Valitettavasti en nää mitään..
Sadelmiina joko lopetit siis pillerit ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Valitettavasti en nää mitään..
Joo lopetin, tää on nyt se tyhjennysvuoto kai. Yritys alkaa heti ku tää vuoto loppuu :3 nii mun mies sanoi :D
Meillä on täällä sen verran paskanen tilanne, että meiän suhde on nyt hyvin todennäköisesti tullut tiensä päähän. Mies on mulle melkeenpä tän kaksi vuotta valehdellut yhdestä mulle tärkeästä asiasta ja se tuli nyt tänään ilmi.. Oon tässä koko päivän itkenyt silmät päästä ja koittanut sen kanssa keskustella asiasta ja löytää vaihtoehtoja eroamisen sijaan, mutta ei tuu mitään. Taitaa olla meidän ja lasten kannalta parasta erota, kun muutenkin on ollut niin riitaisa suhde, varsinkin mun raskausaikoina. Harmittaa ja jännittää vietävästi tulevaisuus, mutta ihan sovussa ollaan nyt ja todennäköisesti ainakin synnytykseen asti asutaan yhdessä, senkin jälkeen jos se toimii. Saa nyt vielä nähdä, saadaanko sovittua ja suhde toimimaan. Paljon se kyllä multa vaatii, kerätä tää kahden vuoden luottamus takaisin. Vituttaa olla näin sinisilmäinen, tuntuu vaan niin paskamaiselta kaksi vuotta tuhlata elämästä tämmöiseen valehteluun ja kaksi lasta saattaa sen keskelle... Sori kielenkäyttö.
tsemppiä julia97! :-|
kävin tänää lääkärissä ja nyt alotin 10päivän primolut kuurin, sillä pitäs kuukautiset lähtee käyntiin parin päivän sisään.. jos sitten ens kierrossa tärppäis :-) ootteko te testaillu ovulaatiota? vai pitäskö vaan ottaa rento asenne ja olla yrittämättä sen ihmeellisemmin :-)
Mä totesin keskenmenon jälkeen kun yk 1 niitä käytin että aiheuttaa vaan liikaa stressiä ja suorituspaineita joten mä en niistä tykkää. Sit taas kun annoin niiden olla yk 2 ja menin vähän sillai että tässä nyt paneskellaan ja katotaan tärppääkö, ja niin se vaan tärppäs :D
Voi ei, harmi että noin kävi Toki jos ero on parempi vaihtoehto kaikkien kannalta niin olkoon niin! Ja hyvä jos sovussa pystytte eroamaan. :)
Jos saa kysyä niin liittyykö tähän joku kolmas osapuoli..?