Mäkin olen ottanut, eikä mitään oireita muistaakseni tullut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Eksyin tänään ekaa kertaa tänne ja oon viel vähä hukassa. Oon 21v ja asun yksiössä espoossa. Tulin ihan vahingossa raskaaks ja tää vast aika alussa (6+2). Lapsella on isä mutta ei olla yhdessä suuren ikäeron takia. Pelkään vähän et mitenköhän mä pärjään yksin tän kanssa tai mitä muut ajattelee tästä.
Moi kaikki! Palasin taas näille huudeille kun löysin tässä kuukausi sitten aivan ihanan miehen, joka kärsii vauvakuumeesta! En oo koskaan aiemmin kuullu kenenkään miehen haaveilevan vauvasta ja perheestä. On ollu jo puhetta että kun pääsen intistä huhtikuun lopussa, se muuttaa lappiin minun luokse
Lukasen kyllä teidän viestit läpi kunhan sen verran aikaa löytyy :) ihanaa päivää kaikille
Hei. Eksyin tänään ekaa kertaa tänne ja oon viel vähä hukassa. Oon 21v ja asun yksiössä espoossa. Tulin ihan vahingossa raskaaks ja tää vast aika alussa (6+2). Lapsella on isä mutta ei olla yhdessä suuren ikäeron takia. Pelkään vähän et mitenköhän mä pärjään yksin tän kanssa tai mitä muut ajattelee tästä.