Vitja, että kyllä taas kiehuu päässä ja joka paikassa .. Onko täällä kellään samanlaista miestä kun mulla? Eli pelaa aivan tuhottomasti tietokoneella no meillä esim wowia... Siis voi luoja mulla ei enään ymmärys riitä vaikka oon yrittäny elää tämän asian kanssa ja yrittäny jotenki ymmärtää mutta eih en vaan pysty ... Siis mies on 25 vuotias ja pelaa sen ajan minkä vaan pystyy... Illat istuu vaan koneella yö myöhään ja kun töistä tulee niin heti kone päälle ja sama rumba alkaa .. Kyllä ärsyttää kun tänäänkin on isänpäivä ja herraa ei voinu enempää kiinnostaa lähteä tytön ja mun kanssa pihalle tekemään jotakin vaan hän päätti mennä aamupalan jälkeen koneelle istumaan ja luurit vielä päähän, että ei vaan kuule jos minä jotakin sanon... Joskus kyllä oikeesti mietin miten oon halunnu lisää lapsia ton kanssa kun ei se osaa olla sellanen normaali isä hahmo. Tai en mä vaadi että sen pitäs lopettaa toi pelaaminen kokonaan mutta kuitenkin kun tässä tätä perhettä alkaa olemaan ja mä oon jo voinu tosi huonosti tän odotuksen kanssa niin voishan sitä ruveta jo aikuistumaan ja tajuta vähän ... Kiitos olen puhunut