Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minkäs ikäisiä te muut olette? :) Kun itsehän oon 25 vuotta ja meidän mammapiirissä olen nuorin äiti, kun taas ystäväpiirissä on pari ystävää, jotka ovat saaneet jo esikoisensa 19 tai 20-vuotiaana. Muistin yllättäen tän keskustelun ja tulin tänne kurkkimaan ja samalla aloin miettii,että moni taitaa olla 20-vuotiaita? :)
 
Vitja, että kyllä taas kiehuu päässä ja joka paikassa .. Onko täällä kellään samanlaista miestä kun mulla? Eli pelaa aivan tuhottomasti tietokoneella no meillä esim wowia... Siis voi luoja mulla ei enään ymmärys riitä vaikka oon yrittäny elää tämän asian kanssa ja yrittäny jotenki ymmärtää mutta eih en vaan pysty ... Siis mies on 25 vuotias ja pelaa sen ajan minkä vaan pystyy... Illat istuu vaan koneella yö myöhään ja kun töistä tulee niin heti kone päälle ja sama rumba alkaa .. Kyllä ärsyttää kun tänäänkin on isänpäivä ja herraa ei voinu enempää kiinnostaa lähteä tytön ja mun kanssa pihalle tekemään jotakin vaan hän päätti mennä aamupalan jälkeen koneelle istumaan ja luurit vielä päähän, että ei vaan kuule jos minä jotakin sanon... Joskus kyllä oikeesti mietin miten oon halunnu lisää lapsia ton kanssa kun ei se osaa olla sellanen normaali isä hahmo. Tai en mä vaadi että sen pitäs lopettaa toi pelaaminen kokonaan mutta kuitenkin kun tässä tätä perhettä alkaa olemaan ja mä oon jo voinu tosi huonosti tän odotuksen kanssa niin voishan sitä ruveta jo aikuistumaan ja tajuta vähän ... Kiitos olen puhunut :(
 
Vitja, että kyllä taas kiehuu päässä ja joka paikassa .. Onko täällä kellään samanlaista miestä kun mulla? Eli pelaa aivan tuhottomasti tietokoneella no meillä esim wowia... Siis voi luoja mulla ei enään ymmärys riitä vaikka oon yrittäny elää tämän asian kanssa ja yrittäny jotenki ymmärtää mutta eih en vaan pysty ... Siis mies on 25 vuotias ja pelaa sen ajan minkä vaan pystyy... Illat istuu vaan koneella yö myöhään ja kun töistä tulee niin heti kone päälle ja sama rumba alkaa .. Kyllä ärsyttää kun tänäänkin on isänpäivä ja herraa ei voinu enempää kiinnostaa lähteä tytön ja mun kanssa pihalle tekemään jotakin vaan hän päätti mennä aamupalan jälkeen koneelle istumaan ja luurit vielä päähän, että ei vaan kuule jos minä jotakin sanon... Joskus kyllä oikeesti mietin miten oon halunnu lisää lapsia ton kanssa kun ei se osaa olla sellanen normaali isä hahmo. Tai en mä vaadi että sen pitäs lopettaa toi pelaaminen kokonaan mutta kuitenkin kun tässä tätä perhettä alkaa olemaan ja mä oon jo voinu tosi huonosti tän odotuksen kanssa niin voishan sitä ruveta jo aikuistumaan ja tajuta vähän ... Kiitos olen puhunut :(

Voi kuule täällä riidellään para aikaa samasta aiheesta... alkaa voimat loppua kun aikuinen mies ei nää mtn muuta kun pelaamisen! >:(
 
Ihanaa joku samasta kärsivä ! Siis mie oon miettiny, että jos tää asia oiskin toisipäin niin lienköhän mieskään ilosta hyppis jos meikä pelais samalla tavalla jotain peliä ja mies hoitas huushollin ja kaiken ...
 
e9caf33ec0035a1dd2d5956bd995d3c0

Täs vielä valosampi kuva :-)

Mä nään vieläkin viivan, mutten mun silmillä nää onko väriä. :| toivotaan vahvistumista.
 
Minkäs ikäisiä te muut olette? :) Kun itsehän oon 25 vuotta ja meidän mammapiirissä olen nuorin äiti, kun taas ystäväpiirissä on pari ystävää, jotka ovat saaneet jo esikoisensa 19 tai 20-vuotiaana. Muistin yllättäen tän keskustelun ja tulin tänne kurkkimaan ja samalla aloin miettii,että moni taitaa olla 20-vuotiaita? :)

Mä täytin heinäkuussa 19. Esikoisen sain 18v ja kun saan tän toisen oon vielä 19v. :)
 
Mun mies pelasi aika paljon pleikkaa ennen esikoisen syntymää, jäi pariksi kuukaudeksi työttömäksi yhdessä vaiheessa ja pelasi kaikki päivät kun olin koulussa.

Sen jälkeen kun poika syntyi on pelannut ehkä viisi kertaa yhteensä, pojan nukkuessa. Eli tän 9kk aikana.

