Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana kuulla teidän joulujuttuja :) mulla on vasta parvekkeella jouluvalot ja jouluverhot laitoin keittiöön :p tänä vklp oli kova yritys ja ukko on ihan innoissaan lukenu kaikkea että miten raskaus sitte vaikuttaa ja vannotti että kerron sille heti ku rupeaa tuntumaa oireita :) nyt vaa jännäillään seuraavat pari viikkoa että oisko tärpänny!
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinne! :*
 
Meillä oottaa osa jouluvaloista vielä laatikoissa, jospa tällä viikolla pääsisin nekin laittaan :) verhot toki jo on! Kaikki leipominen ja lahjaostokset vielä tekemättä muös, rupiaa vähän stressiä pukkaa :hungover:
 
Apua mun vauva ei oo mikää pikkuvauva enää! Viikkoo vaille 3kk nii harjottelee kääntymistä ja muutaman kerran jo menny ympäri :D

Meillä ihan samaa! Äitiä vähän itkettää ku juniori kasvaa nii äkkiä! 3kk neuvolassa jo 6150g (3165g) ja 59cm (47cm) <3 Oispa nää pikkuvauvoja aina :D
 
Meillä ihan samaa! Äitiä vähän itkettää ku juniori kasvaa nii äkkiä! 3kk neuvolassa jo 6150g (3165g) ja 59cm (47cm) <3 Oispa nää pikkuvauvoja aina :D

Jep! Nytkää en malta alkaa nukkuu ku pitää tuijotella tota rakasta pullaposkee. Lapsi on nii kaunis ku se nukkuu <3
 
Meilläkin käännytään ympäri ja kuljetaan jo etiäpäin jaloilla potkimalla ja masullaan pyöritään niinku kellon viisari. Mihin mun pikkuvauva hävis. :D
 
Mäkin haluan jo mun vauvat tänne :D viime kerrasta tulee 17.pvä 1v. 4Kk ;(<3 mutta toisaalta on se kiva kun ne kasvaa ja oppii kokoajan uutta ja kaikki taas helpottuu:)
Meillä saattaa bebet olla täällä jo ens viikolla kun joudutaan ehkä purkamaan raskaus.
 
Huomenna alkaa 34 ja jos menee suunnitellulla sektiolla niin se on joko ens viikon maanataina tai perjantaina. Syynä on nyt A vauvan kasvun loppuminen/hidastuminen ja B vauvan virtaukset kiristyneet entisestään :/ perjantaina pitäisi saada tietää lisää :) kortisoonit kuitenkin laitettiin tänään ja huomenna toinen. Jännittää !<3
 
Joo mutta voin sanoa, että tää on ollu kyllä TODELLA raskas odotus, että en malta odottaa kuhan päästään lopullisesti nyyttien kanssa kotiin ja normaali arki lähtis pyörimään <3
 
Oi kuinka jännää julia!!! Hurjan nopeesti menny aika, vastahan sä tännekkin kerroit että tulee kaksi pientä :) Toivottavasti nyt menis hyvin tämä loppuaika <3 Tsemppiä hurjasti :)
 
Oonko ainoo täs keskustelus joka on vie yrittämis tasolla ? :-) Mä en tiiä mikä mua vaivaa, menkat alko primolutien avulla ja kesti 5 päivää eli eilen loppu nyt on ainaki kolme päivää ollu tosi tosi väsyny olo vois nukkua vaan kokoajan ja oksettaa ja oon oksennellu. :-|
 
Mä en niinkään noista primoluteista tiedä, mutta voisko pahoinvointi olla sivuvaikutus? Tai jos sun oma hormonitoiminta pistää kropan sekaisin (ellei sitten ihan taudista ole kyse).
 
talvitintti, nii en tiiä kuitenkin primolut kuuri loppu jo 9 päivää sit et ei kai mitää vaikutuksia enää pitäs olla. luin kyl netistä että jollain on menkkojen aikana pahoinvointia ja oksentelua. :-D oisko se sit sitä. oli pakko tehä testiki tänää ku alko mietityttää et voisko raskaana menkoista huolimatta olla.

d02379f9b0359f5c7896bd85e337b43a
 
Takaisin
Top