Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo ollaan :) mies on ihan innoissaan, puhuu kaikkee ihania et sit ku mul masu pyöristyy nii se hipsuttelee ja silittelee sitä ja sano et ei haittaa vaik tulis kaksosetki ku sen autoo mahtuu tuplarattaatki tarpeen tullen :p se on aivan hulinoissaan nyt <3
 
Joo tuo tyhjennys vuoto niin mullaki oli pillereiden lopetuksen jälkeen nyt vasta tosi kipeä. Kramppas maha ja emätin niin että piti käydä päivystyksessä. Plussatuulia teille ! :)
 
Ompas tänne tullut muutamassa päivässä tekstiä! :D

Yhmamma tervetuloa porukkaan ja tsemppiä uutisten kertomiseen. Se on kyllä pelottavaa, mutta toivottavasti kaikki ottavat uutiset hyvin. <3 ja onnea nyt kuitenkin raskaudesta! :)

Ja tärppionnea vielä sadelmiinalle ja pienelletimantille. <3

Sadelmiina: me oltiin miehen kanssa ilman ehkäisyä 11kk ennen kun esikoinen sai alkunsa, tjottailu meiningillä.. Kakkonen sai alkunsa ensimmäisten menkkojen jälkeen 4kk synnytyksestä, ihme kyllä! Kierto kuitenkin niin sekaisin.. :)

Ja julialle tsempit, tulehan kertomaan kuulumiset. <3
 
Meillä on täällä sen verran paskanen tilanne, että meiän suhde on nyt hyvin todennäköisesti tullut tiensä päähän. Mies on mulle melkeenpä tän kaksi vuotta valehdellut yhdestä mulle tärkeästä asiasta ja se tuli nyt tänään ilmi.. Oon tässä koko päivän itkenyt silmät päästä ja koittanut sen kanssa keskustella asiasta ja löytää vaihtoehtoja eroamisen sijaan, mutta ei tuu mitään. Taitaa olla meidän ja lasten kannalta parasta erota, kun muutenkin on ollut niin riitaisa suhde, varsinkin mun raskausaikoina. Harmittaa ja jännittää vietävästi tulevaisuus, mutta ihan sovussa ollaan nyt ja todennäköisesti ainakin synnytykseen asti asutaan yhdessä, senkin jälkeen jos se toimii. Saa nyt vielä nähdä, saadaanko sovittua ja suhde toimimaan. Paljon se kyllä multa vaatii, kerätä tää kahden vuoden luottamus takaisin. Vituttaa olla näin sinisilmäinen, tuntuu vaan niin paskamaiselta kaksi vuotta tuhlata elämästä tämmöiseen valehteluun ja kaksi lasta saattaa sen keskelle... Sori kielenkäyttö.
 
Meillä on täällä sen verran paskanen tilanne, että meiän suhde on nyt hyvin todennäköisesti tullut tiensä päähän. Mies on mulle melkeenpä tän kaksi vuotta valehdellut yhdestä mulle tärkeästä asiasta ja se tuli nyt tänään ilmi.. Oon tässä koko päivän itkenyt silmät päästä ja koittanut sen kanssa keskustella asiasta ja löytää vaihtoehtoja eroamisen sijaan, mutta ei tuu mitään. Taitaa olla meidän ja lasten kannalta parasta erota, kun muutenkin on ollut niin riitaisa suhde, varsinkin mun raskausaikoina. Harmittaa ja jännittää vietävästi tulevaisuus, mutta ihan sovussa ollaan nyt ja todennäköisesti ainakin synnytykseen asti asutaan yhdessä, senkin jälkeen jos se toimii. Saa nyt vielä nähdä, saadaanko sovittua ja suhde toimimaan. Paljon se kyllä multa vaatii, kerätä tää kahden vuoden luottamus takaisin. Vituttaa olla näin sinisilmäinen, tuntuu vaan niin paskamaiselta kaksi vuotta tuhlata elämästä tämmöiseen valehteluun ja kaksi lasta saattaa sen keskelle... Sori kielenkäyttö.

Voi ei, harmi että noin kävi :( Toki jos ero on parempi vaihtoehto kaikkien kannalta niin olkoon niin! Ja hyvä jos sovussa pystytte eroamaan. :)

Jos saa kysyä niin liittyykö tähän joku kolmas osapuoli..?
 
Leipälapio, harmi jos eroon päädytte. :sad001 Mutta toisaalta, jos ero tuntuu oikeasti ainoalta ja oikealta ratkaisulta kaikkien kannalta, niin ehkä hyvä niin. Hirmuisesti tsemppiä, jaksamista & voimia! Kiroile niin paljon kuin haluat, pura täällä foorumilla niin aivan varmasti tukea saat!
 
