b5581b5dfe1a5104354a5fb78e15dd82
 
Jos joukkoon vain mahtuu, niin täältä löytyisi yksi nuori kuumeilija lisää! Itse olen 19 ja mies muutaman vuoden vanhempi :) Yritystä on ollut maaliskuulta asti, nyt menossa yk 7 ja kp 9, eli hyvin tylsää aikaa elellään kun ovikseenkin on vielä tuhottoman pitkältä tuntuva aika :D
Onko sulla ollut ovis jo? :)
 
Heipparallaa kaikki pitkästä aikaa!
Mymlan, ihan superisti onnea! :Heartred Ja tänne on uusiakin tullut (vaikka en itekään kovin vanha kirjoittelija ole:D), onpa kiva. :) Ite tässä oottelen loppuviikkoa, kun uskaltaa testata.. Tänään tai viimeistään huomenna pitäis tädin tulla kylään, mutta tottahan toivomma jotta jättäisi välistä :P Tuntemuksia on jos jonkinlaisia, osan laitan kuvittelun piikkiin :D Tosin parina yönä pitänyt käydä vessassa, toissayönä ihmettelin kun pyyhkiessä sattu. Unenpöpperössä en sen enempää miettinyt, mutta aamulla hoksasin että no antibioottikuurien jälkeinen paras kaverini hiivahan se. Kuurit mainitsin erikseen, kun mulla ei muulloin ole koskaan hiivaa ollut kuin niiden jälkeen. Kaiken muun voin laittaa kuvittelun piikkiin, mutta tää on nii ärsyttävä vaiva etten parhaalla tahdollakaan saa mielikuvituksella tätä luotua. Tänään ne oireet on kuitenkin kadonneet. Saahan nähdä... :P
 
Heipparallaa kaikki pitkästä aikaa!
Mymlan, ihan superisti onnea! :Heartred Ja tänne on uusiakin tullut (vaikka en itekään kovin vanha kirjoittelija ole:D), onpa kiva. :) Ite tässä oottelen loppuviikkoa, kun uskaltaa testata.. Tänään tai viimeistään huomenna pitäis tädin tulla kylään, mutta tottahan toivomma jotta jättäisi välistä :p Tuntemuksia on jos jonkinlaisia, osan laitan kuvittelun piikkiin :D Tosin parina yönä pitänyt käydä vessassa, toissayönä ihmettelin kun pyyhkiessä sattu. Unenpöpperössä en sen enempää miettinyt, mutta aamulla hoksasin että no antibioottikuurien jälkeinen paras kaverini hiivahan se. Kuurit mainitsin erikseen, kun mulla ei muulloin ole koskaan hiivaa ollut kuin niiden jälkeen. Kaiken muun voin laittaa kuvittelun piikkiin, mutta tää on nii ärsyttävä vaiva etten parhaalla tahdollakaan saa mielikuvituksella tätä luotua. Tänään ne oireet on kuitenkin kadonneet. Saahan nähdä... :p
Laita sitten tänne heti viestiä, että kuin kävi:angelic: mulla kans viime kierto oli sitä että kuvittelin kaikki oireet itselleni:p toivotaan että teillä ois tärpännyt!:Heartbigred
 
Laita sitten tänne heti viestiä, että kuin kävi:angelic: mulla kans viime kierto oli sitä että kuvittelin kaikki oireet itselleni:p toivotaan että teillä ois tärpännyt!:Heartbigred

Tilannepäivitystä: yö meni ja aamu tuli, täti on jättänyt rauhaan tähän mennessä... Voisko oikeasti olla että sinne on pieni vuokralainen muuttanut :Heartred :O

Täällä muuttu haamut menkoiksi.
Voi ei :sad001 kliseistä sanoa näin mutta kyllä se siitä :Heartred
 
Tilannepäivitystä: yö meni ja aamu tuli, täti on jättänyt rauhaan tähän mennessä... Voisko oikeasti olla että sinne on pieni vuokralainen muuttanut :Heartred :O


Voi ei :sad001 kliseistä sanoa näin mutta kyllä se siitä :Heartred

Jep, ennenkin koettu keskenmeno 10 viikolla, onneks meni nyt kesken ettei menkatkaan ollu myöhässä!

Mutta hei testiä kehii nyt! :D
 
Oliko sulla normi kierto kun alkoi? Testasitko vaan ajoissa ettei kuitenkaan menkat olleet myöhässä?Mymlan

Joo siis mun kierrot on aika tarkasti aina 28-30. Testasin dpo 10 nega, 12 haamu, 14 taas haamu ja sit dpo 14 alkoki menkat eilen illalla. Eli ei ollu myöhässä ja alko tarkasti ajallaan. Jotain siellä oli kiinni tai yritti olla mut ei pysyny kyydissä.
 
Joo siis mun kierrot on aika tarkasti aina 28-30. Testasin dpo 10 nega, 12 haamu, 14 taas haamu ja sit dpo 14 alkoki menkat eilen illalla. Eli ei ollu myöhässä ja alko tarkasti ajallaan. Jotain siellä oli kiinni tai yritti olla mut ei pysyny kyydissä.
Okei. Tosi kurja juttu, kun kerkesi olla jo haltioissaan:sad001 toivottavasti seuraava kierto ois just se teidän kierto ja sieltä tarttuis sit pieni mukaan :Heartred
 
Pahoittelut mymlan! :sad001 hirveesti voimii ja tsemppii uuteen kiertoon :Heartred
Meliii ei muutako testin ostoon! Täällä peukut pystyssä! :)
JjuliaA mikä vaihe sulla nyt kierrosta? :)
 
Takaisin
Top