Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En mä uskalla vielä :D Odotan ainakin siihen oletettuun menkkojen alkamispäivään. Testailen näillä pc:n testeillä siihen asti :)

Oireet on pysyny samana edelleen. Yleensä menkkoja kohti kaikki oireet häviää ja tulee sellanen menkkaturvotus ja krampit. Toistaseks ei oo näkynyt...

Nii ja jos ootkin raskaana nii joillakinhan näkyy testeissä plussa vasta vähän myöhemmin mutta joo odottele niitä menkkoja enin :)

Itse tässä kans odottelen niitä menkkoja kp 41/28, ja ovis testit näyttää negaa. Testailin ihan sen takia että hcg ois laskenu koska sehän näyttää kans raskauden, ku hcg ja ovulaatio mikä hormooni olikaan niin on kemiallisesti jotenki samanlaisia :) Joten raskaushormooni on vihdoin nollan puolella, että eiköhän ne mekat tässä tämän viikon aikana ala :love7

Mullakin pitäis olla ovulaatio tällä viikkoo enkä ajatellu mitään ovis testejä käyttää ainakaa viel alkuun :) yrittää vaan olla kokoaika hätäilemättä kun on vasta eka kierto pillereiden jälkeen mut voi himputti kuinka paljon sitä toivois et lähtis "rullaamaan" heti ekasta yrityksestä :D useampi kaveri on mennyt sillä ajatuksella että tulee jos on tullakseen, mutta mulla ei kyllä riitä kärsivällisyys siihe :rolleyes:

Mäkin oon aika kärsimätön että ei me ainkaan mennä tjot meinigillä :D Oon vähän tässä-heti-mulle-nyt- henkinen ihminen :D

Tuli aamulla sit vaaleen punasta vessassa kun pyyhki :( toivottavasti tää ei oo sitä... Rinnat ei oo enää niin kipeet. Nyt olis kp 30/26-28 toivon et rtestit tulis tänään postissa.
Eihän tuo vielä mitään tarkota, sehän voi hyvin olla sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoo ;)

Onko täällä plussanneilla ollut kauheeta pahoinvointia?? Mulla on ollut ihan joka päivä niin paha olo että oon oksentanutkin, ja tää ei oo pelkästään aamusin tai iltaisin, vaan jatkuu ihan koko päivän heräämisestä nukkuun menoon asti. Ei saa oikein mitään aikaiseks ja hyvä kun sängystä pääsee ylös nimim. Oon herännyt tänäänkin seittemältä, nyt vasta aloin päästä jotenkin sängystä ylös ja juoksin suoraan oksentaan. Pelkkää vatsahappoo. Ei pysty syömäänkään oikein mitään. Vettä oon yrittänyt koko ajan juoda... heikottaa :((

Niin ja nyt siis rv 8+2. Ja kyllä huomaa! Pitää ihmisiäkin vältellä kun kukaan ei tiedä että oon raskaana enkä haluis kertoo ennen 12 viikkoo! :o

Onneks toi Raskauskeijun kuljetukset on niin nopeet! 1-2 päivää ja nyt tuli! Nyt on tosissaan läjäpäin testejä :D 14 ovistestiä, 9 raskausliuskaa ja kolme clearbluen plussaa :D

Suolakeksejä ja vichy/hiilihapollista vettä yöpöydälle ja aamulla ennen kuin ylös nousee, napostelee niitä siitä :) Monelta olen kuullut että helpottaa pahaa oloa, mutta itsellä ei kokemusta, kun näistä kuullut vasta viimeisen raskauden puolen välin jälkeen :) Kannattaa ainakin kokeilla :) Ja tsemppiä pahoinvointiin ja muille kiertoihin päiviä kasomatta :) Pikaista plussaa kaikille toivotaan :)

Huh nyt aletaan olla selvitty abi touhuista ja huomenna lähtee viimeinen liuska minipillereitä syötäväks:) sen jälkeen näkee miten se kierto lähtee rullaa kun nyt on ollu aivan sekasi ja periaatteessa ei ole ollut ollenkaan..vähän vaan jännittää miten mies suostuu sitä kumia käyttämään :D pakko kyllä myöntää että välillä tullu sellasia tunteitakin että haluis jatkaa pillereitä ja ääh en tiedä tunteet heittelee edes takaisin laidasta laitaan. No ehkä se tästä :) !

Kyllä se on nyt sitten kp 1/26-30 näköjään. Harmittaa :( tuli testitkin tänään postissa mutta ehkä sitten kuukauden päästä pääsee testailee.

Voi ei :( Harmi! Ehkä mekin päästään kuukauden päästä tuulettamaan plussia :) Tässä minäkin odotan menkkoja, kp 42/28...

Takaisin