Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me otetaan myös kaikki rokotusohjelman rokotukset. Ekasta rotarokotteesta poika alkoi illalla huutamaan kipuitkua, kuumetta ei ollut mutta luultavasti jalkoihin sattui piikkien takia. Panadolia annettiin ja hetken päästä huuto loppui eikä reagoinut enää mitenkään. Myöhemmin annetuista rotarokotteista ei ole tullut mitään.
 
Juu, me otettiin eilen se eka suun kautta otettava. Illalla oli itkunen ja nyt kakkaa niin että koko neiti on yltäpäältä siinä itessään xD
 
Meilläki toi eka suun kautta otettava ei tuonu mitää :) katellaa sit ens kuussa et mitä tulee ku tulee piikillä ja monta muuta samassa :) otetaan kaikki rokotusohjelmaa kuuluvat rokotteet.
 
Käytiin tänään päivystyksessä lastenlääkärillä. Epäilin neidille korvatulehdusta ku eilen oli sellanen kepee 3h kipuhuuto konsertti. Soitin jo yöllä päivystykseen ja kerroin epäilyt ja käski antaa panadolia ja tulla aamulla mikäli auttaa ja nukahtaa. Ei onneks löytyny mitään. Flunssaa ja vähän lämpöä. Kurjaa kattoa ku pikkunen on ihan naatti :( haettii apteekista keittosuolatippoja ja nenä friida :)

Onko muilla nyt flunssaisia pikkusia? :) Tai oletteko te äidit flunssassa? :)
 
Oonaa, pikaista paranemista pikkuiselle! Täällä ollaan onneksi kaikki terveitä (kop kop). Kesällä alkoi se kausi että noin kuukauden välein poika oli kipeänä, välillä minä samaan aikaan, niin oli se aika rankkaa kipeenä hoitaa sairasta lasta. :sad001
 
Mä oon pari kuukautta nyt ollut flunssassa, taas paheni tauti ku mies vissiin kantaa niitä kotiin..... Ärsyttävää!

Poikakin oli kipeenä 3vk tässä mun kipeyden alussa. Onneksi hän sentään nyt terveenä!

Pikaisia paranemisia tytölle Oonaa! :)
 
Meillä oli poika viikon verran flunssassa viime viikolla, ei onneksi lämpö noussut mut oli tosi räkänen ja väsy. Onneks tän vuoden aikana poika on ollu vaa pari kertaa flunssassa eikä muita pöpöjä oo ollu, täytyy koputtaa puuta että jatkuis samalla tavalla.
 
Täällä kanssa flunssassa. :S Onko teillä muuten kokemusta niistä herkistä raskaustesteistä? Tekis mieli ostaa netistä semmosia, kun se raskaus on kuitenkin nyt toiveissa. Laskin juuri eilen et menkat on nyt myöhässä reilusti viikon. Alkaa jo hieman kyllästyttään tää odottelu kun raskaustesti näyttää negatiivista, mutta silti ei ne menkat ala. :/
 
Moi kaikki! Palasin taas näille huudeille kun löysin tässä kuukausi sitten aivan ihanan miehen, joka kärsii vauvakuumeesta! En oo koskaan aiemmin kuullu kenenkään miehen haaveilevan vauvasta ja perheestä. On ollu jo puhetta että kun pääsen intistä huhtikuun lopussa, se muuttaa lappiin minun luokse <3
Lukasen kyllä teidän viestit läpi kunhan sen verran aikaa löytyy :) ihanaa päivää kaikille <3
 
Hei. Eksyin tänään ekaa kertaa tänne ja oon viel vähä hukassa. Oon 21v ja asun yksiössä espoossa. Tulin ihan vahingossa raskaaks ja tää vast aika alussa (6+2). Lapsella on isä mutta ei olla yhdessä suuren ikäeron takia. Pelkään vähän et mitenköhän mä pärjään yksin tän kanssa tai mitä muut ajattelee tästä.
 
Hei. Eksyin tänään ekaa kertaa tänne ja oon viel vähä hukassa. Oon 21v ja asun yksiössä espoossa. Tulin ihan vahingossa raskaaks ja tää vast aika alussa (6+2). Lapsella on isä mutta ei olla yhdessä suuren ikäeron takia. Pelkään vähän et mitenköhän mä pärjään yksin tän kanssa tai mitä muut ajattelee tästä.

Tervetuloo tänne :-) ! Ootko kertonu sun raskaudesta vielä kenellekkään läheiselle?
 
Oon mun äidin puolen sukulaisille mut pelkään kertoo isin puolelle jos ne ei hyväksykkään tätä tai kääntää mulle kokonaan selkänsä. Äiti on ainoo joka tietää lapsen isän iän
 
Moi kaikki! Palasin taas näille huudeille kun löysin tässä kuukausi sitten aivan ihanan miehen, joka kärsii vauvakuumeesta! En oo koskaan aiemmin kuullu kenenkään miehen haaveilevan vauvasta ja perheestä. On ollu jo puhetta että kun pääsen intistä huhtikuun lopussa, se muuttaa lappiin minun luokse <3
Lukasen kyllä teidän viestit läpi kunhan sen verran aikaa löytyy :) ihanaa päivää kaikille <3

Moikka!! Ihanaa että oot löytäny ittelles miehen <3
 
Tervetuloa yhmamma :) mullakin pelotti kertoa kaikille mutta hyvin se meni. Mie venytin kertomista niin pitkälle ku voi vaan. Mutta se helpotus ku sai kerrottua..

Ihanaa sadelmiina93 :)
 
Hei. Eksyin tänään ekaa kertaa tänne ja oon viel vähä hukassa. Oon 21v ja asun yksiössä espoossa. Tulin ihan vahingossa raskaaks ja tää vast aika alussa (6+2). Lapsella on isä mutta ei olla yhdessä suuren ikäeron takia. Pelkään vähän et mitenköhän mä pärjään yksin tän kanssa tai mitä muut ajattelee tästä.

Moi ja tervetuloa tänne meiän sekaan :) Mä olen aivan varma että sä tulet pärjäämään erinomaisesti ja hälläväliä muiden mielipiteillä!
 
Hei. Eksyin tänään ekaa kertaa tänne ja oon viel vähä hukassa. Oon 21v ja asun yksiössä espoossa. Tulin ihan vahingossa raskaaks ja tää vast aika alussa (6+2). Lapsella on isä mutta ei olla yhdessä suuren ikäeron takia. Pelkään vähän et mitenköhän mä pärjään yksin tän kanssa tai mitä muut ajattelee tästä.

Tervetuloa! Hyvin tuut pärjäämään varmasti! Ja ei kannata liikaa stressata mitä muut ajattelee, sun elämä ja teet niinkuin itse parhaaks koet :) Selän takana puhujat on aina syystä siellä takana :)
 
Takaisin
Top