Mä kyl olisin "pikkusen" vihainen jos pelaisi vaan, mutta tyytyväinen oon ettei oo itse halunnut pelata nyt. :)
 
Vitja, että kyllä taas kiehuu päässä ja joka paikassa .. Onko täällä kellään samanlaista miestä kun mulla? Eli pelaa aivan tuhottomasti tietokoneella no meillä esim wowia... Siis voi luoja mulla ei enään ymmärys riitä vaikka oon yrittäny elää tämän asian kanssa ja yrittäny jotenki ymmärtää mutta eih en vaan pysty ... Siis mies on 25 vuotias ja pelaa sen ajan minkä vaan pystyy... Illat istuu vaan koneella yö myöhään ja kun töistä tulee niin heti kone päälle ja sama rumba alkaa .. Kyllä ärsyttää kun tänäänkin on isänpäivä ja herraa ei voinu enempää kiinnostaa lähteä tytön ja mun kanssa pihalle tekemään jotakin vaan hän päätti mennä aamupalan jälkeen koneelle istumaan ja luurit vielä päähän, että ei vaan kuule jos minä jotakin sanon... Joskus kyllä oikeesti mietin miten oon halunnu lisää lapsia ton kanssa kun ei se osaa olla sellanen normaali isä hahmo. Tai en mä vaadi että sen pitäs lopettaa toi pelaaminen kokonaan mutta kuitenkin kun tässä tätä perhettä alkaa olemaan ja mä oon jo voinu tosi huonosti tän odotuksen kanssa niin voishan sitä ruveta jo aikuistumaan ja tajuta vähän ... Kiitos olen puhunut :(

Mun mies kans pelaa koneella jos ei ihan joka päivä, nin jokatoinen päivä. Ja ikää hänellä on kuitenkin jo 32 vuotta ja oon sanonut tän 7,5 vuoden yhdessäolon aikana ties kuinka monta kertaa asiasta, mutta eipä sanomiset auta. Kyllä mä sen ymmärrän, että pelaa joskus sillon, vaikka kun tyttö nukkuu päikkäreitä, mutta itseä ärsyttää suunnattomasti, jos mun täytyy hoitaa tyttö ja kaikki kotityöt yksin.. Ja toinen mikä ärsyttää, kun mies ei kyllä kuule eikä näe yhtään mitään muuta kuin pelin silloin, kun hän pelaa.
 
Sohwia, mä olin 20v kun esikoinen syntyi, toinen lapsi syntyy ensi toukokuussa ja silloin olen 22v. :)

julia97, ärsyttää sun puolesta. :mad: Mies ei ole koskaan ollut sellainen, että koneella pelaisi (luojan kiitos), välillä pleikkarilla pelasi mutta hyvin harvoin. Tästä johtuen myi koko playstationin pois kun ei pahemmin tarvetta ollut. Miehissä mä olen huomannut sen, että jos he keskittyvät johonkin (kännykkään, koneeseen, tv:seen, pleikkariin ym), niin ei he silloin nää tai kuule ketään muuta. :meh: Tsemppiä, toivottavasti miehesi alkaisi pikkuhiljaa ymmärtämään, että häntä tarvitaan enempi lapsen ja kodin parissa kuin pelien!
 
Meillä myös mies laittaa ensimmäisenä boxin päälle kun herää (11-14 aikaan). Sitte ku asiasta sanon tai jos pyydän jotain tekemään, niin sitte valittaa että miks hänen pitää se tehä (esim. Kerran päivässä toisen neidin kakkavaipan vaihto, ku minä oon ensimmäiset 5 vaihtanu plus pissat. Kyllä. Lasken nykyään ku muistan jotain päivän tapahtumista, mitä kumpiki tekee koska näistä(kin) asioista tulee riitaa). Nyt ku nuorempi siirty enempi pullosta syömään (imetän enää vain välillä öisin kun onnistuu) niin valittaa jos yöllä vien neidin hänen syliin syötettäväksi ja painun ite takas nukkuun esikoisen kans. Ku hän pelaa yöllä myöhään ku ei saa päivällä rauhassa pelata..... Eikä ymmärrä miks sen pitäis herätä aamulla kans sillon ku me muut herätään, jos yritän herättää sitä parin tunnin päästä ku me ollaan herätty. Ja syy on "emmä jaksa ku tulin nukkuu vast kolmen mais". Muuten kyllä niin ihana isi meijän muksuille ja ihana mies mulle, sillon ku on läsnä.
 
Oon muuten lukenu jostain että nykypäivänä on tosi yleistä nuorten miesten peliriippuvuus lapsiperheissä... Ja suositellaan terapeutin puheille menoo yhessä tai erikseen. Saiskohan ton miehen semmoseen vietyä, kun ei ymmärrä "ongelmaa"
 
Mammastiina, sulle myös tsemppiä! Toi on varmasti todella inhottavaa kun yrittää selittää ja jankuttaa toiselle pelaamisesta, ja että apua tarvittaisiin sekä läsnäoloa, jos toinen ei ymmärrä sitten millään...
 
Tsemppiä! Meillä ukko ei myöskää kuule eikä nää jos kattoo telkkaria tai räplää puhelinta. Ja tuntuu et se ei omasta tahostaan halua tehä kotitöitä tai hoitaa lasta. Aina pitää olla pyytämässä ja kysymässä et voitko pliis. Sit se on vastarannan kiiskinä nii kaua et mulla tulee itku ja sit vasta alkaa toimia. Ärsyttävää. Aina sillon tällön ko on asiasta tapeltu nii sanoo et tietää et sen pitäs yrittää enemmän ja olla läsnä ja koittaa parantaa mut eipä viel oo mikää muuttunu.
 
Täällä kanssa ukko pelaa! Raskaana ollessa pelasi yötä päivää melkeinpä mutta nyt onneksi hiipunut. On vieläkin noita päiviä ku pelailee ja jos ei ehi pelata lomien aikana niin marmattaa siitä mutta onneksi mennyt parempaan suuntaa.. Tekis mieli muutenkin heittää tuo pleikkari roskiin silti vieläkin...

Täällä -97 eli 19v
 
Ja toinen ärsyttävä piirre tai tapa mikä miehellä on nii on se et se on iha sika väsyny iltasin ku kello lyö 9 ja ei millää jaksa osallistua iltatoimiin mut virtaa riittää hillua vaik koko yön jos kaveri pyytää.
 
Takaisin
Top