Tänne sitä nyt taidettiin loppuajaks jäädä saa vaan nähdä vaihtuuko sairaala vielä kuopioon... Rv 31+1 ja keskiviikko iltana sain verenpainelääkettä yläpainetta laskemaan ja nyt verenpaineet kohdillaan. Proteiini oli vielä eilen nousussa ja tämän päivän tulosta odottelen. Kaikki verikokeet hyvät ei mitään. Vauvat liikkuu, mutta kohdunsuun tilannetta entiedä.. Lääkäri (EHKÄ) tutkii tänään. Vihaan vain tätä että kukaan ei oikein puhu mitään ja mulla on tosi hyväolo miksen voisi mennä kotiin ? Johtuuko tää nyt vaan vauvojen pienikokoisuudesta vai mistä .. Eilen lääkäri vähän mainitsi kortisooneista,että JOSSAIN vaiheessa niitä kai annettaisi? Mutta ei suostunut kertomaan esim. millon seuraavan kerran ultrataan, että tiedettäis vauvojen kasvusta ? Ja kaiken lisäks hoitaja sanoi että nyt pitäis pysytellä sängyssä että max. wc ja ruuan haku. Mutta kun ei mulla ole ennenaikaisuuden riskiä eikä vauvat ole todellakaan vielä ilm. tulostaan.. Siis kyllä voi ihmis mieltä jyrppiä...
 
tsemppiä julia97! :-|

kävin tänää lääkärissä ja nyt alotin 10päivän primolut kuurin, sillä pitäs kuukautiset lähtee käyntiin parin päivän sisään.. jos sitten ens kierrossa tärppäis :-) ootteko te testaillu ovulaatiota? vai pitäskö vaan ottaa rento asenne ja olla yrittämättä sen ihmeellisemmin :-)
 
Tsemppiä julia ja leipälapio!
Täällä neiti oksensi just iha yhtäkkiä kaiken mitä mahassa oli. Nukkunut viimeyön tosi huonosti ja alkanut yhtäkkiä huutoitkuihin. Nyt seurailen ja jos tulee uus oksu nii lähtää lääkäriin. Ois kauhia jos näi pieni.ois mahatauissa.
 
tsemppiä julia97! :-|

kävin tänää lääkärissä ja nyt alotin 10päivän primolut kuurin, sillä pitäs kuukautiset lähtee käyntiin parin päivän sisään.. jos sitten ens kierrossa tärppäis :-) ootteko te testaillu ovulaatiota? vai pitäskö vaan ottaa rento asenne ja olla yrittämättä sen ihmeellisemmin :-)

Mä totesin keskenmenon jälkeen kun yk 1 niitä käytin että aiheuttaa vaan liikaa stressiä ja suorituspaineita joten mä en niistä tykkää. Sit taas kun annoin niiden olla yk 2 ja menin vähän sillai että tässä nyt paneskellaan ja katotaan tärppääkö, ja niin se vaan tärppäs :D
 
Mä totesin keskenmenon jälkeen kun yk 1 niitä käytin että aiheuttaa vaan liikaa stressiä ja suorituspaineita joten mä en niistä tykkää. Sit taas kun annoin niiden olla yk 2 ja menin vähän sillai että tässä nyt paneskellaan ja katotaan tärppääkö, ja niin se vaan tärppäs :D

joo mullekkin ne varmastikkin aiheuttais vaa kauheet suorituspaineet. :-D onneks joulu tulossa ni ajatukset siirtyy muualle ni jos vaikka yllätys tärppäis :-)
 
Voi ei, harmi että noin kävi :( Toki jos ero on parempi vaihtoehto kaikkien kannalta niin olkoon niin! Ja hyvä jos sovussa pystytte eroamaan. :)

Jos saa kysyä niin liittyykö tähän joku kolmas osapuoli..?

Ei liity. Ja valhetta sieltä paljastui illalla vielä valheen perään, vaikka vähän lievempää. :mad: ainakin talitintti sai suunsa auki ja saatiin sovittua muita järjestelyjä testi mielessä. Ei vaan pysty enää ukkoon luottamaan, kun kerran olin luonut häneen 100% luottamuksen ja tää petti sen valehtelemalla jatkuvasti päin naamaa.

Aika paljon myös syyttelen itteäni, että ikinä häneen luotin, kun en aiemmin ollut muihinkaan. Eipä olisi kannattanut! Saa nähdä korjautuuko asiat ajan kanssa vai jääkö tästä ikuisesti lovi meidän välille. Enää en epäröi erota, jos ei sovitusta pidetä kiinni. :/ mutta se luottamus..
 
Takaisin
Top