Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
heii auttakaa silmillänne. :-) <3 tosiaan alotin tänään primolut kuurin mutta oli IHAN pakko tehdä r-testi vielä ihan varmuuden vuoksi, kun niitä ei raskaana saa syödä. No?
2404e93a091053d2b06f6d1151dbc996
 
Voih leipälapio nyt voimia sulle! Itsekkin olin 4vuotta suhteessa missä mies osottautui lopulta valehtelijaks ja oli pettäny mua koko sen ajan eri naisten kans. Sain vielä klamydiankin tältä ihmiseltä. Sen takia luotto muihin ihmisiin on ollu vähän vaakalaudalla mut meiän tilanteessa ei ollut lapsia, toisin kuin sulla :/ mutta kaikesta selviää, pitää vaan pysyä vahvana! [emoji173]

Kiiitos. Voi että, mä onneksi 100% tiedän ettei mies petä, eikä siihen tilaisuutta ole ollutkaan.. Mutta eihän sitä ikinä tiedä, mitä tapahtuu ja miten voin häneen luottaa näissäkään asioissa!
 
Meillä tyttö sai alkunsa toisesta kierrosta mitä oltii yhessä oltu :D ei siis yritetty mut tiedettii riskit kun ei kumpikaa ehkäsyä käyttäny :)

Toivottavasti Riikkarii pikkunen ei tulis vatsatautiin :( Kurja sairaus jopa aikuisena niin että vielä pikkusella :(

Sadelmiinalle ja pikkutimantille tärppionnea!

Leipälapiolle voimia! Erot on kurjia aina, etenkin jos suhteessa on ollu epäluotettavuutta. Mäki olin suhteessa missä mua käytettii rahallisesti hyväks ja olin vaa sinisilmänen kunnes heräsin et mitä ihmettä ku poliisi soitti ja kuulin et mut on sekotettu rikollisee toimintaa mukaa. Erottii ja sen jälkee kuulin et ollu ennemmänki mistä valehdellu mulle. Luottamusta on nii vaikee aina kasaa uuestaa, joko samaan henkilöön tai uuteen. Tsemppiä huimasti <3

Tsemppiä julia97!! Toivottavasti pääset pian kotiin ja että pikkuiset voivat hyvin :) Kohtahan he jo ovat täällä! :)
 
Ja siis meiltäki kuulumisia! Eilen tuli 12viikkoa täyteen, ens viikolla jo kolme kuukautta tämä nyytti <3 Flunssassa vieläkin, ei auta keittosuolatipat tai nenäfriidat :( kääntymistä koittaa jo kovasti opetella selältä mahalle ja toisinpäin! Hämmästyttävää seurata toisen kehitystä ja kasvua <3

Mulla itelläni palaa pinna mun biologisee isää ja hänen sukuun. Ollaan mun isäpuolen kanssa puhuttu et adoptoi mut ja mun pikkuveljen, ekaa kertaa ku oon ollu 13-14v.. Oon mun isältä kysyny v. 2012 ja hän oli et joo käy. Nyt ku se hakemus on laitettu eteepäin ni kusimulkku isäni VASTUSTAA. Vetoaa siihen että oon ainoa lapsi. En edes tiedä mun isän syntymäpäivää, ammattia, toista nimeä?? ja tapasin hänet ekan kerran v.2012 keväällä.. En tajuu mitä se kuvittelee et haluun et se on mun isä tällee 20vuoden jälkee.. Eli mun isä haastaa mut oikeuteen ja vaatii et maksan oikeuskulut :):):) Tiiän et tuo oikeusjuttu ei ollu hänen idea vaan äitinsä joka tahtoo et hänen poika on isä niiku muutki hänen lapsensa on vanhempia.. Ja ku ollaa puhuttu et ei se muuta mitää muuta ku et mun ispuoli saa juridisen oikeuden hoitaa mun asioita jos mun äidille käy jotain..
 
Oonaa_, huhhuh mitä toimintaa isältäsi! Toivotaan, että isäsi tulisi järkiinsä ennen oikeuteen menoa. Jos ei, niin toivottavasti oikeus on sun puolellasi. Tsemppiä!

