Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Okei! Pitää kattella ku tulee noi huijauspillerit tosta laatasta et jos ei näy ni huolestun :D Ois aika mäihä jos noi pillerit ois pettäny vaik oon aina ajallaa syöny :D
 
631273d890cc8362b03dbc8ee700609f


355d7e092d5503e0531a1f25f8d239fa


:-D pakko oli vielä tehä testi.

Mä taas en valitettavasti näe mitään tällä kertaa, kaikissa muissa aiemmissa oon jonkun näköstä viivanpaikkaa/haamua nähnyt.. :/
 
Mitkä on ollu hei teillä ne luottotestit? Mietin et pitskö varuiks ostaa tonne kaappii ku on taas aikalailla samanlainen olo ku vuos sitte ku oli raskaana :D En oo ite koskaa tikkuu pissiny ku mulla selvis raskaus terveyskeskuksesta ku kävin muilla asioilla :D

Mä oon käyttänyt melkee vaan marketin halvimpia liuskoja.. :D

Mutta apteekin omat on mun mielestä hyvät ja ne clearbluen viikkonäytölliset on myös kivat, oon molemmista tehnyt :)
 
Mitä tarkottaa ihan pieni rusehtava vuoto valkkarin joukossa? Onko normaalii ku lopettanu pillerit vai voiskohan olla jo kiinnittymisvuotoo... hmmm?
 
Mulla ainakin menkkojen jälkeen tulee semmosta ruskeeta vuotoo aina muutaman päivän.

Kiinnittymisvuoto tai siis valekuukautiset mulla tuli vähä ennen kuukautisten oletettuu alkamispäivää ja se taas oli ihan verta mutta toosi niukkaa ja kesti tunnin :-D
 
Ei mul oo koskaan ollu tällasta ennen ja menkatki loppu jo sunnuntaina :o
Noh ehkä tää on vaa sitä ku lopetin ne pillerit ja elimistö on vähä et häh :D
 
Tänä vuona ei meilläkään hirveästi panosteta esim, kuusta en laita kun esikoinen olisi sitä kaatamassa kokoajan ja kun minusta ei tiedä milloin aina olen sairaalassa ja millon nämä kaksi syntyy :D Muutenkaan ei ole vielä hajua missä ollaan joulu jos ei synnärillä ! Mutta onneks ens jouluna voi olla koko perheen kanssa (vaikea kuvitella että meitä on viisi :o <3 ) ja TOIVOTTAVASTI ei paksuna :D
 
Täällä kovasti joulusiivoksia tehty ja kotia koristeltu :) erilainen joulu tulossa tänä vuonna joka tapauksessa kun ei yhtään tiedä onko vauva vielä masussa vai syntynyt :p kovasti esittää miehen vanhemmat toiveita et mentäis sinne jouluksi ja eivät ota kuuleviin korviin kun sanon et ei kannata meitä ootella jouluna sinne kun tilanne se et vauvan laskettuaika 21.12... :/ ja vielä et anoppilaan on 100km matkaa niin en ymmärrä Miks olettavat et oltas tulossa..
 
Meillä on jo kuusi kasattu, lahjat ostettu ja tänää mun pikkuveli tulee leipomaan mun kanssa pipareita kun ei tahdo mennä äidin ja muun perheen kanssa ravintolaan syömään :D Meilläkin isovanhemmat koittaa saada aattona jo kyläilemään mutta musta tuntuu että ollaan aatto kotona ja sit joulupäivä ja tapaninpäivä käydää isovanhemmilla. Joulusiivous ja kodin koristelu tehdään vasta ensiviikolla :) Joulu on niin parasta aikaa <3
 
Lahjat ostettu, piparit leivottu, koti koristeltu. Vielä kunnon siivous tehä ja tortut sekä pullat leipoa :)
Aattopäivä ollaan varmaa miehen vanhemmilla ja sitten ilta mun vanhemmilla kun sinne tulee pukki ja minun sisarukset perheineen.
 
Mä kävin tänään lahjaostoksilla, vielä pitäis parit lahjat keksiä :) Vähän jotain pientä joulujuttua oon jo laittanut, mutta varmaan viimeistään jouluviikolla sit paremmin. Kuusi meille tulee, ekaa kertaa kun vihdoin on oma koti! <3 Lapsen kans on vieläkin kivempi laittaa joulua, vaikka oon kyllä ennenkin tykännyt joulusta :)
 
Mä en oo vie alottanu mitää joulujuttuja :D en oo vie ees suunnitellu, noo kyl täs kerkii.

Mulla loppu toi primolut kuuri sunnuntaina ja ohjeissa luki et kuurin loputtua 1-2 päivää ni pitäs menkat alkaa. vaan eipä alkanu eikä ees tunnu siltä et alkais :-/ mikä mua vaivaaa..
 
Me ei sen kummemmi laitella kotona joulua ku lähtään 250km päähä vanhemmille viettää joulun aika. Ja meijän kissat ois liian innossaa kuusenkoristeista sun muista :D sitte ku neiti isompi, varmaa ens vuonna, nii laitellaa kuusta yms.
 
Takaisin
Top