Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juuu, saatko sä kelasta sotilasavustuksena tukea lastentavaroitten hankitaan? :)

En saa tai ainaki luulen nii ku mies pääsee 15.12 pois armeijasta :)) Mutta emmä kyllä sitä tarviskaan jos saisin kun oon käyttäny 0e vauvan tavaroihin ja vaatteisiin ja kaikki on hommattuna jo :))
 
Minkäs ikäisiä te muut olette? :) Kun itsehän oon 25 vuotta ja meidän mammapiirissä olen nuorin äiti, kun taas ystäväpiirissä on pari ystävää, jotka ovat saaneet jo esikoisensa 19 tai 20-vuotiaana. Muistin yllättäen tän keskustelun ja tulin tänne kurkkimaan ja samalla aloin miettii,että moni taitaa olla 20-vuotiaita? :)
24!
 
Minkäs ikäisiä te muut olette? :) Kun itsehän oon 25 vuotta ja meidän mammapiirissä olen nuorin äiti, kun taas ystäväpiirissä on pari ystävää, jotka ovat saaneet jo esikoisensa 19 tai 20-vuotiaana. Muistin yllättäen tän keskustelun ja tulin tänne kurkkimaan ja samalla aloin miettii,että moni taitaa olla 20-vuotiaita? :)
24!
 
Mä nään kans haaleen viivan! Toivottavasti vahvistuu! :)

Meillä mies pelaa nykyään ehkä kerran viikossa :D Ja hän tykkää siivota ja leikkiä tytön kanssa ja hömpöttää häntä ja hän herää aamusin tytön kanssa että saan nukkua kun herään öisin syöttämään tytön :) Ja hän tekee meillä ruuat ja tiskaa yms että saan olla tytön kanssa :D En valita tästä sillä vihaan tiskausta ja ruuan tekoa :'D

Olin 19v ku tyttö synty mutta siitä 9päivää eteepäi ni täytin 20 :D Oon siis -96 ja oon kaveripiirin eka vanhempi ja en oo vieläkää saanu aikaseks hommattua mitää äiti kavereita :D Koen niin ärsyttäväks lähtee kotoota mihkää ku tykkään kotona olla :)
 
Pienitimantti vahvistumista viivalle! :)

Mä oon vielä pari viikkoa 23 :D Sain esikoisen kun olin 22v. Olin kans ensimmäinen ystäväpiiristä joka sai vauvan, mutta onneks oikeastaan heti meidän pojan syntymän jälkeen mun ystävä ilmoitti olevansa raskaana :D tuntuu et oon aina ollu vähän joka paikassa se nuorin... Aikoinaan harrastin koiran kans paljon kaikenlaista ja sielläkin olin aina nuorin (ja yksin).

Mulla on täällä uudella paikkakunnalla jo pari (mamma)kaveria, mut kai niitä pitäis useammin nähdä. Mäkin vaan oon semmonen kotihiiri etten edes kaipaa kamalasti mitään erityistä tekemistä :D

Tsemppiä niiden miesten kans!
 
Hetkonen nyt en yhtään muista mutta kenen tyttö synty rv 25+jotain? :o

Ja millä viikoilla teiän pikkuset on syntyneet? Itteä kovasti mietityttää milloin tää mahtaa poistua yksiöstään kun täysaikasuuteen on vaan 3viikkoa...
 
Tein uuden testin, oli negatiivinen. Sekä olin viime torstaina hcg verikokeissa josta tuli tänään viesti että arvot on normit eli alle 5 hcg.. :-/ Menkat myös alko juuri, ehkä sitten ensikuussa.
 
Mymlan mäkin muistan tän vauvan, joka päätti ponkaista maailmaan vähän etuajassa! Kuinkahan siellä tällä hetkellä sujuu? Olis kiva tietää :)

Meidän poika syntyi 40+4.

Mullakin muuten molemmissa raskauksissa la:t heittää riippuen kuka/miten sen laskee. Tässä kierrossa ovis oli vasta tosi myöhään ja kierto sen takia venyi. Oon itse laskenut oviksesta että la on 16.7, mutta neuvolantäti puhelimessa laski la:n olevan 6.7. Mutta varmaan vielä ultrassa tarkentuu, sitten joskus kun semmoseen pääsee.
 
Harmi pienitimantti,toiveet tähän kiertoon!

Meillä poika synty täsmällisesti 40+0, vedet meni 39+6 päivän puolella
 
Ja millä viikoilla teiän pikkuset on syntyneet? Itteä kovasti mietityttää milloin tää mahtaa poistua yksiöstään kun täysaikasuuteen on vaan 3viikkoa...

Mun esikoinen syntyi 41+0, enkä kyllä odota toista yhtään aikaisemmin syntyväksi. :D vaikka mielellään saisikin syntyä.
 
Tein uuden testin, oli negatiivinen. Sekä olin viime torstaina hcg verikokeissa josta tuli tänään viesti että arvot on normit eli alle 5 hcg.. :-/ Menkat myös alko juuri, ehkä sitten ensikuussa.

Voi eikä, tärppi onnea sulle ens kuuhun! :(
 
Pienitimantti, tärppionnea seuraavaan kiertoon!

Meidän poika syntyi rv 38 + 4, edellisenä päivänä käynnisteltiin. :) Ja en kyllä tiedä miten päin olisin enää ollut jos ei olisi päätetty käynnistää, olin niin lopun väsynyt koko raskauteen. :arghh:
 
Tuun vielä höpöttää tänne että ei mun menkat sitten alkanutkaan. viikko sitten tuli pieni veriläiskä housuihin ja samoten eilen myös. Onko mulla nyt sit vaan kierto sekasin :-O
 
Takaisin
Top