heii auttakaa silmillänne. :-) tosiaan alotin tänään primolut kuurin mutta oli IHAN pakko tehdä r-testi vielä ihan varmuuden vuoksi, kun niitä ei raskaana saa syödä. No?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voih leipälapio nyt voimia sulle! Itsekkin olin 4vuotta suhteessa missä mies osottautui lopulta valehtelijaks ja oli pettäny mua koko sen ajan eri naisten kans. Sain vielä klamydiankin tältä ihmiseltä. Sen takia luotto muihin ihmisiin on ollu vähän vaakalaudalla mut meiän tilanteessa ei ollut lapsia, toisin kuin sulla :/ mutta kaikesta selviää, pitää vaan pysyä vahvana! [emoji173]
Oonaa_, huhhuh mitä toimintaa isältäsi! Toivotaan, että isäsi tulisi järkiinsä ennen oikeuteen menoa. Jos ei, niin toivottavasti oikeus on sun puolellasi. Tsemppiä!
Edit. Pikaista paranemista pikkuiselle! Ootteko kokeilleet öisin sängyn päädyn nostamista? Jos poika on kovin tukkoinen, mä käyn laittamassa suihkun tulikuumalle hetkeksi, ja vien pojan hengittelemään suihkutilaan lämmintä höyryä, tämä konsti välillä auttaa aukaisemaan tukkoista nenää ja toisen on helpompi hengittää. :)
Ihanku siinä olis joku viiva kannattaa odottaa pari lisäpäivää ja tehdä uus :)