Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mistä päin muuten te kaikki olittekaan, mietin vain jos joku tahtoo joskus tavata? :) Toki vain ehdotus! Itse olen Lahdesta ja ainoa ystäväkin asuu toisella paikkakunnalla...

Onko siellä pk-seudulla ne vuokrat niin taivaissa kun väitetään? Mietin vaan kun jos sinne joskus lähden opiskelemaan :D

No, meillä saunallinen kolmio ja vuokra 1017€/kk. Eli on! :D Mut molemmat duunissa, niin ei toi puoliks tunnu pahalta. Ja miehellä on kyl onneks hyvä palkka (toki vaatii myös sit paljon duunia), joten en vielä hirveesti stressaa, et miten sit jos/kun jää ite tuille :)

Ja vielä tosta vuokran suuruudesta, et toki sekin vaikuttaa mistä asuntoa etsii tai mihin valmis muuttamaan. Me ei esimerkiksi haluta kaupungin vuokra-asuntoihin, vaikka oltaisiin suht helposti sellainen saatu, kun oon kaupungilla töissä. Mulle on hintaa merkittävämpää, et talonyhtiö on rauhallinen ja koti on viihtyisä :)

Iltatestailut...

ImageUploadedByVau Foorumi1456078592.611295.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1456078606.800723.jpg

Voi p*ska, mä vihaan noita Vauvalan herkkiä testejä, ku en tiedä onko viivanpaikka vai oikeesti alkavaa viivaa! :(

Ps. Kai teistä joku muukin on himotestaaja?? :D

Minä olen himotestaaja :D Mä testailin raskaana ollessakin rv 8 asti :D kannattaa ostaa pc'n testejä. Kuinka herkkiä nuo oli? Koska mulla keskenmenon jälkeen oli kai one stepin 10 herkät ja ne ei näyttänyt kun haaleaa haamua kun taas pc'n 20-25 herkkä näytti selkeen tummaa viivaa!

On mulla pc:itä kaapissa, mut en haluu tuhlata niitä tämmösiin illan himotestaustarpeisiin :D Teen taas aamulla pc:n :) Ja nää vauvalan herkät on niitä 10 mIU. Tosin, kun katon niitä mun dpo 4-7 tehtyjä, niin ne on kyl ihan selviä negoja. Joten ehkä tässä vielä toivoa on ;)

On mulla pc:itä kaapissa, mut en haluu tuhlata niitä tämmösiin illan himotestaustarpeisiin :D Teen taas aamulla pc:n :) Ja nää vauvalan herkät on niitä 10 mIU. Tosin, kun katon niitä mun dpo 4-7 tehtyjä, niin ne on kyl ihan selviä negoja. Joten ehkä tässä vielä toivoa on ;)

On varmasti! Mikä kp? Ja tosiaan en itse enään käytä noita 10mlU, koska huomas jo että 25 näytti selkeempää plussaa samasta virtsasta :o

Jos mä en ihan väärin nää niin tuossa jotain kyllä näkyy :o Kannattaisko tehdä digi? clearbluen?

Takaisin