Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle voi merkata kp1/25-28 yk2.. Kyllä vähä pännii mutta ei muutaku uutta yritystä kohti ;) ihmeellinen oli kyllä tää kierto kesti vaan 25pv :?

Tikuttelin kyllä ovis plussan vasta silloin ku pitiki mutta tiijä tuosta sitte :o no jospa tää kierto ois selkeempi ja oikeen pitunen :D

No mutta uuteen kiertoon vaan ja tässä kierrossa tuut sitten raskaaksi :rolleyes: Itellä menossa kp 36/28 plääh alkaispa mullakin ne menkat piakkoin :(

Kauheeta tää kun pitäis koko ajan olla syömässä jotain ettei tuu huono olo! Koulussakin oli ihan tuskaa! Oli muuten hauska yhteensattuma,mun luokalta on toinenkin raskaana nyt :D en kertonu omasta raskaudestani kyllä :DD

Tällä hetkellä kääntyy sujuvasti molemmille puolille ja punnertaa itsensä ylös ja on yrittänyt pikkusen jo eteenpäinkin:)

Argh. Ei pitäisi lukea noita suomi24 keskusteluita, saa vaan vihaiseksi ja voimaan pahoin.

Mun ikäinen tyttö oli saannut keskenmenon samoilla viikoilla ja kysyi kuinka tästä kaikesta pääsee henkisesti yli. No siellä sitten ihmiset alkoivat arvostelemaan kuinka hän ja hänen miehensä kehtaavat hankkia lapsia noin nuorina, kroppa muka ei ole valmis, valtion tuilla elävät ja kuinka voivottelivat kaiken maailman muita juttuja mitä tämä neiti teki väärin. Siis miten ihmiset osaavat olla noin hirveitä?! Toki 17-vuotias on nuori, mutta painaako se jonkin rouvan persettä että tämä tyttö ja minä hankimme lapset näinkin nuorena. Mutta niin ottaa päähän. :shifty:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11536464/nuoren-tyton-suuri-suru

Hyi mua oikeesti OKSETTAA tommoset paskanjauhaja ämmät ja äijjät jotka arvostelee eikä tiedä asiasta paskaakaan, tuo vaan tahallaan pahan mielen muille kun oma elämä on perseestä! Siis mulla rupes kiehuun toi kun joku oli kommentoinut jotain " onneksi olkoon, et tajua, olet typerys" tai jotain vittu! Anteeks kielen käyttö mut jotain rajaa!!

No älä! Siis tollaset kommentit saa mut kiehumaan, toki ihmisillä saa olla omat mielipiteet kaikesta mutta tarviiko sitä ilmaista noin oksettavalla tavalla ja vielä pahoittaa toisen mielen! Ei mekään nuoret olla haukkumassa vähän vanhempia naisia kuinka he ovat elämänsä kusseet kun hankkivat lapsia 30 tienoilla. En nyt tarkoita että ainoastaa vanhemmilla on noita mielipiteitä mutta silti!

Ja huomaa eri foorumien erot millaista porukkaa liikkuu milläkin sivulla. Esim täällä vaussa on hyvin ihanaa ja kultaista porukkaa sekä kaksplussan sivuilla mut noilla suomi24 foorumeilla kaikki on haukkumassa kenet tahansa.

Oonko ihan tyhmä jos teen huomenna testin taas? :P aattelin et kyllä plussan pitäis näkyä jo huomenna jos on näkyäkseen ja sit jos ei näy nii enpähän sit elättele enää turhia toiveita tälle kiertoa :) huomenna ois siis dpo 12-14

Entiiä oonko jotenkin outo, mutta ajattelin yk 2 tehdä samoin että odottelen menkkoihin asti ja vähän päälle ja jos ei kuulu ei näy niin teen testin. Kun itsellä tullu ennen edes ensimmäistäkin tehtyä turhaan testejä kun ehkä jotenkin hätiköinyt :/

Takaisin