mymlan
Sanavalmis juttuseppä
Tuun vielä höpöttää tänne että ei mun menkat sitten alkanutkaan. viikko sitten tuli pieni veriläiskä housuihin ja samoten eilen myös. Onko mulla nyt sit vaan kierto sekasin :-O
Eli siis mikä kp sulla on menossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuun vielä höpöttää tänne että ei mun menkat sitten alkanutkaan. viikko sitten tuli pieni veriläiskä housuihin ja samoten eilen myös. Onko mulla nyt sit vaan kierto sekasin :-O
Eli siis mikä kp sulla on menossa?
Kaiken järjen mukaan mulla olis siis menkat myöhässä 2-3 päivää . Mut keskenmenon takiahan kierto voi sekaantua aikalailla(?)
Tein äsken kuitenkin raskaustestin muutaman tunnin pidätyksellä :-S jätän arvioinnin teille :-D
Joko en nää siinä mitää tai sit mun silmät haluu uskotella et siin on joku mut en osaa sanoa :/
Hetkonen nyt en yhtään muista mutta kenen tyttö synty rv 25+jotain?
Ja millä viikoilla teiän pikkuset on syntyneet? Itteä kovasti mietityttää milloin tää mahtaa poistua yksiöstään kun täysaikasuuteen on vaan 3viikkoa...
Kiva ku joku muistaa :) Mun tyttö syntyi rv 25. Nyt on ikää reilut 3kk ja painoa 2,2 kiloa. Laskettu aika ois ollu 19. marraskuuta. Jonku verran oon tätä ketjua lueskellu, mutta en oo jaksanut kirjautua sisään. Rankka syksy ollut kyllä. On ollut keuhkojen epäkypsyyttä, hengitysongelmaa, aivoverenvuotoja, mahan kanssa ongelmia, infektio, syömisongelmia yms. Sairaalassa oon ollut aamusta iltaan, kotona käynyt nukkumassa ja pumppaamassa maitoa. Nyt asiat on kuitenkin ihan hyvin. Huomenna saadaan vauva kotilomalle yhdeksi yöksi ja perjantaina kokonaan kotiin
Kiva ku joku muistaa :) Mun tyttö syntyi rv 25. Nyt on ikää reilut 3kk ja painoa 2,2 kiloa. Laskettu aika ois ollu 19. marraskuuta. Jonku verran oon tätä ketjua lueskellu, mutta en oo jaksanut kirjautua sisään. Rankka syksy ollut kyllä. On ollut keuhkojen epäkypsyyttä, hengitysongelmaa, aivoverenvuotoja, mahan kanssa ongelmia, infektio, syömisongelmia yms. Sairaalassa oon ollut aamusta iltaan, kotona käynyt nukkumassa ja pumppaamassa maitoa. Nyt asiat on kuitenkin ihan hyvin. Huomenna saadaan vauva kotilomalle yhdeksi yöksi ja perjantaina kokonaan kotiin