Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamun testailut. Pc:ssä ehkä jotain hyvin hailuraa, mut väriä en kyl vielä nää... Kuvaankin vaikee saada. Noihin vauvalan herkkiin en kyl luota pätkääkään, joten pakko varmaan hakea tänään lisää Pc:n testejä kaappiin.

Kp 24/24-31 ja dpo 10.

ImageUploadedByVau Foorumi1456049088.894944.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1456049105.268884.jpg

Mua alkaa hermostuttaa tää odottelu. Tuntuu niin turhalta kun ei voi edes yrittää, kun niitä menkkoja ei näy vieläkään. kp 40/28, odottelen vielä ens viikon jos alkais.

iijamariija uutta testiä sit parin päivän päästä nii jos ois jo vahvempi viiva! :) nassutin toivotaan et sinne kans plussa tulee seuraavaan testiin :)

Huoh mulla ei menkat näköjään alkanutkaa! :o eilen tuli yhellä vessa reissulla veristä tuhrua ja sen jälkeen parilla kerralla ihan ruskeaa tuhrua (!!??) :o siteeseen asti ei oo tullu ollenkaan mitään ja nyt tänään ei oo tullu muutako pyyhkiessä valkosta ja kirkasta valkovuotoa et mitäää??! :o menkkajomotukset kyllä on :o

iijamariija uutta testiä sit parin päivän päästä nii jos ois jo vahvempi viiva! :) nassutin toivotaan et sinne kans plussa tulee seuraavaan testiin :)

Huoh mulla ei menkat näköjään alkanutkaa! :eek: eilen tuli yhellä vessa reissulla veristä tuhrua ja sen jälkeen parilla kerralla ihan ruskeaa tuhrua (!!??) :eek: siteeseen asti ei oo tullu ollenkaan mitään ja nyt tänään ei oo tullu muutako pyyhkiessä valkosta ja kirkasta valkovuotoa et mitäää??! :eek: menkkajomotukset kyllä on :eek:

Voiko olla että menkat ois vaan vähän niukat? :o

iinaalisa en usko et ihan nuin lyhyet vois olla :P
iijamariija en tiiä voi olla ehkä mahollista paitsi mulla on nii säännöllinen kierto siinä mielessä et vuosiin ei oo ollu yli 27 päivää kierto mut aikasemmin alkaa yleensä ja nyt on öö kp 26

Takaisin