Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa Yhmamma. :) Toivottavasti kaikki sun läheiset tulee ottamaan uutisen hyvin vastaan eikä käännä selkääsi sulle. Ootko jo varannut neuvolaan ajan? Toivottavasti siellä saat lämpimän vastaanoton ja saisit tukea ja vinkkejä. :)
 
Toivottavasti saat rohkeutta kertoa yhmamma :)
Haluisin kysyä nyt kaikilta tällaista, että kuinka kauan yirtitte ennenkuin plussa tuli? Me sovittii et jätän nyt pillerit pois ja kumpaaki kiinnostais kauan kestää että kierto normalisoituu ym? :)
 
Mä jätin minipillerit pois kesäkuussa, muutaman päivä päästä tuli tyhjennysvuoto ja aikalailla heti siitä lähtie kierto ollu 26-31pv välillä mitä oli enne esikoistaki..toki ekoilla kierroilla ovis oli tosi myöhää ja lutaali jäi lyhkäseks. Ja ihan huvin vuoksi oon seuraillu tässä kiertoa vaikka vuodenvaihteessa alkaa vasta kunnon yritys.

Esikoinen tärppäs ekasta kierrosta.
 
Toivottavasti saat rohkeutta kertoa yhmamma :)
Haluisin kysyä nyt kaikilta tällaista, että kuinka kauan yirtitte ennenkuin plussa tuli? Me sovittii et jätän nyt pillerit pois ja kumpaaki kiinnostais kauan kestää että kierto normalisoituu ym? :)

Eka raskaus yk 1 mutta meni kesken rv 10 ja tää pienokainen keskenmenon jälkeen yk 2 :)
 
Ootteko huomannu kohtahan tää meijän ryhmä täyttää vuoden ja kuinka moni meistä onkaan jo raskaana ja kohta saamassa jopa pienet syliin <3!!
Mulle kävi kaksostenkaa niin että lopetin pillerit maaliskuussa ja toukokuussa plussasin eikä menkkoja välissä :)
Tänään jouduin jäämään sairaalaan.. aattelin huomenna kertoa mun tilanteen kuulumisia kuhan saadaan vastauksia ja huomenna onneksi alkaa jo rv31 :)<3
 
Toivottavasti saat rohkeutta kertoa yhmamma :)
Haluisin kysyä nyt kaikilta tällaista, että kuinka kauan yirtitte ennenkuin plussa tuli? Me sovittii et jätän nyt pillerit pois ja kumpaaki kiinnostais kauan kestää että kierto normalisoituu ym? :)

mä jätin minipillerit helmikuussa pois ja elokuussa plussasin, meni kyllä sit myöhemmin kesken.
kuukautiset normalisoitu melkein heti pillerien lopetettua :-)
 
Ootteko huomannu kohtahan tää meijän ryhmä täyttää vuoden ja kuinka moni meistä onkaan jo raskaana ja kohta saamassa jopa pienet syliin <3!!
Mulle kävi kaksostenkaa niin että lopetin pillerit maaliskuussa ja toukokuussa plussasin eikä menkkoja välissä :)
Tänään jouduin jäämään sairaalaan.. aattelin huomenna kertoa mun tilanteen kuulumisia kuhan saadaan vastauksia ja huomenna onneksi alkaa jo rv31 :)<3

Mä olen miettinyt ihan samaa! Hurjaa <3 Ja toivottavasti teillä kaikilla siellä kaikki hyvin!!
 
Julia tsemppiä teille kaikille! Toivottavasti on äidillä ja vauvoilla kaikki hyvin! :)

Meilläkin esikoinen tärppäs ensimmäisestä kierrosta, tää toinen sit yk 5, tosin yritystä oli jo ennen kuin kierto palautui synnytyksen jäljiltä, ei vaan vielä tärpännyt.
 
a676b49c5e7af90930b9dd223a0ebabd


pakko tunkee näitä testikuvia tänne kun ei omiin silmiin oo enään luottamista. :-D noo? :-)
 
Takaisin
Top