Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaiken järjen mukaan mulla olis siis menkat myöhässä 2-3 päivää . Mut keskenmenon takiahan kierto voi sekaantua aikalailla(?)
 
3fc502e9f5e02e4fbad0b6a524ec5eb3

Tein äsken kuitenkin raskaustestin muutaman tunnin pidätyksellä :-S jätän arvioinnin teille :-D
 
Pienitimantti, valitettavasti mäkään en nää mitään viivaa. :shy: Jos sun kropalla (ja kierrolla) kestää oma aikansa palautua keskenmenosta...
 
Mä nään taas värittömän viivan, että mullakin taitaa kehittyä ne viivalasit tai ehkä se on se viivanpaikka.
 
Hetkonen nyt en yhtään muista mutta kenen tyttö synty rv 25+jotain? :eek:

Ja millä viikoilla teiän pikkuset on syntyneet? Itteä kovasti mietityttää milloin tää mahtaa poistua yksiöstään kun täysaikasuuteen on vaan 3viikkoa...

Kiva ku joku muistaa :) Mun tyttö syntyi rv 25. Nyt on ikää reilut 3kk ja painoa 2,2 kiloa. Laskettu aika ois ollu 19. marraskuuta. Jonku verran oon tätä ketjua lueskellu, mutta en oo jaksanut kirjautua sisään. Rankka syksy ollut kyllä. On ollut keuhkojen epäkypsyyttä, hengitysongelmaa, aivoverenvuotoja, mahan kanssa ongelmia, infektio, syömisongelmia yms. Sairaalassa oon ollut aamusta iltaan, kotona käynyt nukkumassa ja pumppaamassa maitoa. Nyt asiat on kuitenkin ihan hyvin. Huomenna saadaan vauva kotilomalle yhdeksi yöksi ja perjantaina kokonaan kotiin <3
 
Kiva ku joku muistaa :) Mun tyttö syntyi rv 25. Nyt on ikää reilut 3kk ja painoa 2,2 kiloa. Laskettu aika ois ollu 19. marraskuuta. Jonku verran oon tätä ketjua lueskellu, mutta en oo jaksanut kirjautua sisään. Rankka syksy ollut kyllä. On ollut keuhkojen epäkypsyyttä, hengitysongelmaa, aivoverenvuotoja, mahan kanssa ongelmia, infektio, syömisongelmia yms. Sairaalassa oon ollut aamusta iltaan, kotona käynyt nukkumassa ja pumppaamassa maitoa. Nyt asiat on kuitenkin ihan hyvin. Huomenna saadaan vauva kotilomalle yhdeksi yöksi ja perjantaina kokonaan kotiin <3

Ihana kuulla teistä ja ihana kuulla, että saatte pikkuisen kokonaan kotiin! :) kaikki on nyt siis kuitenkin paremmin pikkuisella?

Varmasti on ollut rankka syksy. :(
 
No joo kaikki asiat on paremmin. Jaksaa itse syödä, niin nenämahaletku saatiin pois viikonloppuna ja hengityskin on jo sen verran tasaista, että uskaltavat kotiin päästää :) Vielä on aika paljon mahavaivaa ja silmiä seurataan, kun niissä on jotain muutoksia.
 
äiti96, hui kun teillä on ollut rankkaa. :sad001 Mutta ihanaa että pieni voi hyvin ja pääsee kohta pysyvästi kotiin! :)
 
Kiva ku joku muistaa :) Mun tyttö syntyi rv 25. Nyt on ikää reilut 3kk ja painoa 2,2 kiloa. Laskettu aika ois ollu 19. marraskuuta. Jonku verran oon tätä ketjua lueskellu, mutta en oo jaksanut kirjautua sisään. Rankka syksy ollut kyllä. On ollut keuhkojen epäkypsyyttä, hengitysongelmaa, aivoverenvuotoja, mahan kanssa ongelmia, infektio, syömisongelmia yms. Sairaalassa oon ollut aamusta iltaan, kotona käynyt nukkumassa ja pumppaamassa maitoa. Nyt asiat on kuitenkin ihan hyvin. Huomenna saadaan vauva kotilomalle yhdeksi yöksi ja perjantaina kokonaan kotiin <3

Voi ihanaa että saatte pienen kotiin pian! <3 ja rankkaa teilä on kyllä ollu :o Miten te vanhemmat jakselette?
 
Me otetaan kaikki rokotusohjelman rokotukset, ekasta rotasta meni pojan vatta sekasin hetkeks ja oli enemmän puklailua pari päivää mutta seuraavista ei sitten tullukkaan oikeestaan mitään.
 
Me otettiin eikä ollut mitään oireita :) toki oon kuullut että on tullut kauheat oireet ja tästä syystä siskoni ei nuorimmaiselle uskaltanut ottaa ja rotavirus iski päällensä ja raukka joutui tippaan asti hiukan alle puoli vuotiaana kun ei mikään pysynyt sisällä :oops:
 
Takaisin
Top