Edit. Pikaista paranemista pikkuiselle! Ootteko kokeilleet öisin sängyn päädyn nostamista? Jos poika on kovin tukkoinen, mä käyn laittamassa suihkun tulikuumalle hetkeksi, ja vien pojan hengittelemään suihkutilaan lämmintä höyryä, tämä konsti välillä auttaa aukaisemaan tukkoista nenää ja toisen on helpompi hengittää. :)
 
Oonaa_, huhhuh mitä toimintaa isältäsi! Toivotaan, että isäsi tulisi järkiinsä ennen oikeuteen menoa. Jos ei, niin toivottavasti oikeus on sun puolellasi. Tsemppiä!

Edit. Pikaista paranemista pikkuiselle! Ootteko kokeilleet öisin sängyn päädyn nostamista? Jos poika on kovin tukkoinen, mä käyn laittamassa suihkun tulikuumalle hetkeksi, ja vien pojan hengittelemään suihkutilaan lämmintä höyryä, tämä konsti välillä auttaa aukaisemaan tukkoista nenää ja toisen on helpompi hengittää. :)

Joo toivottavasti tulis. Oon koittanu soittaa ja oon sit pari äkästä viestiäki laittanu.. Et tuskin tulee.. Häntä ei edes ole kiinnostanut tyttöä tavata ja onnitteli haukkumalla mut ja äitini :) ihana ihminen :):)

Joo ollaan nostettu mut neiti kierähtää siitä alas aina ja herää :| Vaunuissa helpompi pysyä ylhäällä kun vaatteet ja makuupussi estää liikkumisen, siellä nukkuukin kunnolla sitten monta tuntia :) Joo meki ollaa höyryhengitelty suihkussa mutta auttaa aina siihe asti ku astuu kylppäristä pois :(
 
Anteeksi kun täältä taas huutelen, mutta meidän flunssien pelastus oli nenäimuri! :) Mahtava keksintö, kun sillä oikeasti sai nenän tyhjäksi :) Friidat ja muut ei meillä ole toiminut yhdelläkään lapsella, mutta tuo imuri saa nenän kyllä auki :) Lapsihan nyt ei siitä tykkää yhtään sen enempää kuin muistakaa millä nenää koittaa avata, niin sen takia ei tullut edes paha mieli kun lapsi huusi kilpaa imurin kanssa :D Sen jälkeen kun on tyytyväinen lapsi :)
 
Hei kaikki! En tiiä muistaako kukaan mua enää ku en oo kirjottanu täällä piiitkään aikaan. Lukemassa oon kyllä käynyt teijän keskusteluja ja paljo olisi kommentteja kaikille mutta äsken kirjoitin hirveen romaanin ja se poistu :( mut nyt ku on äippäloma alkanut niin kerkeen taas mukaan keskusteluihin :) täällä tilanne lyhyesti tukala tämän jätti masun kans kaikkine kipuineen! :( lisäksi ku perheessä tapahtunut kamalia asioita mitkä vieneet ne vähäisetkin yöunet mitä kivuilta pystyis nukkuu. Nyt rv 36+4 eli vielä pitää jaksaa :p

Tsemppiä kaikille yrittäjille toivon teille pikaista plussaa :) me kerettiin lähes 2 vuotta yrittää (kaks alkuraskauden keskenmenoa mukana) ennen tätä tärppiä <3
 
IMG_20161124_220215808.jpg
Ihana kuulla sustakin minttukarkki! Ja ei täälläkään kevyesti voida :D vauvat painavat nukkuessa ihan kauheasti ja kenkien laitto.. Hyvä että onnistuu :D mutta nyt ei oo kyl kenkiä tarvinnu laitella kun sairaalassa vaan oltu. Ehkä tänään ois mahdollista päästä vielä kotiin jos vauvoilla on vaan kaikki hyvin !:) <3 Laitan tähän kuvan mun tän hetkisestä massusta ja miettikää painoa ei oo tullu kun 7 kg ja nyt menossa rv31+4 ja esikoisesta kuitenkin tuli 17kg... Okei sillon söin liikaa ns. huonoa ruokaa :D
 
Mitkä on ollu hei teillä ne luottotestit? Mietin et pitskö varuiks ostaa tonne kaappii ku on taas aikalailla samanlainen olo ku vuos sitte ku oli raskaana :D En oo ite koskaa tikkuu pissiny ku mulla selvis raskaus terveyskeskuksesta ku kävin muilla asioilla :D
 
Talvitintti; kp68.. ei oo km;n jälkeen tullut ollenkaan menkkoja.

Oonaa_: mä oon ainaki lukenu ja luottanu pregchekkeihi ja siihen clearbluen viikkonäytöllisee :-)
 
Takaisin
Top