Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oonko ihan tyhmä jos teen huomenna testin taas? :p aattelin et kyllä plussan pitäis näkyä jo huomenna jos on näkyäkseen ja sit jos ei näy nii enpähän sit elättele enää turhia toiveita tälle kiertoa :) huomenna ois siis dpo 12-14

Et sä mikään tyhmä ole, teet ihan niinkuin ittestäst tuntuu :)

Mä en enää kestä tätä huonoo oloo, tää on mulla nyt IHAN joka päivä ja KOKO päivän! >:( Ei tee mieli syödä edes mitään.mut sit jos ei syö tulee huono olo ja jos syö niin sittenkin tulee huono olo ja väsyttää ihan koko aika vaikka olis nukkunut kunnon yöunet yms. Onko muilla tällästä?? :(

Mulla oli just tollasta, voin sanoa että vaikka toi tuntuu aivan paskalta nii se on kärsimyksen arvosta. Mä en välitä enää seuraavissa raskauksissa vaikka kuinka paska olo olis, kuhan saisin vaan elävän lapsen tähän maailmaan. Otan mielelläni kaiken huonon olon sun muut ittelleni kuhan kaikki menis hyvin.

Mulla alko pahoinvointi rv 4 ja jatku sinne 8+ viikoille, kunnes tuli se kkm.

Toivottavasti minttukarkki tärppää ens kerralla sit! :) menin ite sitten tilaamaan netistä ensimmäistä kertaa ikinä rtestejä. Joku Sofi niminen... Toivottavasti ei oo ihan susi testei. Eli nyt sit joudun odottamaan ens viikkoon. Noh, laskin tossa laskurilla et nyt olis vasta 3+4 et ehkä parempikin odottaa vähän pidempään.

Mulla on myös ollu tota pahoinvointia joka päivä yleensä iltapäivisin kun oon töissä, todella outoa että on jo tässä vaiheessa ?? Tai niin enhän mä tiedä oonko raskaana mutta mistä muusta vois johtua en tiedä. Rinnatkin jo melkein toista viikkoa kipeet :D
Nassutin, noi sun oireet kuulostaa ihan mun oireilta kun en vielä tiennyt et oon raskaana, ite plussasin 4+3 clearbluella, muut liuskat näytti negaa siis vielä sillonkin. ;) että ihan hyvin voit kuulua tähän "joukkoon" jo!

Nyt on tilattu Raskauskeijulta läjäpäin ovulaatio- ja raskaustestejä odottamaan tulevaa kiertoa, kunhan se täti tulisi käymään.

täällä dpo 13-15 eikä menkkoja näy.. ehkä ne huomenna alkaa :) huomenna lähetään käymään anoppilassa ja ollaan luultavasti yötä joten jos ei siellä ala menkat nii maanantaina sit testaan taas :P

Mä en tiedä pitäiskö mun sanoo tätä ääneen, mutta...

Tänään dpo 8. Alamahaa nippailee varsinkin navan alapuolelta ja ympäriltä ihmeellisesti, pää on kipee, huimaa, lantio välillä tulessa, lämmöt 37,6 (normaalisti 36,4-36,6!!!!) ja huono olo menee aaltoilevasti... :o

Kun nyt ei vaan tippuis korkeelta....

Muoks. Ja tää tissikipu on aivan JÄRKYTTÄVÄ!!! Nännit on myös jotenki tosi tummat ja mieskin sano, et näyttävät erilaiselle?

Muokattu viimeksi:
Mä en tiedä pitäiskö mun sanoo tätä ääneen, mutta...

Tänään dpo 8. Alamahaa nippailee varsinkin navan alapuolelta ja ympäriltä ihmeellisesti, pää on kipee, huimaa, lantio välillä tulessa, lämmöt 37,6 (normaalisti 36,4-36,6!!!!) ja huono olo menee aaltoilevasti... :o

Kun nyt ei vaan tippuis korkeelta....

Muoks. Ja tää tissikipu on aivan JÄRKYTTÄVÄ!!! Nännit on myös jotenki tosi tummat ja mieskin sano, et näyttävät erilaiselle?
Tuohan kuulostaa hyvältä! ;)

No, siis mähän sanoin, et tässä kuussa ei yritetä ja en testaile. Sit tein kuitenkin sen o-testin ja nyt oon tehny varmaan 6 r-testiä jo :D Viivanpaikkaa se vielä tyrkyttää, mut en nyt heitä pyyhettä kehään, kun tosiaan vasta dpo8 :) Aamulla taas uutta... Onneks on vielä testejä jälellä :D

Takaisin