mymlan
Sanavalmis juttuseppä
Milloin sulla mymlan olikaan laskettu aika? :)
30.12 :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Milloin sulla mymlan olikaan laskettu aika? :)
30.12 :)
Juuu, saatko sä kelasta sotilasavustuksena tukea lastentavaroitten hankitaan? :)
24!Minkäs ikäisiä te muut olette? :) Kun itsehän oon 25 vuotta ja meidän mammapiirissä olen nuorin äiti, kun taas ystäväpiirissä on pari ystävää, jotka ovat saaneet jo esikoisensa 19 tai 20-vuotiaana. Muistin yllättäen tän keskustelun ja tulin tänne kurkkimaan ja samalla aloin miettii,että moni taitaa olla 20-vuotiaita? :)
24!Minkäs ikäisiä te muut olette? :) Kun itsehän oon 25 vuotta ja meidän mammapiirissä olen nuorin äiti, kun taas ystäväpiirissä on pari ystävää, jotka ovat saaneet jo esikoisensa 19 tai 20-vuotiaana. Muistin yllättäen tän keskustelun ja tulin tänne kurkkimaan ja samalla aloin miettii,että moni taitaa olla 20-vuotiaita? :)
Tein uuden testin, oli negatiivinen. Sekä olin viime torstaina hcg verikokeissa josta tuli tänään viesti että arvot on normit eli alle 5 hcg.. :-/ Menkat myös alko juuri, ehkä sitten ensikuussa.
Ja millä viikoilla teiän pikkuset on syntyneet? Itteä kovasti mietityttää milloin tää mahtaa poistua yksiöstään kun täysaikasuuteen on vaan 3viikkoa...
Tein uuden testin, oli negatiivinen. Sekä olin viime torstaina hcg verikokeissa josta tuli tänään viesti että arvot on normit eli alle 5 hcg.. :-/ Menkat myös alko juuri, ehkä sitten ensikuussa.